eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w Tarnowie.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 150803 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny, ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, fax 061 8970908.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę kanalizacji sanitarnej w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Tarnowie, gm. Kostrzyn, kanalizacji ciśnieniowej do miejscowości Gwiazdowo oraz kanalizacji grawitacyjnej do istniejącej studni S4 w Gwiazdowie. obejmująca następujący zakres robót : a)budowa rurociągu z rur PEø 75 - 578 m, b)budowa rurociągu z rur PVC-U ø 250 - 290 m, c)budowa rurociągu z rur PVC-U ø 200 - 95 m, d)budowa przykanalików PVC-U ø 160 - 10 m, e)budowa przykanalików PVC-U ø 250 - 7 m, f)budowa studni z kręgów betonowych B 45 ø 1000 z włazem żeliwnym typu ciężkiego - 10 szt g)przepompownia ścieków z betonu prefabrykowana, np. FLYGT typu PS 120-D-250 o średnicy 1200 i dł. Technologicznej L= 2500 mm, pompy np. typ FlYGT DP 3068.180.HT. - 1 szt. ze złączkami kablowymi i przyłączami linii napowietrznej, lub innego typu o parametrach równych lub lepszych h)przyłącze energetyczne - 1szt. i)odtworzenie nawierzchni z płyt chodnikowych, mas bitumicznych 2.obsługa geodezyjna budowy, 3.dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1) Wykonawca musi dysponować : a)pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b)osobą (osobami) wyznaczoną na kierownika budowy (robót) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót kanalizacyjnych, drogowych i elektrycznych i przynależną (przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 2)Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (z okresu ostatnich pięciu lat) wykonał z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia poparte referencjami o charakterze związanym z zakresem zamówienia , o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ. (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę), 3)Wykonawca posiada na swoim koncie/ma do dyspozycji na realizację tej inwestycji środki finansowe/posiada zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 50 % ceny ofertowej brutto i może to udokumentować odpowiednim zaświadczeniem z banku lub innej instytucji kredytującej, 4)Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, 5)Zamawiający żąda złożenia w ofercie przez Wykonawcę wykazu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców, przy czym Zamawiający zastrzega, że przez podwykonawców mogą być wykonane wyłącznie roboty związane między innymi z wykonaniem przewiertu, odtworzenia nawierzchni, obsługi geodezyjnej i robót elektrycznych. 3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 3.1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22. ust. pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2)wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3)wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4)wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3, 5)wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. wystawiony po dniu 29.01.2008 r., 2)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawione po dniu 29.04.2008 r.). 4)oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 5)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). 6)Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY- zał. nr 5 do SIWZ. 7)Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę, w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami do niej. W przypadku dysponowania przez Wykonawcę innymi katalogami kosztorysowymi, Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do sporządzenia oferty analogicznych pozycji kosztorysowych; 8)zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona zał. Nr 2 do SIWZ , jako akceptacja warunków w niej zawartych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny 62-025 Kostrzyn ul.Poznańska 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny ul.Poznańska 2 62-025 Kostrzyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.08.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.