eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Usługi poligraficzne polegające na dodruku katalogów, albumów oraz druku materiałów promocyjnych na potrzeby wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Stalowa Wola: Usługi poligraficzne polegające na dodruku katalogów, albumów oraz druku materiałów promocyjnych na potrzeby wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 150585 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne polegające na dodruku katalogów, albumów oraz druku materiałów promocyjnych na potrzeby wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna polegająca na dodruku katalogów, albumu oraz druku materiałów promocyjnych do wystaw czasowych organizowanych przez Muzeum Regionalne w Stalowej Woli w 2012 r., wg poniższego zestawienia: A) ALBUM Szlakiem architektury Art deco. Stalowa Wola, nakład: 500 egz. (pięćset), B) ALBUM Szlakiem architektury Art deco. Lwów, nakład: 300 egz. (trzysta), C) ALBUM Od niepodległości do nowoczesności. Centralny Okręg Przemysłowy 1937-1939, nakład: 1000 egz. (tysiąc), D) KSIĄŻKA Miasto St. Wola. Unikatowy zespół urbanistyczno-architektoniczny z końca lat 30. XX w., nakład: 500 egz. (pięćset), E) KATALOG do wystawy ART FUTBOL 2012, nakład: 400 szt. (czterysta), F) SŁOWNIK pt. Suplement biograficzny o przekroju etnologicznym do badań subregionu dolnosańskiego, nakład: 200 egz. (dwieście), G) ZAPROSZENIE do wystawy ART FUTBOL 2012, nakład: 1200 szt. (tysiąc dwieście), H) PLAKAT do wystawy do wystawy ART FUTBOL 2012, nakład: 200 szt. (dwieście), I) ULOTKA z ofertą edukacyjną do wystaw (III Kwartał 2012 r.), nakład: 500 szt. (pięćset), J) ULOTKA z MAPKĄ do wystawy COP dla przyszłości., nakład: 3000 (trzy tysiące), K) ZAPROSZENIE do wystawy Michał Batkiewicz. Rzeźba, nakład: 1200 szt. (tysiąc dwieście), L) PLAKAT do wystawy do wystawy Michał Batkiewicz. Rzeźba, nakład: 200 szt. (dwieście), M) ZAPROSZENIE do wystawy Jakub Woynarowski. Komiks COP, nakład: 1200 szt. (tysiąc dwieście), N) PLAKAT do wystawy do wystawy Jakub Woynarowski. Komiks COP, nakład: 200 szt. (dwieście), O) ZAPROSZENIE do wystawy Wyczółkowski w 160 rocznicę urodzin , nakład: 1200 szt. (tysiąc dwieście), P) PLAKAT do wystawy do wystawy Wyczółkowski w 160 rocznicę urodzin , nakład: 300 szt. (trzysta). Na pisemną prośbę Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wydruku próbnego i dostarczenia go do ostatecznej korekty do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem całości zamówienia. Przez -wydruk próbny- Zamawiający rozumie wydruk PROOF min. 3 stron w przypadku katalogu oraz min. 1 strony w przypadku druków ulotnych (np. plakat, zaproszenie, ulotka). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć poszczególne druki składające się na przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż określonym SIWZ. Terminy wykonania pozycji książkowych: katalogi, albumy, słownik wynoszą 14 dni od dnia przekazania plików, zaś terminy wykonania druków promocyjnych wynoszą 7 oraz 3 dni od dnia przekazania plików w wersji drukarskiej, zamkniętej. Wykonawca zobowiązuje się w umowie do dostarczenia poszczególnych przedmiotów zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia nakładu w odniesieniu do poszczególnych pozycji wymienionych w przedmiocie umowy, szczególnie w odniesieniu do katalogu wystawy, jak również w stosunku do nakładów druków ulotnych. Zwiększenie nakładów druków nie przekroczy 50% nakładów z zamówienia podstawowego. Powyższa sytuacja będzie możliwa przy zastosowaniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych oraz większego od przewidywanego zainteresowania wystawami

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Oferenci powinni dołączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu, wg ZAŁĄCZNIKA nr 6 do SIWZ: Wykaz ważniejszych usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Oferent powinien dołączyć do oferty min. 1 próbkę publikacji: z reprodukcjami dzieł sztuki, która została przygotowana do druku i wydrukowana przez Oferenta (np.: katalog lub album). Każdy z członków komisji będzie badał jakość wykonania publikacji: m.in. spasowanie warstw druku - ocena tzw. błędu pasowania przez co Zamawiający rozumie ocenę jakości nałożenia poszczególnych warstw kolorów. Zamawiający zastrzega możliwość uszkodzenia próbki publikacji podczas badania jakości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oferent powinien dołączyć do oferty min. 1 próbkę publikacji: z reprodukcjami dzieł sztuki, która została przygotowana do druku i wydrukowana przez Oferenta, np.: katalog lub album

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość załączonej do oferty próbki katalogu lub albumu - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, b) ograniczenia przedmiotu umowy w przypadku zmian w planie wystaw lub zmniejszenia środków finansowych w budżetach wystaw, c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany założeń technicznych poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (np.: objętości katalogów +/- 15 %), względem założeń pierwotnie określonych w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie projektowania wydawnictw i których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Jeśli spowoduje to wzrost wartości określonej pozycji przedmiotu zamówienia, Zamawiający w takim wypadku udzieli zamówienia dodatkowego. d) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia nakładu w odniesieniu do poszczególnych pozycji wymienionych w przedmiocie umowy. Zamawiający w takim wypadku udzieli zamówienia uzupełniającego z uwzględnieniem wykorzystania ponownego posiadanych przez Wykonawcę matryc drukarskich. e) Sytuacja wymienione w lit. d), będą możliwe przy zastosowaniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych oraz większego od przewidywanego zainteresowania wystawami. f) Zwiększenia wynagrodzenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpią niezależne od Wykonawcy zdarzenia, mające wpływ na koszty produkcji (np. zmiana parametrów technicznych zlecenia). Zwiększenie wartości przedmiotu umowy może nastąpić do wysokości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (ogłoszonej w trakcie otwarcia ofert). g) Zamawiający, w związku z realizowaniem Planu Wystaw, zastrzega sobie możliwość do zmiany terminu realizacji poszczególnych pozycji wydawniczych (przesunięcia w przyszłość) określonych w & 1 niniejszej SIWZ o nie więcej niż 15 dni roboczych. h) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku waloryzacji lub zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.