eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Biłgoraj: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2007/2008
Numer ogłoszenia: 150649 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6867079, fax 084 6881820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbilgoraj.netbip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 1 Biłgoraj. Zad. 1 nośnik pługa średniego bocznego samochód o ład. 8-10 ton 8 000 km Zad. 2 nośnik pługa średniego czołowego samochód o ład. 8-10 ton 5 000 km Zad. 3 spycharka 50-75 KM 100 godz. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 2 Tarnogród. Zad. 4 równiarka 100 godz. Zad. 5 spycharka 50- 75 KM 50 godz. Zadania w Obwodzie Drogowym Nr 3 Teodorówka Zad. 6 równiarka 100 godz. Zad. 7 spycharka 50-75 KM 50 godz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.21.31.00 - 90.21.31.00 Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym: a)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierowca , maszynista ) posiadają wymagane uprawnienia, b) wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu , na które składa swoja ofertę, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia w tym; a) posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5 ) zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy, Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4, d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5, e) Polisę , a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, pok. nr 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, pok nr 2 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nośnik pługa średniego bocznego samochód o ład. 8-10 ton 8 000 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nośnik pługa średniego czołowego samochód o ład. 8-10 ton 5 000 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: spycharka 50-75 KM 100 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: równiarka 100 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: spycharka 50-75 KM 50 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6 równiarka 100 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: spycharka 50-75 KM 50 godz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegać będą na - odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 - utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do zimowego utrzymania: od dnia podpisania umowy (rozpoczęcie akcji na wezwanie zamawiającego), do 15.04.2008r. (odwołanie akcji przez zamawiającego)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 45.52.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.