eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wyszyńskiego w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-06

Lębork: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wyszyńskiego w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni
Numer ogłoszenia: 150732 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111662 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wyszyńskiego w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wyszyńskiego w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni. Zadanie obejmuje odcinek ulicy od ul. Findera i Basztowej do ul. Armii Krajowej, zgodnie z zakresem zaznaczonym na mapie do celów informacyjnych stanowiącej Załącznik nr 21 do SIWZ. PARAMETRY ZAPROJEKTOWANEJ ULICY: a) kanalizacja deszczowa - odcinek dł. ok. 105 m plus przykanaliki (łączna długość rurociągów: O160x4,7mm - 20,6 m, O200x5,9mm - 61,1 m, O250x7,3mm - 72,0 m); b) studnie rewizyjne - 6 szt.; c) wpusty uliczne - 6 szt. + 1 szt. studzienka kanalizacyjna; d) nawierzchnia jezdni - ok. 674 m2 z kostki kamiennej - materiał Zamawiającego (zgodnie z p. 2.3.działu III SIWZ); e) nawierzchnia chodników - ok. 422 m2 z kostki granitowej 9/11 szarej (płomieniowanej w górnej krawędzi, pozostałe krawędzie - łupane) oraz 123 m2 z kostki granitowej 9/11 czerwonej, łupanej; f) przejście dla pieszych - 1 przejście z kostki kamiennej czerwonej i żółtej; g) znaki drogowe - 3 szt.; Budowany kolektor deszczowy będzie włączony do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej w ulicy Armii Krajowej. W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE ULICA OBJĘTA INWESTYCJĄ ZNAJDUJE SIĘ W ŚCISŁYM CENTRUM MIASTA, ROBOTY MUSZĄ BYĆ PROWADZONE TAK, ABY ZMINIMALIZOWAĆ ICH UCIĄŻLIWOŚĆ DLA MIESZKAŃCÓW I UŻYTKOWNIKÓW TEGO TERENU. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. Projektem budowlanym pn. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wyszyńskiego w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.1.2. Projektem wykonawczym - Załącznik nr 11 do SIWZ; 2.1.3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża sanitarna - Załącznik nr 12 do SIWZ; 2.1.4. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża drogowa - Załącznik nr 13 do SIWZ; 2.1.5. Przedmiarem robót - Załącznik nr 14 do SIWZ; 2.1.6. Decyzją Starosty Lęborskiego nr 82/14 z dnia 21.02.2014 r. - pozwoleniem na budowę - Załącznik nr 15 do SIWZ; 2.1.7. Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zn. ZND I.5152.7.2014.MK z dnia 12.02.2014 r. - pozwoleniem na prowadzenie prac budowlanych na terenie zabytkowego układu urbanistycznego - Załącznik nr 16 do SIWZ; 2.1.8. Postanowieniem Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zn. ARD.5161.10.233.2014.AK z dnia 04.02.2014 r. - uzgodnieniem zakresu prac archeologicznych - Załącznik nr 17 do SIWZ; 2.1.9. Opinią i protokołem ZUDP - Załącznik nr 18 do SIWZ; 2.1.10. Uzgodnieniem MPWiK - Załącznik nr 19 do SIWZ; 2.1.11. Opinią geotechniczną - Załącznik nr 20 do SIWZ; 2.1.12. zapisami niniejszej SIWZ. 2.2. Po demontażu wszystkich istniejących przykanalików w obszarze objętym inwestycją Wykonawca zabezpieczy trójniki kolektora ogólnospławnego za pomocą korków betonowych. 2.3. Materiał nawierzchni jezdni (kamień brukowy z ilości ok. 674 m2) zapewnia Zamawiający. Wykonawca ma przewidzieć i uwzględnić w kosztach transport materiału kamiennego na miejsce realizacji inwestycji z magazynu odległego o ok. 3 km. 2.4. Krawężniki kamienne zdemontowane podczas prac rozbiórkowych należy ponownie wbudować podczas odtwarzania nawierzchni. W przypadku, gdy konieczne będzie wbudowanie innych krawężników kamiennych będących w posiadaniu Zamawiającego (np. w związku z uszkodzeniem istniejących krawężników podczas prac rozbiórkowych), Wykonawca zobowiązany będzie przewieźć krawężniki na miejsce realizacji inwestycji z magazynu odległego o ok. 3 km. 2.5. Należy zastosować wpusty uliczne typu zawiasowego z zamknięciem. 2.6. Wykonawca ma wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej wymianę 3 istniejących słupków znaków drogowych i tablic drogowych poprzez montaż stylizowanych słupków, stalowych w kolorze czarnym, wys. 2,5 m, z gałką zamykającą od góry, przeznaczonych do trzymania pojedynczego znaki (w tym 1 słupek zakrzywiony, z możliwością zamontowania znaku na części wystającej ponad chodnik), oraz montaż 3 pojedynczych tarcz znaków, nowych, małych. Nie przewiduje się zmiany rodzaju i lokalizacji znaków - projekt nie przewiduje zmiany organizacji ruchu. Wzór słupków stanowi Załącznik nr 22 do SIWZ. 2.7. Zadanie obejmuje przeprowadzenie archeologicznych badań interwencyjnych w formie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi, w związku z faktem, iż inwestycja zlokalizowana jest na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta Lęborka, wpisanego do rejestru zabytków i położonego w strefie W ścisłej ochrony archeologiczno-konserwatorskiej. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku, przeprowadzenie badań oraz wykonanie sprawozdań z badań. Szczegółowy zakres badań określi Wojewódzki Konserwator Zabytków w wydanym pozwoleniu (złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na badania archeologiczne - w gestii Wykonawcy). 2.8. Promocja projektu: a) przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca ma wykonać i umieścić przy budowie 1 tablicę informacyjną o wymiarach min. 1,50 x 2 m, informującą o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ). Tablica powinna być wykonana z trwałego materiału (tworzywo sztuczne), zamocowana na wysokości min. 2 m licząc od poziomu terenu do dolnej krawędzi tablicy, na konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej ogniowo (powyżej terenu), zapewniającej stabilność i bezpieczeństwo, przeznaczonej do posadowienia w podłożu nieutwardzonym. Profile stalowe konstrukcji nośnej mają być zamknięte, jednolite (nie dopuszcza się przedłużanych elementów widocznych). Fundamenty konstrukcji mają być betonowe lub żelbetowe o objętości uniemożliwiającej przewrócenie tablicy. Elementy mocujące tablicę do konstrukcji nośnej mają być niewidoczne. Obowiązkiem Wykonawcy będzie właściwe utrzymanie stanu tablicy do czasu umieszczenia tablicy pamiątkowej, a po umieszczeniu tablicy pamiątkowej również zdemontowanie tablicy informacyjnej i przewiezienie jej do magazynu Zamawiającego znajdującego się w odległości ok. 3 km od miejsca realizacji inwestycji; b) po zakończeniu robót budowlanych, a przed odbiorem obiektu: Wykonawca ma wykonać i umieści na miejscu realizacji inwestycji 1 tablicę pamiątkową o wymiarach 70 cm x 90 cm, informującą o zakresie zrealizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych (zgodnie z wytycznymi dot. promocji projektów UE - Załącznik nr 9 do SIWZ). Tablica powinna być wykonana z trwałego materiału (tworzywo sztuczne), zamocowana na wysokości min. 2 m licząc od poziomu terenu do dolnej krawędzi tablicy, na konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej ogniowo (powyżej terenu), zapewniającej stabilność i bezpieczeństwo, przeznaczonej do posadowienia w podłożu nieutwardzonym. Profile stalowe konstrukcji nośnej mają być zamknięte, jednolite (nie dopuszcza się przedłużanych elementów widocznych). Fundamenty konstrukcji mają być betonowe lub żelbetowe o objętości uniemożliwiającej przewrócenie tablicy. Elementy mocujące tablicę do konstrukcji nośnej mają być niewidoczne. 2.9. Zdemontowane płytki chodnikowe, krawężniki, elementy infrastruktury drogowej i wszystkie inne elementy nawierzchni (łącznie z tymi przykrytymi warstwą asfaltu) należy dostarczyć do magazynu zlokalizowanego w odległości ok. 2 km od miejsca realizacji inwestycji i przekazać Miejskiemu Zarządowi Gospodarki Komunalnej w Lęborku. W tym celu przyjąć należy następująca procedurę: a) po przekazaniu ulicy do realizacji teren zostanie komisyjnie obfotografowany i określona zostanie ilość materiału do odzysku, który powinien trafić do magazynu. b) w przypadku nawierzchni kamiennych przykrytych asfaltem, ww. czynności będą wykonane po zdjęciu asfaltu. Jeżeli Wykonawca nie umożliwi komisyjnego określenia ilości materiałów do demontażu, np. rozbierając nawierzchnię kamienną wraz z asfaltem, wówczas zostanie przyjęte 100% nawierzchni kamiennej do odzysku i tym samym do rozliczeń. c) dokumentem rozliczeniowym będzie protokół przyjęcia demontowanego materiału przez ww. magazyn. 2.10. a) W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia terenu budowy Miejskiemu Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., po dokonaniu rozbiórek nawierzchni ulicy, w celu wykonania robót związanych z przebudową miejskiej sieci ciepłowniczej. Wykopy zostaną zasypane i zagęszczone przez MPEC. Wyniki zagęszczeń zostaną przedstawione kierownikowi robót. Czas prowadzenia prac przez MPEC: 12 dni roboczych. b) W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia terenu budowy Miejskiemu Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., po dokonaniu rozbiórek nawierzchni ulicy, w celu wykonania robót związanych z remontem sieci kanalizacyjnej. Wykopy zostaną zasypane i zagęszczone przez MPWiK. Wyniki zagęszczeń zostaną przedstawione kierownikowi robót. Czas prowadzenia prac przez MPWiK: 5 dni roboczych. 2.11. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków tego wymagających); c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) tymczasową organizację ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojścia do budynku przy ul. Wyszyńskiego 3 oraz dojścia i dojazdu do budynku przy ul. Wyszyńskiego 4, przed i po godzinach prowadzenia prac oraz w dni wolne od pracy); e) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca; f) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, g) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych; h) regulację istniejącego uzbrojenia, np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych; i) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; j) dostosowanie istniejących dojazdów, dojść, wjazdów itp. do niwelety nawierzchni będących przedmiotem zamówienia; k) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem przyjęcia do zasobu geodezyjnego; l) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów. 3. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 3.1. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 3.2. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 4. Przy określaniu terminu zakończenia realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić czas prac prowadzonych przez MPEC (12 dni roboczych), zgodnie z zapisem p. 2.10 dz. III SIWZ. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 7. 7.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do Umowy. 7.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.10 - Roboty w zakresie nawierzchni autostrad 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, projekt: Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w Lęborku..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY Roman Wójcik, ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9942830,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 396921,00

  • Oferta z najniższą ceną: 396921,00 / Oferta z najwyższą ceną: 455100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.