eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont dachów, balkonów i tarasów w budynkach mieszkalnych przy ul. Meissnera 7, 9, 11 i 13 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Warszawa: Remont dachów, balkonów i tarasów w budynkach mieszkalnych przy ul. Meissnera 7, 9, 11 i 13 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 150456 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119172 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów, balkonów i tarasów w budynkach mieszkalnych przy ul. Meissnera 7, 9, 11 i 13 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów, balkonów i tarasów w budynkach mieszkalnych przy ul. Meissnera 7, 9, 11 i 13 w Warszawie na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1)remontu dachu, w tym: a)rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów z blachy nienadającej się do użytku oraz instalacji odgromowej, b)rozebranie rynien i rur spustowych, c)rozebranie pokrycia z papy na dachach betonowych, d)rozebranie warstw izolacyjnych, e)wykonanie nowych warstw izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej, f)wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, g)regulacja wysokości wpustów i koryt dachowych, h)montaż nowych rynien i rur spustowych prostokątnych z blachy stalowej ocynkowanej, i)wykonanie nowego pokrycia dachu - 2 x papa termozgrzewalna, j)montaż instalacji odgromowej z częściowym wykorzystaniem materiałów z demontażu. 2)remont balkonów i tarasów, w tym: a)rozebranie istniejących posadzek z płytek ceramicznych, b)rozebranie istniejącego podkładu cementowego pod płytkami, c)rozebranie izolacji z papy na betonie, d)rozebranie podłoża z betonu żwirowego, e)rozebranie izolacji z folii polietylenowej, f)rozebranie izolacji z płyt styropianowych, g)rozebranie obróbek blacharskich, h)gruntowanie podłoża preparatami Uni-grunt, i)ułożenie warstwy szczepnej grubości 3 mm z zaprawy cementowej z dodatkiem Ceresitu CC-81, j)wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, k)nałożenie warstwy wzmacniającej z kleju Bolix i siatki z włókna szklanego lub innego, l)wykonanie warstwy izolacji powłoki uszczelniającej np. Ceresie CL-50, m)wykonanie jednej warstwy izolacji z folii polietylenowej, n)wykonanie warstwy izolacji termicznej - styropian twardy gr 12 cm, o)zamocowanie taśmy elastycznej, p)wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej, q)zbrojenie warstwy wyrównawczej siatką stalową 10 x 10 cm, r)ułożenie izolacji z papy asfaltowej na sucho, s)wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę, zatarta na ostro, grubości 40mm, t)ułożenie posadzki z płytek gres o wymiarach 30 x 30 cm, u)wykonanie spoin z wodoodpornej masy do spoinowania, v)wykonie cokolików z płytek jak wyżej, wysokości 15 cm, Uwaga - istniejące balustrady do oczyszczenia i ponownego malowania farbą olejną do metalu w kolorze ciemnobrązowym. 2. Zakres robót określają: dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji, pod względem: 1)charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2)parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3)charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że wskazane materiały będą uwzględniały jednolity system wykonania robót. 4. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Rozliczanie robót: 1)Za świadczony przedmiot umowy określony w pkt. 10 SIWZ, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 2)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania do bieżących potrzeb Zamawiającego 3)Rozliczenie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w ust. 2, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości, ceny jednostkowe skalkulowane w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysu ofertowego i zestawienia, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HB Bogdan Horszczaruk, Al. Sienkiewicza 26, 05-126 Nieporęt, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3042197,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1936932,66

  • Oferta z najniższą ceną: 1936932,66 / Oferta z najwyższą ceną: 2349596,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.