eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej w Sądzie Okręgowym w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Szczecin: Wykonywanie robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej w Sądzie Okręgowym w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 150547 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127875 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Małopolska 17, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4480002, faks 091 4489915.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej w Sądzie Okręgowym w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie robót budowlanych z zakresu konserwacji bieżącej w Sądzie Okręgowym w Szczecinie w budynkach przy ul. Kaszubskiej 42 oraz Piotra Skargi 19 w Szczecinie. W ramach realizacji prac konserwacyjnych planowane jest Zakres prac pokoje sędziowskie nr 201, 202,203a, 203b, 204 wyniesienie i ponowne wniesienie mebli wraz z ustawieniem, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie miejscowe odparzonych tynków, uzupełnienie tynków, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach, dwukrotne malowanie farbami w kolorze jasnym pastelowym dostosowane do kolorystyki pokoi, malowanie sufitu malowanie stolarki drzwiowej w kolorze zgodnym z istniejącym, zabezpieczeni folią podłóg, stolarki okiennej, wywóz gruzu i utylizacja, demontaż i montaż grzejników, demontaż i montaż rolet wewnętrznych Zakres prac sala rozpraw nr 138 wyniesienie i ponowne wniesienie mebli wraz z ustawieniem, rozebranie posadzki z deszczułek mocowanych na lepik, zerwanie posadzki cementowej, oczyszczenie podłoża wykonanie podkładu betonowego, zbrojenie podkładu betonowego siatką stalową gruntowanie powierzchni betonu, wykonanie warstwy samopoziomującej gr. 5 mm wykonanie posadzki z z płytek gress o wym. 30x30 cm antypoślizgowe, wykonanie cokolika z płytek gress wys. 15 cm w kolorze posadzki, zerwanie wykładziny z podestu sędziowskiego, wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzającej na podeście, wykonanie posadzki na posadzce podestu oraz na powierzchniach czołowych montaż elementów wykończeniowych kątowniki aluminiowe powlekane, likwidacja istniejących stopni przy podeście i wykonanie jednego na całej długości podestu- konstrukcja drewniana, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie miejscowe odparzonych tynków, uzupełnienie tynków, gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach, dwukrotne malowanie farbami w kolorze zbliżonym do istniejącego, malowanie sufitu, malowanie stolarki drzwiowej w kolorze zgodnym z istniejącym, zabezpieczeni folią podłóg, stolarki okiennej oraz ściany szklanej dzielącej pomieszczenie, skucie tynku i oczyszczenie ściany za stołem sędziowskim przy podeście przy pok. narad, zatopienie siatki zbrojącej na ścianie pod płyty z kamieni sztucznych, ułożenie płytek z kamieni sztucznych na ścianie, wywóz gruzu i utylizacja, demontaż i montaż grzejników, demontaż i montaż rolet wewnętrznych Zakres prac konserwacyjnych elektrycznych sala 138 wymianę opraw i osprzętu, dołożenie nowych opraw oświetleniowych, wykonanie podziału oświetlenia, wymianę osprzętu włączniki oświetlenia i gniazda wtykowe, wykonanie instalacji dedykowanej i komputerowej. Zakres prac konserwacyjnych teletechnicznych sala 138 przeniesienie linii ukablowania strukturalnego do kaset podłogowych i szafy dystrybucyjnej,wykonanie kanalizacji podposadzkowej z rur instalacyjnych i puszek, przeniesienie okablowania instalacji dyskusyjnej w kanalizację podposadzkową urządzenia i przewody Inwestora, wykonanie orurowania p/t dla instalacji instalacji systemu wideokonferencji , instalacji nagłośnienia, przeniesienie okablowania instalacji systemu wideokonferencji , instalacji nagłośnienia / urządzenia i przewody Inwestora, montaż szafy stojącej z drzwiami szklanymi ZSB 017-16AAA-11-0000, montaż w szafie stojącej urządzeń systemu wideokonferencji , instalacji nagłośnienia , wzmacniaczy instalacji nagłośnienia, wykonanie instalacji detekcji pożaru Zakres prac konserwacyjnych pomieszczenia Policji Sądowej wyniesienie i ponowne wniesienie mebli wraz z ustawieniem, zeskrobanie i zmycie starej farby, odbicie miejscowe odparzonych tynków, uzupełnienie tynków gruntowanie powierzchni, gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach i sufitach dostosowane do kolorystyki piętra, malowanie sufitu i ścian, malowanie stolarki drzwiowej w kolorze zgodnym z istniejącym, zabezpieczeni folią podłóg, stolarki okiennej, zerwanie wykładziny dywanowej pokoje , zerwanie wykładziny PCV korytarz, szatnia , naprawa podłoża pod wykładzinę ułożenie ułożenie nowej wykładziny igłowanej w kolorze szarym gr.5 mm - -ułożenie nowej wykładziny elastycznej -wywóz i utylizacja gruzu i wykładzin podłogowych, demontaż i montaż grzejników Zakres prac konserwacyjnych w budynku ul. Piotra Skargi 19 Wejście dla osób niepełnosprawnych od strony szczytowej budynku zakres prac odbicie płytek ściennych na ścianie wejście dla osób niepełnosprawnych odbicie tynków wewnętrznych w pom. jw., oczyszczenie murów przygotowanie i wyrównanie podłoża, licowanie ścian płytkami o wymiarach 25x30 cm na zaprawie klejowej do wysokości istniejącej, przełożenie nawierzchni z kostki betonowej przed wejściem dla niepełnosprawnych, uszczelnienie profili aluminiowych pianką obudowa wejścia dla osób niepełnosprawnych, wywóz gruzu wraz z utylizacją Wymiana rury żeliwnej od strony parkingu i przy wyjściu z tyłu budynku z prawej strony zakres prac rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej w celu wymiany rury żeliwnej o śr 100 mm, wykop w gruncie, wymiana rury żeliwnej śr 100 mm przy ścianie od strony parkingu, wymiana rewizji żeliwnych, zasypanie wykopu piaskiem i zagęszczenie, odtworzenie nawierzchni z kostki kamiennej, wymiana rury żeliwnej przy wejściu do budynku, skucie płytek gress, rozbicie podkładu betonowego, wykop w gruncie, wymiana rury żeliwnej śr 100 mm, zasypanie wykopu piaskiem i zagęszczenie odtworzenie wejścia do budynku próg betonowy, płytki gress mrozoodporne, antypoślizgowe, koloru czerwonego jak istniejący, wywóz gruzu i ziemi wraz z utylizacją, otworzenie opaski betonowej budynku Zakres prac WC II p rozebranie ścianki z płyt GK w pom. WC II p, skucie okładzin ściennych w pom. WC, montaż ścianki z płyt 2x GK, okładziny ścienne z płytek o wym. 25x30 cm na pełną wysokość pomieszczenia, elementy montażowe montowane w ściance lekkiej, demontaż i montaż ustępu, demontaż i montaż przycisków do spłuczki podtynkowej wywóz gruzu wraz z utylizacją, malowanie ścian i sufitu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AUTO-R Robert Janusz Zatarski, ul. Mieszka I 80, 71-011 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315660,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 208632,78

  • Oferta z najniższą ceną: 208632,78 / Oferta z najwyższą ceną: 222015,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.