eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa - remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi pod względem dostosowania obiektu do wymogów ochrony przeciwpożarowej (etap I).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Łódź: Przebudowa - remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi pod względem dostosowania obiektu do wymogów ochrony przeciwpożarowej (etap I).
Numer ogłoszenia: 150672 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa - remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi pod względem dostosowania obiektu do wymogów ochrony przeciwpożarowej (etap I)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: przebudowa - remont pomieszczeń laboratoryjnych w budynku Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi pod względem dostosowania obiektu do wymogów ochrony przeciwpożarowej (etap I). A. Harmonogram prac I - go etapu dotyczący modernizacji p.poż budynku (wysokiego) 1.Roboty budowlane 2.Wentylacja wyciągowa 3.Instalacja zabezpieczenia przed zadymieniem. 4.Instalacja wczesnego wykrywania pożaru SAP. 5.Trasy kablowe 6.Rozdzielnia p-poż. 7.Instalacja hydrantowa - wewnętrzna. 8.Wymiana instalacji oświetlenia holu, parteru i I go pietra. B. Szczegółowy zakres prac 1.Wydzielenie klatek schodowych elementami oddzieleń przeciwpożarowych. 2.Wykonanie ścian wewnętrznych oddzielenia przeciwpożarowego budynku wysokiego od budynku niskiego na parterze i I piętrze. 3.Wykonanie wentylacji wyciągowej kompletnej. 4.Wykonanie kompletnej instalacji zabezpieczenia przed zadymieniem klatek schodowych i korytarzy. 5.Wykonanie instalacji wczesnego wykrywania pożaru (SAP). 6.Wykonanie tras kablowych o odporności ogniowej E90 - niezbędnych dla wszystkich instalacji i urządzeń p.poż. 7.Wykonanie rozdzielni p.poż i jej zasilanie z pomieszczenia rozdzielni głównych budynku wysokiego (piwnice). 8.Wykonanie instalacji hydrantowej wewnętrznej. 9.Wykonanie wszystkich robót budowlanych na parterze, I piętrze, II piętrze i III piętrze. 10.Wykonanie robót budowlanych na pozostałych kondygnacjach budynku w ograniczonym zakresie w celu usunięcia skutków robót określonych w pkt. 1-8 tzn. tylko prace naprawcze. UWAGA! 1.Zakres robót może zostać zmniejszony w zależności od złożonej oferty i posiadanych środków finansowych. Ewentualne zmniejszenie będzie dotyczyło zakresu robót w instalacji hydrantowej wewnętrznej. 2.Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1.projekty, 2.przedmiary, 3.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do: a) sprawdzenia ilości robót na podstawie wszystkich dostępnych materiałów, b) przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu, którego dotyczyć ma robota budowlana. Wykonawca potwierdzi ten fakt stosownym Oświadczeniem stanowiącym załącznik do składanej oferty. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać ze służbami technicznymi IMP pod numerem telefonu: 042 63 14 866..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.21.15.00 - 45.21.15.00 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 70.000,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa dnia 04 czerwca 2009 roku. Za skuteczne wniesione wadium uważa się takie, które w dniu złożenia ofert znajduje się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi w: PEKAO S.A. II Oddział w Łodzi Nr konta 46 12403028 1111 0000 28222723 z dopiskiem: wadium - sprawa nr EAP/29/09/PN Kserokopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna być dołączoną do dokumentów oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Proszę o podanie numeru konta bankowego, na które będzie zwrócone wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e.wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Warunki szczegółowe: a.Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane prace (wystawi stosowny dokument po zakończeniu robót); b.prace będą nadzorowane bieżąco przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca dołącza do oferty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda dokumentów określonych w pkt. 2.1. i 2.2. 2.1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i załączeniu stosownych referencji. W tym celu Wykonawca wypełnia Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty w skład, których wchodzą: system wczesnego wykrywania pożaru, system oddymiania, instalacja hydrantów wewnętrznych, oddzielenia przeciwpożarowe, a ich wartość była nie mniejsza niż 50% wartości składanej oferty brutto. Wymieniony wyżej zakres tematyczny może wystąpić w jednej bądź łącznie w dwóch robotach spełniających kryterium wartości. 2.2. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności dokumenty potwierdzające: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych branżach występujących w przedmiocie zamówienia, - uprawnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych (oświadczenie rzeczoznawcy wraz z kserokopią uprawnień o zobowiązaniu do świadczenia nadzoru podczas budowy oraz uczestnictwa w próbach odbiorowych wraz z podpisaniem protokołu odbioru i uzgodnieniem dokumentacji powykonawczej), - zezwolenie wydane na firmę (Wykonawcę) pozwalające na obrót izotopowymi czujnikami dymu, - autoryzację producentów stosowanych urządzeń. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: 3.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż wartość oferty brutto. Ponadto: 4. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 6. Wypełniony Załącznik nr 3 (doświadczenie Wykonawcy). 7. Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ, w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (om) realizację niniejszego zamówienia. 8. Wypełnione kosztorysy nakładcze - przedmiary robót. 9. Oświadczenie, iż Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu którego dotyczyć ma robota budowlana i zapoznał się z jego stanem technicznym. 10. Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum firm, spółka cywilna) dokumenty wymienione w ppkt. 1.1, 1.2, oraz w pkt. 5 składa każdy z Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 86 - SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: INSTYTUT MEDYCYNY PRACY IM. PROF. DRA MED. JERZEGO NOFERA 91-348 ŁÓDŹ, UL. ŚW. TERESY OD DZIECIĄTKA JEZUS NR 8, POKÓJ 81 - KANCELARIA GŁÓWNA..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.