eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Jasło: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle
Numer ogłoszenia: 150780 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70586 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle, ul. P. Skargi 86A, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4462677, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na zakres rzeczowy projektu Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle składa się: 1) Odbudowa sieci ciepłowniczej 2 x DN 400 mm o długości 348,3 w rejonie ulic Żeromskiego - Konopnickiej, 2) Odbudowa sieci ciepłowniczej 2 x DN 150 - 250 mm o długości 1290,3 w rejonie ulicy Krasińskiego, 3) Odbudowa 18 szt. węzłów ciepłowniczych w rejonie wideł rzeki Wisłoki i Jasiołki. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanych Projektów budowlano - wykonawczych (opisanych w załączniku nr 9 do nin. SIWZ) oraz wszystkie czynności wynikające z Prawa budowlanego i umowy z wykonawcą robót budowlanych. Projekt Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (RPO WP) na lata 2007 - 2013 oraz z budżetu Państwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W imieniu i na rzecz Zamawiającego Wykonawca przejmuje obowiązki: przygotowania, zorganizowania, koordynowania,kontrolowania - wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, Umową na Roboty, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, procesu inwestycyjnego dla Projektu Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle. Wykonawca w ramach swoich obowiązków przy realizacji projektu zobowiązany jest do: Przeprowadzenia analizy dokumentacji projektowej Projektu zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) dokumentacji projektowej, i przygotowanie ewentualnych uwag i wniosków.Współpracy z Wykonawcą robót budowlanych: a) dostarczanie Wykonawcy robót budowlanych ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Zamawiającego, b) przekazywanie Wykonawcy dzienników budowy, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, c) ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, raportów inspekcyjnych, protokołów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów obowiązujących w ramach realizacji projektu, d) organizowanie narad koordynacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem. Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w branżach: instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i AKPiA, budowlano - konstrukcyjnej, drogowej, oraz koordynacji robót poszczególnych branż: a) kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac projektowych i budowlanych osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń i materiałów, które będą wymagane umową oraz ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, b) wizytowanie budowy stosownie do postępu prac, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, c) kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu nie dopuszczenia do budowy materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce, d) sporządzania wszystkich dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi i montażowymi, objętych przedmiotem umowy, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, f) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywanie i udział w odbiorach gotowych obiektów, g) wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych, zamiennych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym,h) nadzorowanie przeprowadzanych prób, badań, testów, rozruchów instalacji oraz budynku w celu przekazania inwestycji Zamawiającemu, i) przyjmowanie od wykonawców robót wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów, itp), Rozliczenia finansowego: a) weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych, b) całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu. Współpracy z Zamawiającym w zakresie: a) składania Zamawiającemu raportów na temat postępu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, umożliwiających wczesną analizę ewentualnych zagrożeń oraz przedkładania zaleceń i propozycji rozwiązań w tym zakresie w formie sprawozdań miesięcznych do oceny Zamawiającego, b) rozliczenia finansowego projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami dla projektów współfinansowanych z EFRR w ramach RPO WP, c) monitorowania, raportowania i sprawozdawczości w zakresie rzeczowo - finansowym, procesu inwestycyjnego dla Projektu Odbudowa urządzeń ciepłowniczych w Jaśle. d) wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, zgodnie z procedurami rozliczeniowymi RPO WP, e) stałego konsultowania i fachowego doradztwa na rzecz Zamawiającego, f) współpracy przy promocji projektu. Kierowania i koordynowania realizacji projektu: a) systematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, b) zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych, c) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, d) przygotowanie dokumentacji do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów w trybie sądowym, e) stałe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, f) podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, g) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie. Wykonawca w ramach umownego wynagrodzenia ryczałtowego, wykona wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Zleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawcy odbyli wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia oraz zapoznali się z dokumentacją budowlano - wykonawczą Projektu i wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (RPO WP) na lata 2007-2013 oraz z budżetu Państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krośnieńska Dyrekcja Inwestycji Sp. z o.o., ul. Kościuszki 49, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25376,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.