Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Sochaczew: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia
Numer ogłoszenia: 150780 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sochaczewie , Aleja 600-Lecia 90, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8631481, faks 0-46 8631484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.e-sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie w formie umowy zlecenia 2 doradców zawodowych do przeprowadzenia indywidualnych zajęć z uczestnikami projektu Nowe umiejętności-Nowa jakość życia- w łącznym wymiarze 72 godzin, dla jednego doradcy w wymiarze 36 godzin (tj. 9 uczestników po 4 godziny) realizowanych w ramach projektu systemowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia - jest 18 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo w tym niepełnosprawnych, mających problemy ze znalezieniem pracy, posiadających niskie kwalifikacje zawodowe, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sochaczewie. ZAKRES REALIZOWANYCH ZADAŃ: Głównym celem indywidualnych zajęć jest diagnoza faktycznych potrzeb uczestników projektu - diagnoza w zakresie aktywizacji zawodowej na podstawie analizy wykształcenia, kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz predyspozycji osób i pozyskanie informacji nt. potrzeb osób w zakresie szkoleń/kursów zawodowych. - Sporządzenie indywidualnego planu Kariery Zawodowej, przygotowanie CV przez każdego uczestnika . - Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały edukacyjne/dydaktyczne, sprzęt dydaktyczny (jeśli zachodzi taka potrzeba), - Przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet ewaluacyjnych początkowych i końcowych oraz ich opracowanie, które określą poziom nabytych umiejętności przez uczestników. - Wykonawca po zakończeniu indywidualnych zajęć wystawi każdemu z uczestników certyfikat/ zaświadczenie. Dokument ten winien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji, materiałów i zaświadczeń certyfikatów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. - Zamawiający zapewni sale do przeprowadzenia zajęć.Natomiast wykonawca wyposaży w materiały niezbędne do prawidłowej pracy na zajęciach. - Wykonawca ma obowiązek po zakończeniu realizacji warsztatów dostarczyć do Zamawiającego następujące dokumenty: 1) Harmonogram zajęć indywidualnych 2) Karty usług doradcy zawodowego 3) Indywidualny plan Kariery zawodowej ( kserokopia) 4) Opracowane wyniki ankiet ewaluacyjnych. 5) Zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu zajęć przez uczestników. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie w formie umowy zlecenia doradcy zawodowego do przeprowadzenia grupowych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 18 uczestników projektu Nowe umiejętności-Nowa jakość życia w łącznym wymiarze 20 godzin - realizowanych w ramach projektu systemowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami projektu są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, bezrobotne, nieaktywne zawodowo w tym niepełnosprawne, mające problemy ze znalezieniem pracy, posiadające niskie kwalifikacje zawodowe, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sochaczewie. ZAKRES REALIZOWANYCH ZADAŃ: Celem grupowych warsztatów jest nabycie umiejętności dotyczących aktywnego poszukiwania pracy tj: - przygotowywania dokumentów aplikacyjnych potrzebnych do ubiegania się o pracę, - przygotowanie do spotkania z pracodawcą i rozmowy kwalifikacyjnej, - poruszanie się po rynku pracy, - analiza ofert pracy tworzenie indywidualnych dokumentów aplikacyjnych pod kątem konkretnych ofert pracy, - systematyzacja osobistej wiedzy uczestników/-czek projektu na temat kwalifikacji zawodowych, predyspozycji psychofizycznych, warunków zdrowotnych oraz aspiracji i ambicji intelektualnych i zawodowych oraz identyfikacja swoich mocnych i słabych stron. Wykonawca zobowiązany jest: - zapewnić materiały edukacyjne/dydaktyczne, sprzęt dydaktyczny (jeśli zachodzi taka potrzeba), - przeprowadzić wśród uczestników projektu ankiety ewaluacyjne początkowe i końcowe wraz z opracowaniem, które określą poziom nabytych umiejętności przez uczestników, - wystawić każdemu z uczestników po zakończeniu grupowych warsztatów aktywizacji zawodowej certyfikat/ zaświadczenie. Dokument ten winien zawierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - do oznaczenia dokumentacji, materiałów i zaświadczeń certyfikatów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Wykonawca ma obowiązek po zakończeniu realizacji warsztatów dostarczyć do Zamawiającego następujące dokumenty: - konspekty realizowanych zajęć - przeprowadzone ankiety wraz z ich opracowaniem - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych. - listy obecności - potwierdzone podpisem uczestnika warsztatów. - listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych - rejestr dyplomów/zaświadczeń /certyfikatów - zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu zajęć przez uczestników. Wszystkie dokumenty mają być obowiązkowo oznaczone logo PO KL i EFS..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. CV, 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia do wykonywania zawodu, 4.kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, 5.kserokopia dowodu osobistego poświadczona za zgodność z oryginałem, 6.oświadczenie kandydata o niekaralności w rozumieniu art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458): Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne. Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych 7.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z póź. zm.) 8.referencje świadczące o posiadanym doświadczeniu w pracy z osobami bezrobotnymi, zagrożonymi wykluczeniem społecznym. 9. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza niżej wymienionymi: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.e-sochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Aleja 600-Lecia 90; 96-500 Sochaczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Aleja 600-Lecia 90; 96-500 Sochaczew; pok. 213 IIp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie w formie umowy zlecenia 2 doradców zawodowych do przeprowadzenia indywidualnych zajęć z uczestnikami projektu Nowe umiejętności-Nowa jakość życia- w łącznym wymiarze 72 godzin, dla jednego doradcy w wymiarze 36 godzin (tj. 9 uczestników po 4 godziny) realizowanych w ramach projektu systemowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia - jest 18 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo w tym niepełnosprawnych, mających problemy ze znalezieniem pracy, posiadających niskie kwalifikacje zawodowe, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sochaczewie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Nowe umiejętności - Nowa jakość życia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie w formie umowy zlecenia doradcy zawodowego do przeprowadzenia grupowych warsztatów aktywizacji zawodowej dla 18 uczestników projektu Nowe umiejętności-Nowa jakość życia w łącznym wymiarze 20 godzin - realizowanych w ramach projektu systemowego Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uczestnikami projektu są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, bezrobotne, nieaktywne zawodowo w tym niepełnosprawne, mające problemy ze znalezieniem pracy, posiadające niskie kwalifikacje zawodowe, korzystające z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sochaczewie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
- Organizacja szkoleń w formie stacjonarnej i szkoleń realizowanych w formie online dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.