eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Remont nawierzchni dróg rolniczych i gminnych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Kalwaria Zebrzydowska: Remont nawierzchni dróg rolniczych i gminnych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska
Numer ogłoszenia: 150592 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, fax 033 8766301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg rolniczych i gminnych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni dróg rolniczych i gminnych na terenie gminy Kalwaria Zebrzydowska -powierzchniowe utrwalenie asfaltem i grysami oraz warstwa ścieralna, uzupełnienie podbudowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę, sporządzoną na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Ustawy-Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełnienia warunkow wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty w SIWZ .Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować bądzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1. wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownika budowy) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ z udokumentowaniem jego doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia, przynależność do danej dla danego regionu Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ) oraz gotowości do współpracy z wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego - w przypadku gdyby osoby przewidywane przez oferenta do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami; 2. wykaz ważniejszych zamówień o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót przez poprzednich zamawiających; 3. oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 4. oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust.1 pkt.1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr 6 do SIWZ; 5. dane dotyczące podwykonawców i zamiaru powierzenia im części zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy; 6. wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia na Załączniku Nr 8 do SIWZ z udokumentowaniem jego posiadania; 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta. Jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w powyższym wykazie należy załączyć jej pełnomocnictwo w formie pisemnej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej stosuje się § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form ,w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji ; Dz.U.z dnia 24 maj 2006 r.Nr 87 poz.605

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Kalwaria Zebrzydowska 34-130 Kalwaria Zebrzydowska ul. Mickiewicza 7 pok 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Urzad Miasta Kalwaria Zebrzydowska 34-130 Kalwaria Zebrzydowska ul. Mickiewicza 7 pok 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.