eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi serwisowe aparatury będącej własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-27/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Lublin: Usługi serwisowe aparatury będącej własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-27/12
Numer ogłoszenia: 150637 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101689 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe aparatury będącej własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-27/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług serwisowych polegających na wykonywaniu napraw oraz przeglądów technicznych aparatury naukowo-badawczo-dydaktycznej, będącej w użytkowaniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w 36 zadaniach: Zadanie nr 1 - Spektrometria Zadanie nr 2 - Densytometria Zadanie nr 3 - Chromatografia Zadanie nr 4 - Detektory Zadanie nr 5 - Analizatory Zadanie nr 6 - Analizatory kliniczne Zadanie nr 7 - Cytometry Zadanie nr 8 - Sortery Zadanie nr 9 - Mikroskop elektronowy Zadanie nr 10 - Mikroskop fluorescencyjny Zadanie nr 11 - Mikroskopy badawcze OLYMPUS Zadanie nr 12 - Mikroskopy badawcze NIKON Zadanie nr 13 - Mikroskopy badawcze ZEISS Zadanie nr 14 - Laboratoryjne urządzenia chłodnicze Zadanie nr 15 - Urządzenia do destylowania Zadanie nr 16 - Czytniki Zadanie nr 17 - Aparatura rtg Zadanie nr 18 - Urządzenia do stomatologii Zadanie nr 19 - Mikrotomy Zadanie nr 20 - Aparatura okulistyczna Zadanie nr 21 - Specjalistyczna aparatura okulistyczna Zadanie nr 22 - Inhalatory Zadanie nr 23 - Aparatura monitorująca Zadanie nr 24 - Aparatura specjalistyczna Zadanie nr 25 - Aparatura dydaktyczna Zadanie nr 26 - Fantomy Zadanie nr 27 - Aparatura naukowo-medyczna Zadanie nr 28 - Endoskopia Zadanie nr 29 - Audiometry Zadanie nr 30 - Radiometry Zadanie nr 31 - Mikroskopy operacyjne Zadanie nr 32 - Spektrofotometry absorbcji atomowej Zadanie nr 33 - Pompy infuzyjne Zadanie nr 34 - Unity stomatologiczne Zadanie nr 35 - Sterylizacja Zadanie nr 36 - Sterylizacja - urządzenia nowsze 2. Wykaz aparatury naukowo-badawczo-dydaktycznej, o której mowa w pkt 1 zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, uwzględniający poszczególne zadania. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych 50344100-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu fotograficznego 50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej 50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej 4. Przez pojęcie Naprawa Zamawiający rozumie: 4.1. wykonanie pracy jak przy przeglądzie oraz wymiana części szybko zużywających się, bez dokonywania rozbiórki urządzenia (tzw. naprawa bieżąca), 4.2. przywrócenie prawidłowej eksploatacji części lub też całego urządzenia; czynności te połączone są z częściową rozbiórką urządzenia i obejmują wymianę i naprawę zużytych części lub podzespołów, zapewniając im prawidłową dalszą eksploatację (tzw. naprawa średnia), 4.3. przywrócenie urządzeniu funkcjonalności pierwotnej; czynności te połączone są z wymianą lub naprawą wszystkich zużytych części, w tym w razie potrzeby związane są z całkowitym demontażem urządzenia oraz podwyższeniem właściwości eksploatacyjnych urządzenia (tzw. remont kapitalny). Naprawy wykonywane będą na podstawie pisemnego zgłoszenia - przesłanego Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 5. Przez pojęcie Przegląd techniczny Zamawiający rozumie: 5.1 sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowość do pracy; 5.2 sprawdzenie i oczyszczenie systemów chłodzenia i odwodniania części; 5.3 sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego; 5.4 konserwację ruchomych części mechanicznych; 5.5 inspekcję zużycia części; 5.6 konserwacja oprogramowania systemowego i aplikacji związanych z obsługą urządzeń, porządkowanie przestrzeni dyskowej i baz danych, z zastrzeżeniem braku możliwości modyfikacji, usuwania jakichkolwiek danych zawartych w przedmiotowych bazach lub innego typu ingerencji w ich merytoryczną treść; 5.7 prowadzenie na bieżąco dokumentacji przeglądów i dokonywanie wpisów do paszportów technicznych aparatury medycznej z określeniem m. in. stanu sprawności technicznej i bezpieczeństwa użytkowania po przeglądzie; 6. Zamawiający przewiduje, że będą zrealizowane następujące ilości roboczogodzin napraw i przeglądów technicznych: Numer zadania: Ilość roboczogodzin napraw (Szn): Ilość przeglądów technicznych (Szp)*: 1.-1 2.-1 3.-1 4.-1 5.-1 6.-1 7.-1 8.-1 9.-1 10.-1 11.-1 12.-1 13.-1 14.-1 15.400-1 16.-1 17.-1 18.-1 19.-1 20.-1 21.-1 22.-1 23.-1 24.-1 25.-1 26.-1 27.-1 28.-1 29.-1 30.-1 31.-1 32.-1 33.-1 34.4000-1 35.-1 36.-1 *przegląd techniczny danej aparatury nie może być wykonany częściej niż 1 raz w roiku kalendarzowym 7. Wszystkie czynności napraw i przeglądów technicznych wykonywane będą przez Wykonawcę w miejscu ich użytkowania, chyba że specyfika naprawy bądź przeglądu technicznego wymagać będzie wykonania tych czynności w siedzibie Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić pisemnie wydanie przez Zamawiającego urządzenia do naprawy,przeglądu technicznego. Koszty transportu i ubezpieczenia urządzenia w takiej sytuacji pokrywa Wykonawca. 8. W przypadku urządzeń objętych gwarancją, pogwarancyjna usługa określona w pkt 1 zlecona zostanie po upływie terminu gwarancji. 9. W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania, do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia w niesprawnym urządzeniu, czytelnej informacji: Urządzenie niesprawne - nie używać. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania karty pracy i dokonania wpisu do dokumentacji eksploatacji urządzenia (paszportu technicznego) wykonanych czynności, pod rygorem uznania usługi za niewykonaną. W przypadku gdy urządzenie nie posiada paszportu technicznego Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego przed wystawieniem karty pracy i jego założenia - paszporty udostępnia Zamawiający. 11. Wykonawca, w sytuacjach tego wymagających, zobowiązany jest do legalizacji urządzenia (wystawienia certyfikatu bądź protokołu z legalizacji urządzenia). 12. Wykonawca, w sytuacjach tego wymagających, na pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przeprowadzania walidacji urządzenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 października 2008 roku w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać system zapewnienia jakości w bankach tkanek i komórek (Dz.U. z 2008 r., Nr 190, poz. 1169). Zamawiający wymaga aby proces walidacji realizowany był zgodnie z wymogami dobrej praktyki wytwarzania określonymi w załączniku do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Wytwarzania (Dz.U. z 2008 r., Nr 184, poz. 1143 ze zm.). 13. W przypadku napraw, w zależności od potrzeb danej naprawy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i wmontować części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzenia. Wymiana części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy następuje po uprzednim, każdorazowym zatwierdzeniu przez Zamawiającego kosztorysu naprawy, który zawiera następujące informacje: 13.1. nazwę i adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego (miejsce użytkowania urządzenia), 13.2. typ urządzenia, 13.3. numer inwentarzowy urządzenia, 13.4. wartość przewidywanej usługi z wyszczególnieniem: a) ilości roboczogodzin; b) kosztu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych przewidywanych do użycia przy naprawie wraz z ich specyfikacją; 14. W przypadku nieopłacalnej naprawy Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego oraz wystawi na tą okoliczność ekspertyzę techniczną określającą uzasadnienie nieopłacalności przeprowadzenia naprawy. W takim przypadku Wykonawcy należy się zapłata za roboczogodziny jakie zostały przeznaczone przez Wykonawcę na przeprowadzenie diagnozy stanu opłacalności przeprowadzenia naprawy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wycofania z przedmiotu umowy urządzeń zakwalifikowanych do kasacji. 16. Wykonawca zapewnia materiały i narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystywania części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nie wpływających negatywnie na pracę urządzenia, akceptowanych przez producenta urządzenia, pełnowartościowych technicznie oraz - o ile to dotyczy danego urządzenia - spełniających wszystkie wymagania bezpieczeństwa dotyczące bezpieczeństwa wyrobów medycznych. 18. W zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca na pisemne żądanie zobowiązany jest do sporządzania wyceny oraz ekspertyz technicznych o stanie technicznym urządzeń. Koszty przeprowadzania i sporządzania ekspertyz wliczone będą w koszty oferty. 19. W sytuacjach tego wymagających Wykonawca, na pisemne żądanie Zamawiającego wystawi oświadczenie techniczne o przyczynach i skutkach awarii urządzeń - dotyczy to w szczególności awarii losowych i podlegających pod ubezpieczenia majątkowe. Koszty z tym związane muszą być uwzględnione w cenie oferty. 20. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy: - terminowo i rzetelnie, - w sposób zapewniający utrzymanie sprzętu w stałej sprawności eksploatacyjnej, - zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i aktualną wiedzą techniczną, w sposób uwzględniający szczególny charakter działalności prowadzonej przez Zamawiającego. 21. W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności naprawy i/lub przeglądu technicznego w ciągu maksymalnie 4 dni od czasu otrzymania zgłoszenia faksem lub e-mailem. 22. Maksymalny czas wykonywania przeglądu technicznego ustala się na 9 dni licząc od daty zgłoszenia. 23. Maksymalny czas usunięcia awarii ustala się na 21 dni licząc od daty zgłoszenia, przy czym w sytuacjach uzasadnionych Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. 24. W przypadku przedłużającej się naprawy powyżej okresu określonego w pkt 23 Zamawiający może żądać od Wykonawcy dostarczenia na czas przedłużającej się naprawy urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie zgłoszone do naprawy lub o ile to dotyczy, zlecić na koszt Wykonawcy realizację prowadzonych badań do innej jednostki. 25. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest stosować wszelkie normy związane z bezpieczeństwem serwisowym i/lub przeglądowym w szczególności w zakresie ochrony p. poż. 26. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia zewnętrznego audytu wykonanych przez Wykonawcę usług podmiotowi trzeciemu, a w razie wykrycia nieprawidłowości w zrealizowaniu przez Wykonawcę usługi obciążenie Wykonawcy kosztami audytu i zwrotu przez Wykonawcę kosztu wykonanej usługi. 27. W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu występują zamówienia mieszane, na podstawie art. 6 ust. 1 Pzp, do udzielenia zamówienia stosuje się przepisy dotyczące usług..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.00.00-0, 50.34.41.00-9, 50.40.00.00-9, 50.41.00.00-2, 50.41.10.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 10   

Nazwa: Mikroskop fluorescencyjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Precoptic CO. Wojciechowscy Spółka jawna, ul. Arkuszowa 60, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 833,94

  • Oferta z najniższą ceną: 833,94 / Oferta z najwyższą ceną: 833,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Mikroskopy badawcze NIKON

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Precoptic CO. Wojciechowscy Spółka jawna, ul. Arkuszowa 60, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210,95

  • Oferta z najniższą ceną: 210,95 / Oferta z najwyższą ceną: 210,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: Urządzenia do destylowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techpol Medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bursaki 19, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24133,83

  • Oferta z najniższą ceną: 24133,83 / Oferta z najwyższą ceną: 24133,83

  • Waluta: PLN.

Część NR: 18   

Nazwa: Urządzenia do stomatologii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anmed-Serwis Andrzej Kowalczyk, Ciecierzyn 144A, 21-003 Ciecierzyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101,48

  • Oferta z najniższą ceną: 101,48 / Oferta z najwyższą ceną: 101,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: Inhalatory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • techpol Medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bursaki 19, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86,10

  • Oferta z najniższą ceną: 86,10 / Oferta z najwyższą ceną: 86,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 34   

Nazwa: Unity stomatologiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techpol Medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bursaki 19, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241115,06

  • Oferta z najniższą ceną: 241115,06 / Oferta z najwyższą ceną: 258336,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 35   

Nazwa: Sterylizacja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techpol Medical Spółka z ogrniczoną odpowiedzialnością, ul. Bursaki 19, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10437,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159,90

  • Oferta z najniższą ceną: 159,90 / Oferta z najwyższą ceną: 159,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 36   

Nazwa: Sterylizacja - urządzenia nowsze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Techpol medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Bursaki 19, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13903,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159,90

  • Oferta z najniższą ceną: 159,90 / Oferta z najwyższą ceną: 159,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.