eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Dostawa odczynników laboratoryjnych dla SP ZOZ w Łęcznej Znak sprawy SP ZOZ - ZP / 1 /08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-22

Łęczna: Dostawa odczynników laboratoryjnych dla SP ZOZ w Łęcznej Znak sprawy SP ZOZ - ZP / 1 /08
Numer ogłoszenia: 15088 - 2008; data zamieszczenia: 22.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 081 7521035, fax 081 7524182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.powiatleczynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych dla SP ZOZ w Łęcznej Znak sprawy SP ZOZ - ZP / 1 /08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 24496500-2 odczynniki laboratoryjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych w miejsce wskazane przez SP ZOZ w Łęcznej. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w Załączniku Nr 3 dołączonym do SIWZ. Cały asortyment powinien posiadać atesty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Dostarczone artykuły powinny posiadać : 1.opis w języku polskim na każdym opakowaniu jednostkowym, (opisane) nazwa wyrobu, producent, dystrybutor, data ważności, seria, sposób użycia, 2.oryginalne opakowania handlowe, znak zgodności CE, numer certyfikatu. Wszystkie pozostałe wymagania znajdują się w formularzu cenowym przy każdym zestawie. Zamówienie podzielono na 4 zestawy. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wszystkie zestawy. W ramach zestawów należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.450,00 PLN trzy tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych) przelewem na podane konto: Państwowa Kasa Oszczędności Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 00064295 lub w jednej z poniżej podanych form: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poreczeniach udzielanych przez podmioty, o kótrych mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) W przypadku składania ofert na poszczególne zestawy kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych podanych poniżej: Numer zestawu kwota wadium 1 200 2 2100 3 270 4 880.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 .). 3. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentachi oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie wykonawcy, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający możliwości wykonywania działalności, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy, 6. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 7. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 8. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 9. dowód wniesienia wadium - kserokopia dokumentu potwierdzona (za zgodność z oryginałem), 10. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ Wszystkie niezbędne oświadczenia znajdują się w załączniku nr 3 dołączonym do SIWZ. Dodatkowo wymagania są w każdym zestawie osobno, należy je dołączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ul. Krasnystawska 52 21 - 010 Łęczna l.grzesiuk@spzoz.powiatleczynski.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat S amodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ul. Krasnystawska 52,21-010 Łęczna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostępny w SIZW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostepny w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestw nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostępny w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zesstaw nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostepny w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.