eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymań › Organizacja obozów językowych i wycieczek dla uczestników projektu pn.AKTYWNOŚĆ ROZWIJA, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Rymań: Organizacja obozów językowych i wycieczek dla uczestników projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 15052 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymań , ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3583127, faks 94 3583151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja obozów językowych i wycieczek dla uczestników projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch 10 - dniowych obozów językowych języka angielskiego (CPV 80000000-4), zimowego i letniego oraz dwóch 5-dniowych wycieczek (CPV 63511000-4) dla uczestników Projektu tj. uczniów i uczennic Zespołu Szkół Publicznych (ZSP) w Rymaniu: 1) część 1: a) obóz językowy zimowy powinien się odbyć w terminie pomiędzy 15.02.2014 r. a 1.03.2014 r. Uczestnikami obozu będzie 20 uczniów gimnazjum (wszyscy uczyli się języka angielskiego w szkole podstawowej) oraz 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekuna grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 800,00 zł brutto, opiekun - 1 400,00 zł brutto. Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty; b) obóz językowy letni powinien się odbyć w terminie pomiędzy 10.07.2014 r. a 31.07.2014 r. Uczestnikami obozu będzie 20 uczniów szkoły podstawowej (wszyscy uczyli się języka angielskiego I-III) oraz 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekuna grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 800,00 zł brutto, opiekun - 1 400,00 zł brutto. Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty. 2) część 2: a) pięciodniowa wycieczka: Kraków - Oświęcim - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa w planowanym terminie: wyjazd 28.06.2014r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r. Uczestnicy wycieczki - 45 uczniów gimnazjum i 4 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekunów grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 100,00 zł brutto, 3 opiekunów - 2700,00 zł brutto (po 900,00 zł brutto dla jednego opiekuna). Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty; b) pięciodniowa wycieczka: Kraków - Inwałd - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa w planowanym terminie: wyjazd 28.06.2014 r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r. Uczestnicy wycieczki - 45 uczniów szkoły podstawowej i 4 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekunów grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 100,00 zł brutto, 3 opiekunów - 2700,00 zł brutto (po 900,00 zł brutto dla jednego opiekuna). Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na części wymienionych niżej: Część Nr 1 - organizacja dwóch obozów językowych letniego i zimowego Część Nr 2 - organizacja 2 wycieczek. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące cz. 1 zamówienia (obozy językowe): 1) program językowy i organizacja szkolenia: a) podział uczestników obozu na dwie grupy, po 10 osób każda, b) przeprowadzenie przez 2 lektorów 40 zajęć 45 - minutowych dla każdej grupy obozu zimowego, wskazane 4 zajęcia dziennie obejmujące wykłady i warsztaty językowe, c) przeprowadzenie przez 2 lektorów 30 zajęć 45 - minutowych dla każdej grupy obozu letniego, wskazane 3 zajęcia dziennie obejmujące wykłady i warsztaty językowe, d) przeprowadzenie codziennych popołudniowych warsztatów językowych, w szczególności: symulacji językowych, konwersacji, filmów, ćwiczenie i rozwijanie umiejętności komunikacji językowej, e) zajęcia powinny być atrakcyjne, prowadzone aktywizującymi metodami ( minimum 40% zajęć musi być prowadzona metodami aktywizującymi), f) zapewnienie przez wykonawcę materiałów dydaktycznych i pomocy audiowizualnych, każdemu z uczestników obozu. g) wydanie uczestnikom obozu certyfikatów ukończenia szkolenia. 2) Organizacja i przeprowadzenie zajęć rekreacyjno - sportowych: a) w czasie wolnym od zajęć językowych wykonawca zorganizuje zajęcia sportowe i rekreacyjne, wycieczki krajoznawcze, dostosowane do pory roku: zimą - sporty zimowe i zabawy na śniegu, kryty basen; latem - wędrówki, sporty wodne; b) wieczorem wykonawca zorganizuje zajęcia wieczorne: quizy i gry językowe lub wieczory piosenki językowej, ogniska z pieczeniem kiełbasek, konkursy i dyskoteki. 3) obiekt wypoczynku: a) lokalizacja - w ośrodku (obiekcie) wypoczynkowym w Polsce - nad morzem ( woj. pomorskie), średniej kategorii turystycznej, pokoje z łazienką , TV, parkingiem, sprzętem rekreacyjno- sportowym, salą dydaktyczną lub salą konferencyjną. b) uczestnicy obozu muszą być zakwaterowani w jednym obiekcie (budynku), c) obiekt musi znajdować się na terenie oświetlonym, ogrodzonym, z dostępem do kompleksu rekreacyjno-sportowego - (zaplecze sportowo-rekreacyjne własne lub wynajmowane w innym ośrodku wyposażone w plac zabaw, boisko do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki, miejsce na grilowanie i ognisko, stoły do gry w ping-ponga, basen, lodowisko (dostępne bezpłatnie), d) na terenie ośrodka znajduje się sala świetlicowa wyposażona m.in. w sprzęt RTV i dyskotekowy, karaoke, sala do prowadzenia zajęć edukacyjnych, e) stołówka znajduje się w miejscu zakwaterowania, f) całodobowy dostęp do telefonu dla kierownika wyjazdu, g) obiekt jest wyposażony w salę konferencyjno-dydaktyczną - posiadającą rzutnik multimedialny - niezbędny do wykorzystania podczas zajęć językowych - dostępność na minimum 2 godziny zegarowe dla każdej z 2 grup, g) obiekty, sprzęty, materiały itp. muszą być dostępne nieodpłatnie i 24 godziny na dobę, h) obiekt posiada aktualne badania Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( należy załączyć do oferty ). 4) zakwaterowanie: a) uczestnicy obozu powinni być zakwaterowani w pokojach 2,3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic); Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe , polowe rozkładane tzw. dostawki, b) w przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy, bez naliczania dodatkowych kosztów, c) oddzielne pokoje dla wychowawców, opiekunów, d) zabezpieczenie pościeli. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed rozstrzygnięciem postępowania. 5) wyżywienie: a) 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad (dwudaniowy), podwieczorek (podany do obiadu lub na wynos po uzgodnieniu z kierownikiem - co uzależnione będzie od programu ), kolacja, na drogę powrotną suchy prowiant ; woda do picia, herbata lub kompot (uzgodnienie z kierownikiem wyjazdu) dostępna w obiekcie wypoczynku przez cały okres trwania obozu; pierwszy posiłek uzależniony od godziny przyjazdu do ośrodka, b) wszystkie posiłki muszą być przygotowane zgodne z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy; przygotowywanie i podawanie posiłków musi odbywać się przy zachowaniu wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji; c) zapewnienie napojów i suchego prowiantu w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu, d) wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki, e) posiłki winny być urozmaicone, kaloryczne - zgodnie z normami obowiązującymi w żywieniu zbiorowym; dostarczone produkty żywnościowe muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu ich wydania, f) zmiany w menu oraz godzin podawania posiłków należy każdorazowo ustalać z kierownikiem wyjazdu. 6) transport: a) autokar musi być sprawny technicznie, posiadać w dniu wyjazdu wszystkie aktualne dokumenty wymagane do przewozu pasażerów; transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. z 2005 r., Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zmianami); b) wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego przed wyruszeniem w trasę; c) usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, posiadającymi: nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości, klimatyzację. d) wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: utrzymywać w czystości i porządku pojazd, przestrzegać przepisów p.poż. i BHP, e) oznaczyć pojazd na czas przewozu informacją, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej, f) autokar musi być wyposażony w komfortowe fotele w ilości zapewniającej pełnowymiarowe miejsca dla każdego uczestnika wycieczki, z klimatyzacją, rok produkcji autobusu - nie starszy niż z 2000 r., wyposażony: ABS,ASR, instalacja audio i video w obie strony, obsługiwany przez wykwalifikowanego kierowcę, g) podstawienie autokaru na wskazany przez zamawiającego parking w Rymaniu na co najmniej 30 minut przed planowanym wyjazdem (autokar musi spełniać wymagania zamawiającego określone w SIWZ, posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu zapewniające przejazd na trasie wycieczki oraz być prowadzony przez osoby uprawnione do kierowania w ilości zapewniającej możliwość realizacji programu wycieczki bez przerw, z równoczesnym zachowaniem wymaganego czasy pracy dla kierowców na terenie RP), h) zapewnienie pojazdu zastępczego o nie gorszych parametrach w przypadku awarii lub niedopuszczenia pojazdu do ruchu przez właściwe służby Polski; czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie stanowi podstawy do zmiany programu wycieczki lub ograniczenia czasowego dla poszczególnych atrakcji, przewidzianych w programie. Wystąpienie z tego powodu istotnej zwłoki w realizacji programu wyjazdu (tj. powyżej 2 godzin) jest ryzykiem wykonawcy, w takim przypadku ponosi on pełną odpowiedzialność z tego tytułu tj. ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem pojazdu zastępczego, zapewnia w tym czasie opiekę dla grupy tj. opiekuna, dodatkowe posiłki, nocleg - jeśli to konieczne oraz zapewnia realizację programu wyjazdu po zapewnieniu pojazdu zastępczego włącznie z wszelkimi kosztami wynikającym z wydłużenia czasu wyjazdu o czas niezbędny do pełnej realizacji zamówienia), i) wszystkie opłaty drogowe i parkingowe obejmujące całą trasę wycieczki uiszcza wykonawca, j) wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne, k) w przypadku niezapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy), l) Zamawiający może wezwać policję do sprawdzenia stanu technicznego podstawionych autokarów i sprawdzenia stanu trzeźwości (zawartości alkoholu we krwi) kierowcy. 7) opieka medyczna: a) zapewnienie odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) zapewnienie pielęgniarki z dyspozycyjnością 24 h na dobę na terenie obiektu przez cały czas trwania wyjazdu, oraz zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem, c) zapewnienie zaopatrzenie ambulatorium (apteczka) w podstawowe leki i środki opatrunkowe, d) zobowiązanie do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi odpowiednich leków, e) zapewnienie izolatki dla dzieci chorych; 8) opieka ratownika: wykonawca zapewni opiekę ratownika z uprawnieniami wydanymi przez WOPR podczas kąpieli uczestników ( basen, jezioro, morze). 9) inne wymagania: a) obowiązek codziennych spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia, zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników, inne zaplanowane przez wykonawcę zajęcia zgodne z potrzebami uczestników i celami wychowawczymi wyjazdu integracyjnego, b) w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem wyjazdu należy dostarczyć Zamawiającemu kserokopię potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie zezwolenia przez właściwy terytorialnie oddział Kuratorium Oświaty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r., nr 12, poz. 67 z poźn. zmianami). 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące części 2 zamówienia (wycieczki): Wycieczka pięciodniowa Kraków - Oświęcim - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa: 1) plan wycieczki: a) I i II dzień: przejazd do Krakowa, 2 noclegi, 2 obiady, 2 kolacje i 3 śniadania w Krakowie; zwiedzanie miasta (dwa dni): Wawel, Katedra na Wawelu, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Cmentarz Rakowicki, Kazimierz- Stara Synagoga, Barbakan, Sukiennice, Rynek Starego Miasta, ZOO; spektakl teatralny w Krakowie, b) III dzień: przejazd do Oświęcimia, zwiedzanie Obozu Koncentracyjnego, przejazd do Wieliczki, zwiedzanie kopalni soli, kaplica Bł. Kingi ( wyjazd windą), obiad w Wieliczce (lub na trasie), przejazd do Zakopanego, c) IV dzień - Zakopane - 2 noclegi, 2 kolacje, 1 obiad i 2 śniadania w Zakopanem; zwiedzanie Zakopanego: stara zabudowa góralska, Wielka Krokiew, Krupówki, wjazd na Gubałówkę, cmentarz na Pęksowym Brzysku, Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach, Chochołów, d) V dzień: po śniadaniu przejazd do Częstochowy, zwiedzanie: Jasna Góra, skarbiec, arsenał; obiadokolacja (lub obiad i kolacja w trasie), wyjazd w drogę powrotną do Rymania; 2) transport - przejazd wyznaczonej trasy wycieczki komfortowym autokarem; opieka pilota-uprawnionego przewodnika wycieczki; 3) zapewnienie biletów wstępu (koszty biletów wstępu pokrywa wykonawca): Wawel - Zamek Królewski, krypty, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Kaplica Zygmuntowska, Dzwon Zygmunta, spektakl teatralny w Krakowie, ZOO w Krakowie, Muzeum w Oświęcimiu, Kopalni soli w Wieliczce, wjazd i zjazd kolejką szynową na Gubałówkę, arsenał i skarbiec na Jasnej Górze, wyżywienie i zakwaterowanie według poniższego planu wycieczki; 4) zakwaterowanie: uczniowie: pokoje czteroosobowe z węzłem sanitarnym (wc, prysznic, umywalka) w pokoju; opiekunowie: pokoje dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. Wycieczka pięciodniowa Kraków - Inwałd - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa: 1) plan wycieczki: a) I i II dzień: przejazd do Krakowa, 2 noclegi, 2 obiady, 2 kolacje i 3 śniadania w Krakowie; zwiedzanie miasta (dwa dni): Wawel, Katedra na Wawelu, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Cmentarz Rakowicki, Kazimierz - Stara Synagoga, Barbakan, Sukiennice, Rynek Starego Miasta, ZOO; spektakl teatralny w Krakowie, b) III dzień: przejazd do Inwałdu, zwiedzanie Parku Minitur, przejazd do Wieliczki, zwiedzanie kopalni soli, kaplica Bł. Kingi ( wyjazd windą), obiad w Wieliczce (lub na trasie), przejazd do Zakopanego, c) IV dzień - Zakopane - 2 noclegi, 2 kolacje, 1 obiad i 2 śniadania w Zakopanem; zwiedzanie Zakopanego: stara zabudowa góralska, Wielka Krokiew, Krupówki, wjazd na Gubałówkę, cmentarz na Pęksowym Brzysku, Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach, Chochołów, d) V dzień: po śniadaniu przejazd do Częstochowy, zwiedzanie: Jasna Góra, skarbiec, arsenał; obiadokolacja (lub obiad i kolacja w trasie), wyjazd w drogę powrotną do Rymania; e) transport - przejazd wyznaczonej trasy wycieczki komfortowym autokarem; opieka pilota/przewodnika wycieczki; f) zapewnienie biletów wstępu (koszty biletów wstępu pokrywa wykonawca): Wawel - Zamek Królewski, krypty, Smocza Jama, Kościół Mariacki, Kaplica Zygmuntowska, Dzwon Zygmunta, spektakl teatralny w Krakowie, ZOO w Krakowie, Park Miniatur, Kopalnia Soli w Wieliczce, wjazd i zjazd kolejką szynową na Gubałówkę, arsenał i skarbiec na Jasnej Górze, wyżywienie i zakwaterowanie według poniższego planu wycieczki; g) zakwaterowanie: uczniowie: pokoje czteroosobowe z węzłem sanitarnym (wc, prysznic, umywalka) w pokoju; opiekunowie: pokoje dwuosobowe z pełnym węzłem sanitarnym. 5. Wykonawcy ponosi wszystkich koszty związane z realizacją usługi, w szczególności: opłaty klimatyczne, drogowe, parkingowe, bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, kina i teatru, wynagrodzenie przewodników (z uprawnieniami) i inne niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych opłat ponad cenę określona w ofercie wykonawcy. 6. Podwykonawcy : 6.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu uczestników obozów i wycieczek podwykonawcom, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże wykonawca ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. 6.2 Zamawiający żąda od wykonawcy podania nazwy podwykonawcy lub dalszych podwykonawców, na których zasoby powołuje się on w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wskazany podwykonawca, na zasoby którego powołuje się wykonawca, zobowiązany jest do czynnego udziału w realizacji zamówienia i zawarcia umowy o podwykonawstwo. 6.3 Zamawiający wymaga od wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy aby przed zawarciem umowy o podwykonawstwo przedstawiony został projekt umowy o podwykonawstwo do akceptacji. Dodatkowo podwykonawca lub dalszy podwykonawca są zobowiązani dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 6.4 Zamawiający w terminie 5 dni od daty przedłożenia projektu umowy o podwykonawstwo będzie miał prawo wniesienia w formie pisemnej zastrzeżeń lub sprzeciwu do projektu umowy. Prawo to dotyczy również zawartych umów o podwykonawstwo, a także zmian dokonanych w zawartych umowach o podwykonawstwo. 6.5 Projekt umowy o podwykonawstwo musi spełniać poniższe uwarunkowania ( przykładowo ) : a) umowa pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą wymaga formy pisemnej, b) integralną częścią umowy pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą jest dokładne wyszczególnienie określającego zakres usług zlecanych podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, c) terminy zapłaty należności dla podwykonawcy lub kolejnego podwykonawcy nie mogą być dłuższe niż 30 dni od daty dostarczenia faktury dla wykonawcy lub podwykonawcy, d) umowa zawarta pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą musi określać okoliczności i warunki przewidywanych zmian do treści zawartej umowy, e) wysokości kar umownych w umowie zawartej pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą nie mogą być wyższe niż kary umowne zastosowane w umowie zawartej pomiędzy wykonawcą, a Zamawiającym, f) wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za usługi zlecone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Jeżeli w ciągu 3 dni Zamawiający nie wniesie zastrzeżeń do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie. 6.6 Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia każdorazowo Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo oraz każdej zmiany do umowy w terminie 7 dni od jej zawarcia. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać przedkładający. 6.7 Zamawiający nie wymaga przedkładania umów o podwykonawstwo na usługi, których wartość nie przekracza 10.000 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 63.51.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zorganizowali : a) cz. 1 - przynajmniej jedno szkolenie językowe połączone z aktywnym wypoczynkiem dla dzieci i młodzieży, b) cz. 2 - przynajmniej jedną kilkudniową wycieczkę krajoznawczo - turystyczną dla dzieci i młodzieży. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować autokarami odpowiedniej klasy i standardzie spełniającymi wymagania zamawiającego wraz z kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, w tym licencję na wykonywanie usług osobowego transportu drogowego. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu i dokumentów, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący: a) cz. 1 - co najmniej dwoma osobami posiadającymi wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie nauczania języka angielskiego wraz z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje niezbędne do prowadzenia zajęć aktywnego nauczania języka angielskiego zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400, z późn. zm.) oraz min. dwoma kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, w tym licencję na wykonywanie usług osobowego transportu drogowego. cz. 2 - pilotem wycieczek - uprawnionym przewodnikiem oraz min. dwoma kierowcami posiadającymi odpowiednie uprawnienia, w tym licencję na wykonywanie usług osobowego transportu drogowego. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy złożyć do oferty (dotyczy wykonawców składających ofertę na cz. 1 zamówienia): 1) koncepcję prowadzenia zajęć zawierającą: cel i formę oraz opis stosowanych metod i technik aktywizujących, stosowanie pomocy dydaktycznych, sposób weryfikacji wiedzy przekazanej uczniom, a w szczególności zamiar w uzyskaniu efektów na zakończenie realizacji obozu językowego; 2) program rekreacyjno - sportowy, 3) opis miejscowości, w której znajduje się proponowany obiekt oraz jego opis, otoczenie i położenie, wyposażenie, wielkość i wyposażenie pokoi, sanitariaty, stołówka, opis sali konferencyjnej lub dydaktycznej, informacja czy świetlica jest w miejscu zakwaterowania czy wynajmowana w innym obiekcie (podać odległość), opis zaplecza sportowo-rekreacyjnego; 4) zdjęcia kolorowe na potwierdzenie opisu w pkt. 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, 3) zmiany terminu wykonania zamówienia przez Zamawiającego, 4) zmiany organizacji obozów lub wycieczek przez Zamawiającego, 5) zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań u p.Małgorzaty Tkacz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wniosek Nr UDA-POKL.09.01.02-32-200/12-00. 2. Termin wykonania zamówienia (planowany): a) obóz zimowy: w okresie od 15.02.2014 r. do 1.03.2014 r. b) obóz letni: w okresie od 10.07.20134 r. do 31.07.2014 r. c) wycieczka Kraków - Oświęcim - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa - wyjazd 28.06.2014r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r. d) wycieczka Kraków - Inwałd - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa - wyjazd 28.06.2014r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja obozów językowych dla uczestników projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) obóz językowy zimowy powinien się odbyć w terminie pomiędzy 15.02.2014 r. a 1.03.2014 r. Uczestnikami obozu będzie 20 uczniów gimnazjum (wszyscy uczyli się języka angielskiego w szkole podstawowej) oraz 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekuna grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 800,00 zł brutto, opiekun - 1 400,00 zł brutto. Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty; b) obóz językowy letni powinien się odbyć w terminie pomiędzy 10.07.2014 r. a 31.07.2014 r. Uczestnikami obozu będzie 20 uczniów szkoły podstawowej (wszyscy uczyli się języka angielskiego I-III) oraz 2 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekuna grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 800,00 zł brutto, opiekun - 1 400,00 zł brutto. Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja wycieczek dla uczestników projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) pięciodniowa wycieczka: Kraków - Oświęcim - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa w planowanym terminie: wyjazd 28.06.2014r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r. Uczestnicy wycieczki - 45 uczniów gimnazjum i 4 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekunów grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 100,00 zł brutto, 3 opiekunów - 2700,00 zł brutto (po 900,00 zł brutto dla jednego opiekuna). Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty; b) pięciodniowa wycieczka: Kraków - Inwałd - Wieliczka - Zakopane - Częstochowa w planowanym terminie: wyjazd 28.06.2014 r. ok. godziny 21:00, powrót w późnych godzinach nocnych - z 3.07.2014 r. na 04.07.2014 r. Uczestnicy wycieczki - 45 uczniów szkoły podstawowej i 4 nauczycieli z ZSP w Rymaniu. Nauczyciele będą pełnić funkcje kierownika i opiekunów grupy, na podstawie umowy zawartej z wybranym wykonawcą, z wynagrodzeniem: kierownik - 1 100,00 zł brutto, 3 opiekunów - 2700,00 zł brutto (po 900,00 zł brutto dla jednego opiekuna). Wynagrodzenie w tej wysokości wykonawca dolicza do ceny oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.