eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Remont i modernizacja Muzeum Bitwy Legnickiej w Legnickim Polu - remont i adaptacja czterech kondygnacji wieży, wykonanie galerii łączącej emporę z wieżą oraz wymiana instalacji elektrycznej. Projekt realizowany przy wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Legnica: Remont i modernizacja Muzeum Bitwy Legnickiej w Legnickim Polu - remont i adaptacja czterech kondygnacji wieży, wykonanie galerii łączącej emporę z wieżą oraz wymiana instalacji elektrycznej. Projekt realizowany przy wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Numer ogłoszenia: 150667 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miedzi w Legnicy , ul. Partyzantów 3, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0768620289, faks 0768620289.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja Muzeum Bitwy Legnickiej w Legnickim Polu - remont i adaptacja czterech kondygnacji wieży, wykonanie galerii łączącej emporę z wieżą oraz wymiana instalacji elektrycznej. Projekt realizowany przy wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Remont wieży. 1.1. Wykonanie galerii łączącej emporę z wieżą: - konstrukcja galerii z kształtowników stalowych, posadzka oszklona, balustrada oszklona na konstrukcji ze stali nierdzewnej, całość mocowana do ściany na kotwy wklejane np. HILTI. 1.2. Remont ścian wieży: -czyszczenie, wyspoinowanie i zaimpregnowanie ścian, -skucie tynku na I poziomie, -wykonanie nowego tynku na I poziomie, 1.3. Remont stropów drewnianych i schodów wieży: -oczyszczenie i zaimpregnowanie schodów drewnianych i stropów, -wymiana ok. 30 % stopnic i ok. 50 % desek stropów, -wykonanie nowej balustrady schodowej, - wykonanie podsufitki dachu wieży z desek z twardego drewna liściastego. 2. Remont parteru. 2.1. Remont tynków wewnętrznych i przygotowanie ścian i sufitów do malowania: -skucie tynków zawilgoconych, -wykonanie tynku renowacyjnego, -przygotowanie do malowania tynków, 2.2. Oczyszczenie boazerii sufitu i pomalowanie w kolorze palisander. 2.3. Remont podłogi antresoli i schodów na antresolę. 3. Wymiana instalacji elektrycznej. 4. Wywóz i utylizacja gruzu oraz prace porządkowe. Zgodnie z załączoną dokumentacją -Rozdział 4 siwz. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonali roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu obejmującego miedzy innymi: wykonanie tynków renowacyjnych, instalacji elektrycznej oraz renowację stolarki budowlanej budynku o powierzchni min. 200m2 wpisanego do rejestru zabytków, przeprowadzonego zgodnie z pozwoleniem konserwatora zabytków na prowadzenie prac i robót przy zabytku, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów lub dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. tj. z załączeniem: a) dowodów tj. poświadczenia podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń, załączeniem innych dokumentów. lub b) dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje, protokół zdawczo-odbiorczy, zawarta umowaz potwierdzeniem jej realizacji itp. Ocena spełnienia warunku według : 1) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz 2) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami lub dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. tj. załączonymi: a) dowodami tj. poświadczeniami podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń, innymi dokumentami. lub b) dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencjami, protokołem zdawczo-odbiorczym, zawartą umową z potwierdzeniem jej realizacji itp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają poniższy warunek udziału w postępowaniu: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1) Kierownik budowy - osoba : a) z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, oraz wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 - z późniejszymi zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji i b)posiadająca kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na zadaniu polegającym na: wykonaniu remontu obejmującego między innymi: wykonanie tynków renowacyjnych, instalacji elektrycznej oraz renowację stolarki budowlanej budynku o powierzchni min. 200m2 wpisanego do rejestru zabytków, przeprowadzonego zgodnie z pozwoleniem konserwatora zabytków na prowadzenie prac i robót przy zabytku. 2) Kierownik robót elektrycznych : osoba z uprawnieniami budowlanymi dla branży elektrycznej, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 - z późniejszymi zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz + dodatkowo: c) dla kierownika budowy informacji potwierdzających, że: - był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na zadaniu polegającym na: wykonaniu remontu obejmującego miedzy innymi: wykonanie tynków renowacyjnych, instalacji elektrycznej oraz renowację stolarki budowlanej budynku o powierzchni min. 200m2 wpisanego do rejestru zabytków, przeprowadzonego zgodnie z pozwoleniem konserwatora zabytków na prowadzenie prac i robót przy zabytku potwierdzone np. kserokopią dziennika budowy, protokołem odbioru robót, referencjami, itp. - posiada dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych potwierdzone np. kserokopią dziennika budowy, protokołem odbioru robót, referencjami, zaświadczeniem lub opinią konserwatora zabytków itp. d) oświadczenia, że kierownik budowy i kierownik robót elektrycznych wskazani w załączniku nr 4 tj. osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają w.w. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 - z późniejszymi zmianami) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 - z późniejszymi zmianami) i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty wg załączonego wzoru Rozdziału Nr 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oświadczenia winni złożyć wszyscy wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia. - był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na zadaniu polegającym na: wykonaniu remontu obejmującego miedzy innymi: wykonanie tynków renowacyjnych, instalacji elektrycznej oraz renowację stolarki budowlanej budynku o powierzchni min. 200m2 wpisanego do rejestru zabytków, przeprowadzonego zgodnie z pozwoleniem konserwatora zabytków na prowadzenie prac i robót przy zabytku potwierdzone np. kserokopią dziennika budowy, protokołem odbioru robót, referencjami, itp. - posiada dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych potwierdzone np. kserokopią dziennika budowy, protokołem odbioru robót, referencjami, zaświadczeniem lub opinią konserwatora zabytków itp. 4. Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Kosztorys ofertowy- sporządzony wg wzoru kosztorysu ofertowego - załącznik nr 7 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 8. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 ppkt 13.1 i 13.2 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział Nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, należy załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-miedzi.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Miedzi w Legnicy, ul. Partyzantów 3 , pokój nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Miedzi w Legnicy, ul. Partyzantów 3 , pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.