To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-05
Kraków: Dostawa czterech mikro-wirówek (MicroSpin) oraz dwóch mini-wirówek (minispin) dla Ośrodka Genomiki Medycznej-OMICRON w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College- Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.) Sprawa znak: DZP/CM/242/5-5/ZP/14
Numer ogłoszenia: 1508 - 2015; data zamieszczenia: 05.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239677 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czterech mikro-wirówek (MicroSpin) oraz dwóch mini-wirówek (minispin) dla Ośrodka Genomiki Medycznej-OMICRON w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College- Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.) Sprawa znak: DZP/CM/242/5-5/ZP/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech mikro-wirówek (MicroSpin) oraz dwóch mini-wirówek (minispin) dla Ośrodka Genomiki Medycznej-OMICRON w związku z realizacją projektu OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.) Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część I - cztery mikro-wirówki (MicroSpin) Część II - dwie mini-wirówki (minispin) i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ - Funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia oraz dodatkowo punktowane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na część I, na część II lub na obie części razem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do Ośrodka Genomiki Medycznej OMICRON Wydział Lekarski UJ CM, ul. Kopernika 7c, 31-034 Kraków. 2.Instalacja i uruchomienie. 3.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim (w wersji papierowej). 4.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 5.Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę może wynosić maksymalnie do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego elementu/urządzenia na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż element/urządzenia naprawiany.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.10.00 - Wirówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt OMICRON pn. Enabling OMICs high-thROughput techNologies at the Faculty of Medicine Jagiellonian University Medical College - Stworzenie ośrodka zaawansowanych technologii molekularnych o wysokiej wydajności na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach 7 Programu Ramowego, Capacities (umowa nr 286038 z dnia 02.12.2011r.).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - cztery mikro-wirówki (MicroSpin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
- A-BIOTECH M. ZEMANEK - ZBOCH Spółka Jawna, ul. Strzegomska 260A/4, 54-432 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4420,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3439,08
Oferta z najniższą ceną: 3439,08 / Oferta z najwyższą ceną: 7773,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie hali namiotowej wraz z wewnętrznymi instalacjami w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Wykonanie posadowienia pod namiot magazynowy na terenie ZPD CEBEA, ul. Z. Krasińskiego 29, Bochnia"
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu szkoleniowo - integracyjnego dla osób pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej.
- Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości II
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- Dostawa przenośnego systemu detekcji promieniowania jonizującego wraz z oprogramowaniem dla WEiP- DE-dzp.272-201/24
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.