Ogłoszenie z dnia 2008-07-04
Mińsk Mazowiecki: MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU PLEBANI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WYKONANIE INSTALACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKU KOŚCIOŁA
Numer ogłoszenia: 150668 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Kościoła Starokatolickiego Mariawitów, ul. Traugutta 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 758 24 94, fax 025 758 24 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ELEWACJI BUDYNKU PLEBANI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWI ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WYKONANIE INSTALACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKU KOŚCIOŁA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (okna, drzwi balkonowe, parapety wewnętrzne i drzwi wejściowe do budynku plebani), a także wykonanie izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i tynku cienkowarstwowego na budynku plebani. Dodatkowo należy wykonać instalację wewnętrzną i zewnętrzną gazu ziemnego do budynku Kościoła Mariawickiego w Mińsku Mazowieckim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Złożyli w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. c) Wybudowali w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obiekty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi podać wartość, datę i miejsce wykonania tych robót oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. d) Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodne z polskim Prawem Budowlanym w specjalnościach niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zmówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki udziału muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o udział w postępowaniu. Do złożenia ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wyżej wymienione wymagania. Ocena dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa od 20, zamawiający zaprosi do złożenia oferty 20 wykonawców, którzy wykażą się największą wartością wykonanych prac termomodernizacji budynków (izolacja cieplna wraz z elewacją). W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 20 wniosków, z uwagi na to, że dwa lub więcej wniosków zawiera taką samą wartość wykonanych praz termomodernizacyjnych, Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, których łączna ilość wykonanych zamówień będzie najwyższa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z wnioskiem o udział w postępowaniu winni złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawierające miejscowość, datę podpisania oraz podpisy upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku. 4. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych; 5. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (urzędu skarbowego); 6. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert nie zalega w ZUS z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 7. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. Wykaz robót - wykonanie prac termomodernizacyjnych, z wyszczególnieniem wykonania izolacji cieplnej i elewacji w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi podać wartość, datę i miejsce wykonania tych robót oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 9.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierować wykonaniem robót, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Wykaz ten musi zawierać kopie uprawnień budowlanych tych osób oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Wykaz robót, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 16:00, miejsce: Siedziba Parafii Kościoła Mariawickiego, ul. Traugutta 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup zamiatarki drogowej do czyszczenia ulic na mokro
- Modernizacja boiska sportowego Orlik 2012 w miejscowości Huta Mińska
- Remont dachu Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Przedszkola w Dobrzyniu nad Wisłą
- Renowacja budynku dawnej szkoły benedyktyńskiej tzw. Dom Opata
- Renowacja budynku dawnej szkoły benedyktyńskiej w Nowej Słupi
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Budowa infrastruktury drogowej na ul. Pileckiego, ul. F. Nila, ul. Grota Roweckiego i ul. Kościuszki w Paczkowie
- ROZBUDOWA DW NR 977 ODCINEK 225 KM 1+164.00 - KM 1+215.55 WRAZ Z ROZBUDOWĄ ODWODNIENIA ORAZ BUDOWĄ, PRZEBUDOWĄ I ZABEZPIECZENIEM SIECI UZBROJENIA TERENU W CIĄGU UL. STRÓŻOWSKIEJ W GORLICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.