eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Podlesie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Bełchatów: przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Podlesie
Numer ogłoszenia: 150674 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bełchatów, ul. Lipowa 175, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 635 72 01, fax 044 632 42 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/belchatow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: panstwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Podlesie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej wewnątrzzakładowej w Nadleśnictwie Bełchatów leśnictwie Podlesie (oddziały 262; 263; 273; 282, 76; 67;) o długości - odcinek I - 1,342 km oraz odcinek II - 1,716 km . 2.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: - ODCINEK I o długości 1,342 km w 2007 r. - ODCINEK II o długości 1,716 km w 2008 r. 3. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarach robót oraz w dokumentacji kosztorysowo-projektowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na konto Nadleśnictwa ING BSK Oddział Bełchatów Nr 08 1050 1937 1000 0022 2757 8859 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej - oryginał; - gwarancjach bankowych - oryginał; - gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Wadium musi być przekazane przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielaniu zamówienia określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5. Wykaz osób, które będą kierować i uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 4) z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał zatrudnianie co najmniej 5 osób na stanowiskach robotniczych oraz 1 osoby na stanowisku kierowniczym. 6. Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej: - równiarką samojezdną do robót drogowych - co najmniej 1 szt. - walcem statycznym o masie co najmniej 15 ton lub walcem wibracyjny o masie 8 ton - co najmniej 1 szt. - koparką - co najmniej 1 szt 7. Wykaz wykonanych 3 kontraktów w okresie ostatnich 5 lat o podobnych charakterze, każdy na kwotę brutto co najmniej 250 000 zł z załączonymi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (załącznik nr 5) 8. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Kwota ubezpieczenia winna wynosić co najmniej 150 tysięcy złotych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/belchatow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bełchatów ul Lipowa 175 97-400 Bełchatów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego : Bełchatów, ul. Lipowa 175 , sekretariat., pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.