To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-22
Otwock: Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku.
Numer ogłoszenia: 150672 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121316 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Otwocki, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 778-1-300, faks 22 778-1-302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie i sukcesywna dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów, wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Otwocku. 1.Wymagania techniczne, konstrukcyjne, materiałowe, technologiczne, jakościowe, wzornictwo, kolorystyka, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych oraz inne warunki jakie muszą spełniać tablice rejestracyjne określone są w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego określonym normom lub specyfikacjom technicznym, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.jedn.: Dz.U. z 2010 r., Nr 138, poz. 935 ze zm.). Spełnienie powyższych wymagań Wykonawca winien udokumentować certyfikatami wydanymi przez uprawnione jednostki badawcze na produkty objęte zamówieniem. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu wymagane certyfikaty. 2.Wykonawca tablic rejestracyjnych musi spełniać wymagania określone w art. 75 ustawy z 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U z 2012 r poz. 1137 z późn.zm) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz.585). 3.W przypadku zmiany obowiązujących wzorów na poszczególne rodzaje tablic Wykonawca realizuje zamówienie wg wzorów wynikających z obowiązujących przepisów w dniu produkcji tablic. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, wykonywanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych wg następującego asortymentu i w określonych ilościach, są to ilości szacunkowe: Rodzaj tablic szacowana liczba Tablice samochodowe jednorzędowe kpl 24.000, tj. 48.000szt., Tablice samochodowe jednorzędowa + dwurzędowa (kwadrat + prostokąt) kpl. 300, tj. 600szt., Tablice motocyklowe i ciągnikowe dwurzędowe 2.400szt., Tablice motorowerowe 1.200 szt., Tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe kpl. 90, 180 szt., Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe kpl.30, 60 szt., Tablice zabytkowe motocyklowe dwurzędowe 30 szt.. 5.Odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do utylizacji w sposób zgodny z przepisami prawa. 6.Wskazane ilości tablic rejestracyjnych mają charakter szacunkowy i Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Ostateczna wielkość dostawy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 20% oraz zwiększenia zamówienia do 20%. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego poszczególnych tablic rejestracyjnych i zwiększenie w zamian zakresu ilościowego innych tablic rejestracyjnych z asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiany ilościowe poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych będą dokonywane proporcjonalnie pod względem ich wartości i nie będą miały wpływu na wartość niniejszej umowy. 8.Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy faksem, e- mailem lub zgłoszonych telefonicznie (forma do uzgodnienia) a termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni. 9.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice rejestracyjne w trybie awaryjnym w ciągu 48 godzin. 10.Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do/z siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatu Otwockiego w Otwocku. 11.Dostarczone tablice winny być opakowane w folię w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi, za wyjątkiem sytuacji kiedy jest zapotrzebowanie na mniejszą ilość. 12.Wszelkie koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca. 13. Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROTAB sp. z o.o., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231498,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 284742,90
Oferta z najniższą ceną: 284742,90 / Oferta z najwyższą ceną: 352971,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, tabliczek informacyjnych, bhp i ppoż., urządzeń grzewczo-wentylacyjnych, stołów barowych koktajlowych oraz szaf metalowych depozytowych
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Złotowie w okresie od 03.06.2024 roku do dnia 31.05.2026 roku oraz odbiór tablic przeznaczonych do kasacji
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz ich wtórników, a także odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.