eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy-Medyka i linii nr 92 Przemyśl-Medyka, odcinek Rzeszów-granica państwa, etap I odcinek Rzeszów-Jarosław - szlak Rzeszów - Strażów tor Nr 2 km 158,093 - 158,450 i 158,590 - 162,300.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Kraków: Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy-Medyka i linii nr 92 Przemyśl-Medyka, odcinek Rzeszów-granica państwa, etap I odcinek Rzeszów-Jarosław - szlak Rzeszów - Strażów tor Nr 2 km 158,093 - 158,450 i 158,590 - 162,300.
Numer ogłoszenia: 150798 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie, Plac Matejki 12, 31-157 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 3931596, faks 12 3931598, 3933455 , strona internetowa www.plk-sa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy-Medyka i linii nr 92 Przemyśl-Medyka, odcinek Rzeszów-granica państwa, etap I odcinek Rzeszów-Jarosław - szlak Rzeszów - Strażów tor Nr 2 km 158,093 - 158,450 i 158,590 - 162,300..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową (zleconą Wykonawcy w zamówieniu podstawowym) wraz z obsługą geodezyjną i geotechniczną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej dla następujących zakresów: 1)Kompleksowa wymiana nawierzchni torowej na typ 60E1 bezstykowy na podkładach stalowych typu Y km 158,093 - 158,450 i podkładach strunobetonowych z przytwierdzeniem sprężystym km 158,590 - 162,300, mechaniczne oczyszczanie podsypki tłuczniowej, reprofilacja ław torowiska, regulacja toru w planie i profilu, naniesienie punktów stałych toru bezstykowego (wraz z dokumentacją toru bezstykowego), wymiana istniejących znaków kilo i hektometrowych oraz wskaźników związanych z osygnalizowaniem toru. 2)Odtworzenie rowu ziemnego km 159,450 - 159,900 i 159,950 - 162,300 z oczyszczeniem przepustów w ciągu rowu pod drogami w km 160,681 i 161,814. 3)Trwała wycinka drzew i krzewów z chemicznym niszczeniem systemu korzennego, usytuowanych na teranie kolejowym w odległości mniejszej niż 15m od osi skrajnego toru w granicach terenu zamkniętego w lokalizacjach wymiany nawierzchni. 4)Wymiana płyt wielkogabarytowych na wielkogabarytowe dostosowane do wymienianej nawierzchni z zabudową krawężników najazdowych z półką typu KK-97, wykonaniem odwodnienia i asfaltowaniem na przejeździe km 161,814. 5)Wymiana płyt wielkogabarytowych na wielkogabarytowe dostosowane do wymienianej nawierzchni z zabudową krawężników najazdowych z półką typu KK-97, wykonaniem odwodnienia i asfaltowaniem na przejazdach km 160,681 zmiana kat z D na B.W związku ze zmianą kat. na przejeździe zabudować urządzenia ssp. 6)Remont obiektu inżynieryjnego wiaduktu masywnego km 158,679: -ręczna reprofilacja (wypełnienie ubytków) powierzchni przyczółków, przęsła i skrzydła betonowego zaprawą cementowo- polimerową. Głębokość ubytków śr. 2 cm; -wykonanie izolacji powłokowej bitumicznej wykonanej na zimno stykającej się z gruntem oraz wykonanie powłok pionowych z roztworu asfaltowego; - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego powierzchni betonowych eksponowanych powłoką mineralną (cementowo-polimerową); - przebudowa parapetów betonowych dla uzyskania skrajni poziomej ; - wykonanie i montaż poręczy z kątowników z zabezpieczeniem antykorozyjnym; - wykonanie odwodnienia za przyczółkami i skrzydłami obiektu z rury perforowanej w zasypce klińcowej z wykonaniem ścieków skarpowych; - przebudowa izolacji płyty żelbetowej; - wypełnienie szczelin dylatacyjnych pomiędzy płytą a przyczółkiem elastyczną zaprawa polimerową; - wykonanie schodów skarpowych z elementów betonowych; - oczyszczenie skrzydeł kamiennych przez piaskowanie; - przedłużenie rur spustowych w przyczółkach. 7)W ramach wymiany nawierzchni uwzględnić: - zabudowę styków klejono - sprężonych metodą bezpośrednio w torze - 8szt; - wymianę elektromagnesów SHP wraz z mocowaniami i odbijaczami - 5szt; - wymianę linek dławikowych - 8szt długich i 8szt krótkich; - wymianę puszek LS - 8szt; - wymianę puszek IVA - 3szt; - wymianę linek zasilających - 11szt długich i 11szt krótkich; - wymianę podstaw semaforów - 3szt; 8)Wymiana drutów jezdnych w sieci typu C120-2C z wymianą 20% wieszaków w lokalizacji: - tor Nr 2 km 158,834 - 160,802, 9)Wymiana konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej w lokalizacjach: - tor Nr 2 - 159-14; 160-21; 160-29; 10)Demontaż uszynień słupów trakcyjnych i przytorowych urządzeń srk oraz ponowny montaż po robotach z zastosowaniem zacisków szynowych 40-5680-2. Na odcinkach wymiany nawierzchni przewidzieć do wymiany 25% uszynień; 11)Odbudowa sieci powrotnej po wymianie nawierzchni torowej. 12)Opracowanie dokumentacji powykonawczej po 3 egz. w formie papierowej oraz po 1 egz. w formie elektronicznej w formacie pierwotnym (np. DWG, DOC) oraz (PDF) 13)Opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zaklauzulowanej w PKP S.A. Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie Kolejowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Krakowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. Art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 będzie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Przedsiębiorstwu Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o., ul. Prokocimska 4, 30-556 Kraków. Wartość zamówienia stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej - 2010/S 38-055348) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o., ul. Prokocimska 4, 30-556 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.