eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Budowa boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej w Osjakowie przy ul. Częstochowskiej 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Osjaków: Budowa boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej w Osjakowie przy ul. Częstochowskiej 24
Numer ogłoszenia: 150503 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. 043 8423391, fax 043 8423391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej w Osjakowie przy ul. Częstochowskiej 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pod nazwą: Budowa boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej w Osjakowie przy ul. Częstochowskiej 24. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z obrzeżami na przygotowanym podłożu oraz montaż urządzeń sportowych. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie kanalizacji deszczowej i sieci drenarskiej /odwodnienie boiska/, 2) ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej, 3) montaż urządzeń sportowych, 4) wykonanie ogrodzeń, chodników pieszo-jezdnych. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa Przedmiar Robót, dokumentacja projektowa - Projekt Budowlany oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Pozycje katalogowe podano wyłącznie dla ułatwienia sporządzenia kalkulacji - stosowanie ich do wyceny nie jest obligatoryjne. UWAGA Wyłącza się z przedmiotu zamówienia wykonanie robót ziemnych ujętych w przedmiarze robót w pozycjach od 1 do 4. W/w roboty zostaną wykonane przez Inwestora sposobem gospodarczym. Wymagana nawierzchnia sportowa musi posiadać następujące parametry techniczne: - trawa syntetyczna fibrylowana z włókna polipropylenowego wysokości włosa 15 mm ± 10% - ciężar 6 600 dtx ± 10% - ciężar całkowity 2090 gr/m2 ± 10% - gęstość 39 900 pęczków / m2 ± 10%. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacjach technicznych oraz projekcie budowlanym i wykonawczym. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji zamówienia muszą być nowe i odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był 36 miesięczną gwarancją, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Oryginalny kod CPV: 28.83.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji Oryginalny kod CPV: 28.86.31.12 - Układ kanalizacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.12 - Układ kanalizacyjny Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie pieniężnej Wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek Zamawiającego Nadwarciański Bank Spółdzielczy w Działoszynie oddział w Osjakowie 46 9251 1019 0011 1285 2000 0050 a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin (data i godzina) uznania rachunku Zamawiającego (termin faktycznego wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg nieograniczony na budowę boiska wielofunkcyjnego z trawy syntetycznej w Osjakowie przy ul Częstochowskiej 24. Dokumenty w formie poręczenia lub gwarancji muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą i winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Dokumenty w formie poręczenia lub gwarancji muszą zostać załączone do oferty w oryginale. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnieniami do kierowania budową; b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzy zamówienia na wykonanie boiska sportowego w technologii trawy syntetycznej, każde o powierzchni odpowiadającej niniejszemu zamówieniu lub większe; c) dysponują dokumentami potwierdzającymi, że powyższe zamówienia zostały wykonane należycie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) na wykonane roboty budowlane udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z. ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ; 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7/ wykaz osób, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których co najmniej jedna będzie posiadać uprawnienia do kierowania budową, 8/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o wpisie tych osób na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 9/ wykaz wykonanych, co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na budowie wielofunkcyjnych boisk sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej zgodnie z zapisem rozdz. IX pkt. 2b, 10/ dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, dokument winien być wystawiony przez zamawiającego roboty budowlane; 11/ dokument potwierdzający wniesienie wadium, 12/ kosztorys ofertowy 13/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 14/ imienną autoryzację producenta trawy syntetycznej do jej montażu na oferowany obiekt; 15/ kartę techniczną trawy 16/ atest PZH oraz próbkę trawy wraz z oryginalną metryczką producenta Jeżeli Wykonawca posiada siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z dyspozycją par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (forma dokumentów musi być zgodna z par. 4 rozporządzenia - Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26, pokój nr 8, I piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie, 98 - 320 Osjaków, ul. Targowa 26 pokój nr 6 (sekretariat), I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.