eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 103612 w m.Domostawa od km 0+921 do km 1+571

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Jarocin: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 103612 w m.Domostawa od km 0+921 do km 1+571
Numer ogłoszenia: 150876 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , 37-405 Jarocin, woj. podkarpackie, tel. 015 8713141 wew. 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.of.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 103612 w m.Domostawa od km 0+921 do km 1+571.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika na odcinku 650mb. Zakres rzeczowy robót obejmuje: -Roboty pomiarowe - Rozebranie płyt betonowych drogowych gr.15cm -Zdjęcie w-wy urodzajnej gruntu gr. 15 cm -Wykonanie koryta pod zjazdy - Wykonanie podbudowy z kruszywa na wjazdach -Ułożenie krawężników 15x30 -Ustawienie obrzeży betonowych 30x8 -Wykonanie podbudowy pod chodnik -Ułożenie kostki betonowej (85% szara,15% kolorowa) gr. 6cm -Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 (85% szara,15% kolorowa) -Wykonanie umocnienia poboczy materiałem kamiennym gr.15cm -Plantowanie terenu wraz z humusowaniem i obsianie trawą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy tj. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące szczegółowe warunki: 2.1 winni być uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.2 muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 150.000 zł oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.3 dysponują co najmniej 1 pracownikami kierownik budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, legitymującego się aktualną przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje ww. osobą, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do udostępnienia ww. osoby która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia. 2.4 winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 200 000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w/w ustawy Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie pięć lat) robót - opracowany wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót). Uprawnienia budowlane kierownika budowy - przewidzianego do zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Plisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jarocinie 37-405 Jarocin 159 pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy 37-405 Jarocin 159 pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.