Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-15
Zgierz: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 : Etap I - dotyczy części medycznej Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem poszycia stropodachu w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro.
Numer ogłoszenia: 150614 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7144332, 7144505, faks 042 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 : Etap I - dotyczy części medycznej Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem poszycia stropodachu w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa, adaptacja i modernizacja budynku Oddziałów Psychiatrii Żeńskiej, Męskiej oraz modernizacja instalacji elektrycznej w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 : Etap I - dotyczy części medycznej Oddziału Psychiatrii Żeńskiej wraz z remontem poszycia stropodachu w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót o wartości poniżej 5 150 000 Euro. 1. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac określonych kodem CPV : 1.1. Roboty budowlane - 45.00.00.00-7 , 1.2. Roboty elektryczne - 45.31.00.00-3 , 1.3. Roboty instalacji wentylacji mechanicznej - 45.33.12.10-1, 1.4. Roboty instalacji p.pożarowej - 45.31.21.00-8, 1.5. Roboty instalacji wodno kanalizacyjnej - 45.33.00.00-9. - Prace rozbiórkowe dotyczą robót wymienionych w pkt.4.2.1-5: a) demontaż : ścianek działowych, podłoży cementowych, posadzek ,stolarki drzwiowej, glazury, kratek wentylacyjnych, b) przekuć przez stropy, przekuć i rozkuć w ściankach i ścianach, c) demontaż : istniejących punktów oświetleniowych, gniazdek elektrycznych, instalacji elektrycznej, punktów poboru wody, umywalek misek klozetowych, zlewozmywaków, kratek kanalizacyjnych. Roboty budowlane: - roboty murowe wykonanie: nadproży drzwiowych , zamurowanie i przemurowanie otworów w ścianach i ściankach, wymurowanie nowych ścian działowych oraz kanałów wentylacyjnych i szycht osłonowych dla kanałów instalacji wod-kan, osadzenie stolarki drzwiowej, kratek wentylacyjnych oraz drzwiczek rewizyjnych, - roboty tynkarskie wykonanie : tynków cementowo -wapiennych, przecierek, uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, gładzi gipsowych, sufitu podwieszonego, licowanie ścian glazurą obudowy pionów instalacji wod-kan płytą gipsowo kartonową, - roboty posadzkarskie wykonanie: izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, izolacji na sucho z foli budowlanej, izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, warstwy dociskowej betonowej , warstwy samopoziomującej , posadzek rulonowych pcw oraz posadzek z gresu wraz z cokołem, - roboty malarskich wykonanie : gruntowania powierzchni emulsją gruntującą i powłok malarskich farbą akrylową i Wallglaze PW1, - roboty betonowe, zabetonowanie otworów w stopach, wykonanie słupa żelbetowego, - roboty dekarskie wykonanie: naprawy pokryć papą termozgrzewalną , uzupełnienia obróbek blacharskich, montażu rur wywiewnych, malowanie powierzchni metalowych farbą olejną , przemurowanie kominów wraz z wykonaniem wypraw tynkarskich na kominach oraz przecierek tynkarskich. Roboty elektryczne : - montaż: rozdzielnic, drabin , koryt, oprzewodowania, osprzętu , opraw oświetleniowych, instalacji komputerowej, przyzywowej, interkomowej, telewizyjnej, odgromowej. Roboty instalacji wentylacji mechanicznej: - montaż: przewodów wentylacji mechanicznej wraz z kratkami ,przepustnic wielopłaszczyznowych, jednopłaszczyznowych oraz czerpni wyrzutni i wentylatorów. Roboty instalacji przeciwpożarowej: - montaż: modułu centrali alarmowej, akumulatorów, przewodów elektrycznych, sygnalizatora akustycznego, czujek pożarowych oraz ręcznego ostrzegania pożaru, przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego, uruchomienie i pomiar linii dozorowych-adresowych, Roboty instalacji wodno kanalizacyjnej: - montaż: pionów instalacji wodno kanalizacyjnej, podejść wodno kanalizacyjnych, punktów poboru wody , umywalek ,zlewozmywaków , natrysków, misek klozetowych, kratek kanalizacyjnych, zaworów przelotowych , hydrantów wraz z szafkami hydrantowymi. 2. Szczegółowy zakres prac określa : 2.1. Dokumentacja projektowa Załącznik nr 5 , 2.2. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót Załącznik nr 6, 2.3. Przedmiar robót Załącznik nr 7 ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia - 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : 3.1. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) brutto każda. 3.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : 4.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie zapewniającym realizację zadania w kwocie ceny oferty brutto - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.2. Posiadają aktualne na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami dotyczącymi odpowiedzialności za działania podwykonawców ( w przypadku wskazania podwykonawców) oraz z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania roboty z minimalną sumą gwarancyjną - 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych)dla jednego zdarzenia.Do polisy należy załączyć dowód terminowego opłacenia składki. 5. Wniosą wadium. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie poprzez złożone wraz z ofertą dokumenty, zgodnie z formułą - spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3. SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ogólny formularz oferty - Załącznik nr 1. 2. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (wymagane jest wykazanie minimum trzech robót budowlanych o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) brutto każda, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie- Załącznik nr 4. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 6. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 7. stosuje się odpowiednio.9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (kierownik budowy). Informacja musi zawierać imiona i nazwisko, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Aktualne na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami dotyczącymi odpowiedzialności za działania podwykonawców ( w przypadku wskazania podwykonawców) oraz z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania roboty z minimalną sumą gwarancyjną - 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) dla jednego zdarzenia. Do polisy należy załączyć dowód terminowego opłacenia składki. 11. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy winni: a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( dotyczy również Spółki cywilnej), zgodnie z wymogami art. 23 Ustawy prawo zamówień publicznych, b) załączyć dokumenty określone w pkt. od 2 do 4 odpowiednio przez każdy podmiot. 12. Wykonawca winien załączyć do oferty Kosztorysy Ofertowe..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl/main.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 14 (Budynek Administracji).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 14 (Budynek Administracji).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SZYCIU UMUNDUROWANIA WG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ołtarzu głównym z obrazami i rzeźbami z Kościoła Parafialnego pw. Wszystkich Świętych w Giecznie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.