eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług ślusarskich.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-15

Kraków: Świadczenie usług ślusarskich.
Numer ogłoszenia: 15043 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9191 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ślusarskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: - awaryjnego otwarcia drzwi, w tym podczas czynności eksmisyjnych wykonywanych przez komorników sądowych, - wymiany zamków w drzwiach wewnętrznych i zewnętrznych (obejmuje demontaż starego zamka oraz dostawę i montaż nowego zamka), - montażu dodatkowego zabezpieczenia drzwi w postaci zamków, kłódek, skobli, - wymiany zamków w skrzynkach pocztowych, gablotach informacyjnych, skrzynkach rozdzielni prądu, wymianie uszkodzonych drzwiczek do skrzynek pocztowych, - dorabianiu kluczy do zamków w lokalach i budynkach mieszkalnych i użytkowych pozostających w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, we wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego miejscach, terminie, ilości. Zamawiający będzie każdorazowo określał w odrębnych zleceniach zakres prac, miejsce oraz termin ich wykonania. 2. Przez sytuacje nagłe należy rozumieć sytuacje niespodziewane, wywołane przyczynami zewnętrznymi, których nie można było przewidzieć, skutkujące potrzebą natychmiastowego wykonania usługi w celu zabezpieczenia mienia, zdrowia lub życia. 3. Usługi w sytuacjach nagłych są wykonywane całodobowo, we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do zabezpieczania czynnego całą dobę numeru telefonu w celu zgłaszania potrzeby realizacji usług. 4. Zakresem postępowania nie są objęte usługi specjalistyczne polegające na otwarciu drzwi pancernych i wymianie zamków w przedmiotowych drzwiach. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1. Zabezpieczenie we własnym zakresie środków transportowych, materiałów (w tym w szczególności zamków, kłódek, itp.), urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w tym do zakresu usługi związanej z awaryjnym otwieraniem drzwi minimum jednej osoby nadzorującej, wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji. 5.2. Użycia do wykonania usługi materiałów: a) zgodnych z obowiązującymi normami i wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa klasy drzwi; b) fabrycznie nowych; 5.3. Terminowego - w sytuacjach nagłych w czasie przedstawionym w ofercie od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub pisemnie), w pozostałych sytuacjach w terminie wskazanym każdorazowo w zleceniu lub nie dłuższym niż dwa dni robocze od dnia otrzymania zlecenia - rzetelnego oraz jakościowo dobrego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, przepisami prawa tj.: między innymi: BHP; 5.4. Potwierdzenia wykonania prac uzupełnieniem Protokołu odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.50.00 - Usługi ślusarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Klucza Mariusz Prochownik, os. II Pułku Lotniczego 3/161, 31-867 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168948,00

  • Oferta z najniższą ceną: 168948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168948,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.