Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-31
Krzeszów: Zadanie 1. Kurs operatora wózków widłowych -jezdnych
Zadanie 2. Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu
Zadanie 3. Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania
Numer ogłoszenia: 150550 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowie , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 15 8798352 w. 30, faks 15 8698254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszow.bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. Kurs operatora wózków widłowych -jezdnych Zadanie 2. Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu Zadanie 3. Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postepowania dla 9 kilentów OPS w Krzeszowie - w ramach projektu systemowego -Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet VII. Promocja integracji społecznej , Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej z zakresu: 1.Kurs operatora wózków widłowych-jezdnych 2.Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu 3.Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 p.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszow.bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Czas na aktywność w Gminie Krzeszów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji,Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Kurs operatora wózków widłowych -jezdnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi obejmować 67 godzin w tym zajęcia teoretyczne w wymiarze 52 godziny oraz 15 godzin zajęć praktycznych dla jednego Uczestnika Projektu . Okres realizacji od 1 lipca do 30 września. Miejsce szkolenia:teren Leżajska , Stalowej Woli lub Niska Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut Blok teoretyczny 1) Typy stosowanych wózków jezdniowych i widłowych - budowa wózka 2) Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami 3) Czynności operatora w czasie pracy z wózkami 4) Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 5) Wiadomości z zakresu BHP-bezpieczeństwa wymiana butli gazowych 6) Wiadomości z Urzędu Dozoru Technicznego Blok praktyczny 1) Praktyczna nauka jazdy na wózkach jezdnych i widłowych 2) Egzamin wewnętrzny 3) Egzamin zewnetrzny organizowany przez UDZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Kurs podstaw obsługi komputera i dostępu do Internetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi obejmować 46 godzin w tym zajęcia teoretyczne w wymiarze 6 godziny oraz 40 godzin zajęć praktycznych dla 9 Uczestników Projektu. Okres realizacji od 1 października do 15 grudnia Miejsce szkolenia: teren Gminy Krzeszowa Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut W programie należy zamieścić następujące zagadnienia : 1). Podstawowe informacje o komputerze: Elementy składowe komputera. Zasady pracy z klawiaturą. Obsługa myszy. Prawidłowe Uruchamianie i kończenie pracy z komputerem. 2). Podstawy systemu operacyjnego WINDOWS): Zapoznanie z podstawowymi pojęciami- system operacyjny, oprogramowanie, pulpit, ikona, okno, pasek zadań, menu, Budowa i elementy składowe pulpitu. Składniki paska zadań i panelu sterowania. 3). Organizacja danych na dysku: Zapoznanie z pojęciami: plik. Folder, drzewo folderów. Operacje na Plikach i folderach-otwieranie, zmiany nazwy, usuwanie, kopiowanie i przenoszenie plików i folderów. 4). Praca z edytorem tekstu WORD: Przeznaczenie i ogólne zasady obsługi edytora tekstowego WORD: Uruchamianie edytora tekstu. Tworzenie nowego dokumentu. Formatowanie tekstu- styl, czcionka, sposób wyrównywania tekstu. Znaki tabulacji i tabulatory. Operacje blokowe- przenoszenie, kopiowanie, wycinanie i wklejanie tekstu. Tworzenie list wypunktowanych i numerowanych. Wstawianie nagłówków i stopek, numerowanie stron. Wstawianie grafiki do tekstu. Tabele-wstawianie, wpisywanie treści do komórek. Sporządzanie podania o pracę, CV, listu motywacyjnego przy użyciu edytora tekstu WORD. 5). Wprowadzenie do EXCELA Podstawowe dane n/t zastosowania EXCELA, wprowadzenie do prostych formuł obliczeniowych, prezentacja arkusza kalkulacyjnego. 6). Usługi dostępne przez Internet: Źródła informacji w sieci - wyszukiwarki, katalogi, encyklopedie. Wyszukiwanie informacji w sieci, formatowanie zapytań w wyszukiwarkach. Pobieranie danych z Internetu, zapisywanie stron WWW. Wykorzystanie zasobów Internetu do wyszukiwania Ofert pracy, porad na temat sporządzania CV i listów motywacyjnych. Zasady działania poczty elektronicznej. Zakładanie konta pocztowego. Obsługa poczty przez WWW. Wysyłanie podań o pracę przy użyciu poczty elektronicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Zajęcia z prowadzenia gospodarstwa domowego, gospodarowania budżetem domowym wraz z kursem gotowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi obejmować 65 godzin w tym zajęcia teoretyczne w wymiarze 20 godziny oraz 45 godzin zajęć praktycznych dla 8 Uczestników Projektu. Okres realizacji od 1 lipca do 15 września Miejsce szkolenia: teren Gminy Krzeszów Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut W programie należy zamieścić następujące zagadnienia : 1). Budżet domowy - bilansowanie przychodów z wydatkami 2). Racjonalizacja wydatków, planowanie imprez okolicznościowych 3). Zasady żywienia własnej rodziny- podział wiekowy 4). Żywienie rodziny w oparciu o własne produkty -bilansowanie wydatków 5). Podstawy żywienia człowieka, rola poszczególnych składników odżywczych 6). Normy żywieniowe- układamy jadłospis, diety 7). Ocena potraw- obliczanie kosztów potraw, bilansowanie wydatków na wyżywienie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.