eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont budynku Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczydło 3A w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Warszawa: Remont budynku Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczydło 3A w Warszawie
Numer ogłoszenia: 150457 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136054 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczydło 3A w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem budynku Przedszkola Nr 192 przy ul. Liczydło 3A w Warszawie (z wyłączeniem wykonania drogi pożarowej i miejsc parkingowych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą, o których mowa w projekcie budowlanym oraz schodołazu dla niepełnosprawnych, o którym mowa na str.40 opisu technicznego do projektu budowlanego). 2.2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych i demontażowych, wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki 2) wykonanie robót związanych z przebudową pomieszczeń wewnętrznych budynku Przedszkola Nr 192 o łącznej pow. użytkowej 380,80 m2 (tj. w: w piwnicach, na parterze i I piętrze oraz na poddaszu), w szczególności takich jak: - przebudowa klatek schodowych w budynku przedszkola z dostosowaniem ich do wymogów obowiązujących przepisów ochrony ppoż. w tym dostawą i montażem sprzętu i urządzeń p.poż., - przebudowa zespołu kuchni z pomieszczeniami zaplecza (na I piętrze i w piwnicy), - przebudowa pomieszczeń administracyjnych (na I piętrze i paterze budynku). 3) wykonanie innych robót wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia i miejsca ich wykonywania 2.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ (załącznik nr 1 do umowy) - Dokumentacji projektowej obejmującej: a. Projekt budowlany przebudowy budynku przedszkola oraz budowy drogi pożarowej i miejsc parkingowych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą, b. Projekt wykonawczy przebudowy budynku przedszkola, c. Projekt wykonawczy. Instalacje sanitarne. d. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, e. Projekt wykonawczy. Instalacje elektryczne: siły, światła, technologiczne, sanitarne, oddymiania klatek schodowych, f. Szczegółowa specyfikacja techniczna instalacje elektryczne, g. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu instalacji sanitarnych. 2.4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentacją projektową, nadto, iż dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji oraz zapewnia, że posiada odpowiednie zasoby i przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do niezbędnego sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie prac objętych umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi polskimi normami, z materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski, nadto przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach. Uwaga: Na podstawie art. 36a ust. 2 pkt. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał osobiście kluczową część zamówienia, którą są roboty przewidziane w projekcie budowlanym w części architektonicznej i konstrukcyjnej. 2.2. Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienia uzupełniające były przewidziane w ogłoszeniu o zamówienie dla zamówienia podstawowego i dopuszczonego zapisem w SIWZ oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2.3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. 2.4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu uproszczony kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finasowy. 2.5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na własny koszt robót od zdarzeń losowych. Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającym oryginał polisy ubezpieczenia robót ważnej, co najmniej przez przewidziany w Umowie okres wykonywania Umowy oraz zdeponować u Zamawiającego kopię ww. dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Suma ubezpieczenia robót nie może być niższa niż wartość Umowy brutto. W przypadku przedłużenia wykonywania Umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć okres ubezpieczenia do dnia zakończenia wykonywania Umowy i przedstawić Zamawiającemu przed upływem ważności polisy oryginał polisy dotyczącej przedłużonego okresu ubezpieczenia robót oraz zdeponować u Zamawiającego kopię tej polisy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. 2.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania w okresie realizacji Umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty (kwota brutto). Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. 2.7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 lit a) oraz pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 6 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznych zawarte są załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy § 3A)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTIM Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Inwestycyjne Waldemar Kurkiewicz, ul. Gustawa Morcinka 5 paw. 36, 01-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1109839,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 760000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 760000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 914280,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.