eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszów › Zadanie 1. Kurs operatora wózków widłowych -jezdnych Zadanie 2. Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu Zadanie 3. Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Krzeszów: Zadanie 1. Kurs operatora wózków widłowych -jezdnych Zadanie 2. Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu Zadanie 3. Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania
Numer ogłoszenia: 150550 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowie , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 15 8798352 w. 30, faks 15 8698254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszow.bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. Kurs operatora wózków widłowych -jezdnych Zadanie 2. Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu Zadanie 3. Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postepowania dla 9 kilentów OPS w Krzeszowie - w ramach projektu systemowego -Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII. Promocja integracji społecznej , Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z zakresu: 1.Kurs operatora wózków widłowych-jezdnych 2.Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu 3.Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszow.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji,Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Kurs operatora wózków widłowych -jezdnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi obejmować 67 godzin w tym zajęcia teoretyczne w wymiarze 52 godziny oraz 15 godzin zajęć praktycznych dla jednego Uczestnika Projektu . Okres realizacji od 1 lipca do 30 września. Miejsce szkolenia:teren Leżajska , Stalowej Woli lub Niska Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut Blok teoretyczny 1) Typy stosowanych wózków jezdniowych i widłowych - budowa wózka 2) Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami 3) Czynności operatora w czasie pracy z wózkami 4) Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 5) Wiadomości z zakresu BHP-bezpieczeństwa wymiana butli gazowych 6) Wiadomości z Urzędu Dozoru Technicznego Blok praktyczny 1) Praktyczna nauka jazdy na wózkach jezdnych i widłowych 2) Egzamin wewnętrzny 3) Egzamin zewnetrzny organizowany przez UDZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi obejmować 46 godzin w tym zajęcia teoretyczne w wymiarze 6 godziny oraz 40 godzin zajęć praktycznych dla 9 Uczestników Projektu. Okres realizacji od 1 października do 15 grudnia Miejsce szkolenia: teren Gminy Krzeszowa Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut W programie należy zamieścić następujące zagadnienia : 1). Podstawowe informacje o komputerze: Elementy składowe komputera. Zasady pracy z klawiaturą. Obsługa myszy. Prawidłowe Uruchamianie i kończenie pracy z komputerem. 2). Podstawy systemu operacyjnego WINDOWS): Zapoznanie z podstawowymi pojęciami- system operacyjny, oprogramowanie, pulpit, ikona, okno, pasek zadań, menu, Budowa i elementy składowe pulpitu. Składniki paska zadań i panelu sterowania. 3). Organizacja danych na dysku: Zapoznanie z pojęciami: plik. Folder, drzewo folderów. Operacje na Plikach i folderach-otwieranie, zmiany nazwy, usuwanie, kopiowanie i przenoszenie plików i folderów. 4). Praca z edytorem tekstu WORD: Przeznaczenie i ogólne zasady obsługi edytora tekstowego WORD: Uruchamianie edytora tekstu. Tworzenie nowego dokumentu. Formatowanie tekstu- styl, czcionka, sposób wyrównywania tekstu. Znaki tabulacji i tabulatory. Operacje blokowe- przenoszenie, kopiowanie, wycinanie i wklejanie tekstu. Tworzenie list wypunktowanych i numerowanych. Wstawianie nagłówków i stopek, numerowanie stron. Wstawianie grafiki do tekstu. Tabele-wstawianie, wpisywanie treści do komórek. Sporządzanie podania o pracę, CV, listu motywacyjnego przy użyciu edytora tekstu WORD. 5). Wprowadzenie do EXCELA Podstawowe dane n/t zastosowania EXCELA, wprowadzenie do prostych formuł obliczeniowych, prezentacja arkusza kalkulacyjnego. 6). Usługi dostępne przez Internet: Źródła informacji w sieci - wyszukiwarki, katalogi, encyklopedie. Wyszukiwanie informacji w sieci, formatowanie zapytań w wyszukiwarkach. Pobieranie danych z Internetu, zapisywanie stron WWW. Wykorzystanie zasobów Internetu do wyszukiwania Ofert pracy, porad na temat sporządzania CV i listów motywacyjnych. Zasady działania poczty elektronicznej. Zakładanie konta pocztowego. Obsługa poczty przez WWW. Wysyłanie podań o pracę przy użyciu poczty elektronicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi obejmować 65 godzin w tym zajęcia teoretyczne w wymiarze 20 godziny oraz 45 godzin zajęć praktycznych dla 8 Uczestników Projektu. Okres realizacji od 1 lipca do 15 września Miejsce szkolenia: teren Gminy Krzeszów Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut W programie należy zamieścić następujące zagadnienia : 1). Budżet domowy - bilansowanie przychodów z wydatkami 2). Racjonalizacja wydatków, planowanie imprez okolicznościowych 3). Zasady żywienia własnej rodziny- podział wiekowy 4). Żywienie rodziny w oparciu o własne produkty -bilansowanie wydatków 5). Podstawy żywienia człowieka, rola poszczególnych składników odżywczych 6). Normy żywieniowe- układamy jadłospis, diety 7). Ocena potraw- obliczanie kosztów potraw, bilansowanie wydatków na wyżywienie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.