eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Zorganizowanie kursów/szkoleń wg indywidualnych potrzeb dla beneficjentów w ramach projektu systemowego pn.Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Włoszczowa: Zorganizowanie kursów/szkoleń wg indywidualnych potrzeb dla beneficjentów w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie
Numer ogłoszenia: 150473 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 44 993, faks 41 39 44 993.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprwloszczowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kursów/szkoleń wg indywidualnych potrzeb dla beneficjentów w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu niżej wymienionych kursów/szkoleń: a) Moduł I Prawo jazdy kat. B z egzaminem teoretycznym i praktycznym dla 7 beneficjentów b) Moduł II Prawo jazdy kat. C z egzaminem praktycznym i teoretycznym dla 2 beneficjentów c) Moduł III Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 5 beneficjentów d) Moduł IV Obsługa komputera w środowisku Windows dla 10 beneficjentów e) Moduł V Grafika komputerowa dla 7 beneficjentów f) Moduł VI Język angielski dla początkujących dla 9 beneficjentów g) Moduł VII Stylizacja i kreowanie własnego wizerunku dla 14 beneficjentów 2. Zamawiający informuje, że do organizowanych usług będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający max skieruje na kurs/szkolenie. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmniejszeniu o 2 osoby w każdym z powyższych Modułów. 3. Wykonawca w ofercie cenowej uwzględnia cenę dla max. liczby uczestników. W przypadku uczestnictwa w kursach-szkoleniach mniejszej liczby osób Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość osób z zastrzeżeniem pkt. 2. 4. Zamawiający zastrzega, że Moduł I i II w części teoretycznej realizowany będzie w miejscowości Włoszczowa natomiast część praktyczna na terenie województwa świętokrzyskiego lub poza. 5. Zamawiający zastrzega, że Moduł III, Moduł IV, Moduł V, Moduł VI, Moduł VII będą realizowane w miejscowości Włoszczowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a) osobą posiadającą kwalifikacje do przeprowadzenia kursu w zakresie prawa jazdy kat. B i C, b) osobą posiadającą kwalifikacje do przeprowadzenia kursu w zakresie kierowcy wózków jezdniowych z napędem silnikowym, c) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie informatyki wraz z uprawnieniami pedagogicznymi, d) osobą posiadającą wyższe wykształcenie w zakresie języka angielskiego, lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje uprawniające do nauczania języka angielskiego, e) osobą posiadającą kwalifikacje do przeprowadzenia kursu w zakresie stylizacji i kreowania własnego wizerunku (fryzjer, kosmetyczka itp.), Wykonawca musi załączyć dodatkowo wykaz osób zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program szkolenia dla modułów IV - VII , 2. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej 2) zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT 4) zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminu realizacji kursu-szkolenia 5) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników kursu-szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w kursie-szkoleniu pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata na kurs-szkolenie pomimo wezwania Zamawiającego, c) przerwania uczestnictwa w kursie-szkoleniu (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w kursie-szkoleniu przez lekarza medycyny, zmianie ulega przeliczenie kosztu kursu-szkolenia. W takim przypadku koszt kursu/szkolenia stanowi iloczyn kosztu jednego uczestnika oraz rzeczywistej ilości uczestników, którzy ukończyli kurs-szkolenie. W przypadku przerwania uczestnictwa w kursie-szkoleniu koszty udziału takiego uczestnika ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby wykorzystanych dni kursu-szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprwloszczowa.pl/efs/; www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10 29-100 Włoszczowa, pok. 205..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10 29-100 Włoszczowa, pok. 205..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.