eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na przebudowie dróg w Nadleśnictwie Dynów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-25

Dynów: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na przebudowie dróg w Nadleśnictwie Dynów
Numer ogłoszenia: 150419 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów , ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521229 w. 20, faks 016 6521072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dynow.krosno.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych polegających na przebudowie dróg w Nadleśnictwie Dynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją 5 robót budowlanych polegających na przebudowie dróg. Zamówienie podzielone jest na pięć części: -Część nr 1 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi leśnej Nad owczarnią 0+000-2+117,66. -Część nr 2 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi leśnej Huta Poręby - Łazy w Leśnictwie Siedliska na odcinku długości 1324 mb. -Część nr 3 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Remont (przebudowa) drogi leśnej Borownica - Brzeżawa długości 1000 m. -Część nr 4 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi Borownica - Brzeżawa długości 1 520 m. -Część nr 5 Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi Iskań - Dylągowa długości 2 268 m. 2. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należeć: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, do 3 dni od dnia zgłoszenia potrzeby odbioru przez kierownika budowy; d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania w terminie 3 dni od daty zgłoszenia; e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. f) wydawanie Wykonawcy robót- kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: -usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, - żądania od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem. g)monitorowanie postępu prac włącznie ze składaniem z nich raportów, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, h)przechowywanie korespondencji z wykonawcami ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy. i)przekazanie Wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy wraz z Zamawiającym, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych, j)zgłaszanie Zamawiającemu konieczność wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, k)sprawdzanie i weryfikowanie kosztorysów wykonawcy na roboty dodatkowe, l)kontrolowanie przebiegu realizacji robót budowlanych, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, występowanie z odpowiednimi wnioskami do Zamawiającego, m)kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót, n)sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, o)organizacja i dokonywanie odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, a także umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, p)Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w przeglądach w okresie trwania gwarancji (rękojmi) udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych (tj. bez dodatkowego wynagrodzenia) - okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, q)rozstrzyganie przy udziale Zamawiającego zaistniałych problemów związanych z realizacją robót budowlanych nieujętych w dokumentacji,a mających wpływ na wzrost kosztów robót i termin realizacji. 3.Inspektor nadzoru winien prowadzić dokumentację fotograficzną w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego, którą przekaże Zamawiającemu przed odbiorem końcowym robót. 4.Bez zgody Zamawiającego Wykonawca - inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych. 5.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do Wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania inspektora nadzoru na teren budowy w razie potrzeby.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu usługi nadzoru zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawcy przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sprawowania nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej związanej z budową, przebudową lub remontem drogi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawcy wykażą, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.10.243.1623 z póź. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06.83.578) uprawniające do nadzorowania robót budowlanych w budownictwie drogowym. Wykonawca w celu potwierdzenia, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie przygotowanie techniczne i merytoryczne załącza wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są uprawnienia, uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących. W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewidują możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1)Terminu wykonania zamówienia: a)jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych albo w innych dokumentach zmian, wywołanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów albo zmianami w wiedzy technicznej; b)konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, c)na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; d)w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót; e)jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; f)jeżeli konieczność zmiany terminu zakończenia robót wystąpi w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego; g)termin realizacji zamówienia może ulec przesunięciu także w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. h) wyniku opóźnienia Wykonawcy w realizacji robót budowlanych, 2) Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto. 3)Zmiany zakresu zamówienia powierzanego do wykonania podwykonawcom; 4)Zmiana osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego; 5)Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6)Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 7)Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami; 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności w pkt. VI. 3) 1.1), termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. Wszelkie zmiany dla swojej ważności wymagają formy pisemnej w postaci kolejno ponumerowanych Aneksów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dynów, ul. Jaklów 2 36-065 Dynów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Dynów, ul. Jaklów 2 36-065 Dynów pokój nr 7 ( Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie: - Kryterium : cena ( C ) - Znaczenie procentowe Kryterium-100 %. - Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta-100 punktów. 2. Sposób oceny kryterium Cena ( C ). W przypadku kryterium Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: W(C) = C min/ C i x Max (C) gdzie: W(C)- ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium Cena Cmin- najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert C i -cena oferty badanej Max (C)- maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium Cena. 3.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. 4.Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru tj. otrzyma największą ilość punktów. 5.Ocenie podlegać będą ceny brutto. 6.Jeżeli w postępowaniu o zamówienie zostały złożone oferty o takiej samej cenie, (uzyskają taką samą ilość punktów), Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w określonym przez siebie terminie. Składając oferty dodatkowe, Zamawiający nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. II. GRUPA KAPITAŁOWA 1.Zamawiający zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., poz.331 z późn. zm) pod pojęciem: 1)grupy kapitałowej- rozumie przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę; 2)przedsiębiorcy - rozumie przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: a) osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, b) osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, c) osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13, d) związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów; 3)przejęciu kontroli - rozumie przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: a) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, b) uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, c) członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), d) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, e) prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), f) umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę; 2. Wykonawca, wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 3. Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. 4. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 5. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza przedkładanie w miejsce poświadczeń, o których mowa w III.3.2), dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług, określonych w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), zgodnie z § 9.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. Poz. 231. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi leśnej Nad owczarnią 0+000-2+117,66.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac nadzorowanych robót obejmuje m.in.: 1) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę - 2,41 km - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (droga główna +zjazdy - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharki - 20 190 m2 - karczowanie pni o średnicy od 36-75 cm - 1601 szt. - wywóz pozostałości po karczowaniu pni 2) roboty ziemne - wykopy wykonane spycharkami kat. gruntu I - III - 4 501,80 m3 - wykopy wykonane spycharkami kat. gruntu I - II - 3 001,20 m3 - formowanie i zagęszczanie nasypów walcami - 7 418,00 m3 - mechaniczne kopanie rowów koparkami - 272 m 3) budowa przepustów - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami pod przepusty O 600 - O 800 - 216 m3 - montaż przepustów O 600 - 46 m - montaż przepustów O 800 - 24 m - brukowanie skarp (wlotów i wylotów przepustów) 40 m2 - umocnienia z narzutu kamiennego na kołkach faszynowych 95 m2 4) rowy - ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 4.083 m - ławy pod krawężniki - 285,81 m3 - umocnienie skarp i dna rowów płytkami chodnikowymi oraz brukiem na podsypce - 4.899,6 m2 - ławy pod krawężniki z pospółki - 2.679,72 m3 - umocnienia siatkowo kamienne i płytki z tworzyw sztucznych 260,25 m3. 5) budowa nawierzchni - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni (walec wibracyjny) - 15.676 m2 - warstwa odsączająca grubość po zagęszczeniu 10 cm 19.048,60 m2 - podbudowa z kruszywa - warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm 12.576,80 m2 - nawierzchnia z kruszywa łamanego po uwałowaniu 10 cm 12.096 m2 6) budowa wodospustów - montaż wodospustów 6m - 45 szt. 7) oznakowanie i zabezpieczenia - pionowe znaki drogowe 1 szt. - montaż szlabanów leśnych 1 szt. - bariery ochronne 120 m 8) prace wykończeniowe - ręczne plantowanie powierzchni 11.085 m2 - plantowanie poboczy z zagęszczeniem - 1.253,35 m3 - plantowanie poboczy, profilowanie, zagęszczenie - 3581 m2 2. Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu budowlanego: Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Dubiecko, miejscowość Piątkowa, numer działki ewidencyjnej - 10/8, 10/9, 10/10; Planowana do przebudowy droga, jest drogą utwardzoną na części długości kruszywem. W niektórych miejscach widać szczątkowe ślady rowów przydrożnych. Istniejąca droga ma zniszczoną nawierzchnię z tłucznia i pokryta jest licznymi koleinami. Na części drogi występują nienormatywne spadki podłużne i poprzeczne. Istniejące rowy odwadniające są zamulone i w większości niedrożne. Stan techniczny drogi jest bardzo zły. Szerokość istniejącej nawierzchni jest nieregularna i wynosi 3 do 3,5 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi leśnej Huta Poręby - Łazy w Leśnictwie Siedliska na odcinku długości 1324 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac nadzorowanych robót obejmuje m. in.: 1) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,324 km - karczowanie pni o średnicy 36 - 45 cm - 485 szt. - wywóz pozostałości po karczowaniu - 97 mp 2) Roboty w zakresie robót ziemnych - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 z transportem urobku samochodami na odległość do 1 km 20 987,8 m3, - ręczne formowanie nasypów grunt kat. III-IV z ziemi dostarczonej samochodami samowyładowczymi, - roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami na odległość do 1 km gruntu kat. I-II -19 594,6 m3 - zagęszczenie nasypów zagęszczarkami - 19 594,6 m3 2. Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu budowlanego:Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat brzozowski, Gmina Nozdrzec, miejscowość Siedliska, numer działki ewidencyjnej - 955/6, 955/7, 955/3; Droga na odcinku od km 0+000,00 (kilometraż roboczy) - do końca przebudowywanego odcinka w km 1+324,00 (kilometraż roboczy) posiada jezdnię o nawierzchni gruntowej o szerokości około 3,0 m z obustronnymi gruntowymi poboczami o zmiennej szerokości pomiędzy 0,50 a 0,75 m. Wymieniony odcinek jezdni charakteryzuje się licznymi ubytkami oraz deformacjami nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont (przebudowa) drogi leśnej Borownica - Brzeżawa długości 1000 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach nadzorowanych robót zakres prac obejmuje m.in.: 1) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - 1 km - mechaniczne oskardowanie istniejącej nawierzchni na grubości ok. 7 cm - 3 599m2 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 3 471 m2 2) Nawierzchnia - warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 31,5/60 mm zaklinowana grysem dolomitowym frakcji 4/31,5 mm - 4192 m2 - warstwa z tłucznia kamiennego o frakcji 31,5/60 mm zaklinowana kruszywem łamanym stab. mechanicznie frakcji 2/31,5 mm - 3 194 m2 3) Odwodnienie - wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi - odmulanie rowów z rozplantowaniem urobku poza koronę drogi - 465 m3 - montaż wodospustów drewnianych (6 szt. dł. 7m) - 1,89 m3 - przedłużenie przepustu pod zjazdem - 6 m - montaż przepustu rurowego pod zjazdami ławy fundamentowe żwirowe 1,08 m3 - montaż przepustów pod zjazdami -10 szt. 4) Pobocze - uzupełnienie poboczy rumoszem skalnym warstwa po zagęszczeniu 15 cm - 1 865 m2 - plantowanie skarp i dna wykopów - 3 875 m2 2. Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu budowlanego:Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Bircza, numer działki ewidencyjnej - 2/7,2/8; Droga przeznaczona do remontu w całości przebiega przez grunty będące w zarządzie PGLLP Nadleśnictwa Dynów. Droga nie posiada wymaganej nośności i normatywnych parametrów technicznych dla tego typu dróg. Szerokość istniejącej nawierzchni jest nieregularna i wynosi od 3,5 - 4,5 m. Przewidziany do remontu odcinek drogi posiada nawierzchnię z rumoszu skalnego śr. grubości ok. 35 cm, na przeważającej części charakteryzuje się dużymi spadkami podłużnymi drogi ( powyżej 2%). Na przedmiotowym odcinku drogi występują zamulone rowy przydrożne. Rowy posiadają przepusty na istniejących zjazdach na drogi boczne i szlaki zrywkowe oraz na zjazdach na składnice przyzrębowe. W ciągu remontowanego odcinka zlokalizowane są trzy przepusty pod korona drogi PCV fi 600. Przepusty nie posiadają murków oporowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi Borownica - Brzeżawa długości 1 520 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach wykonania zamówienia zakres prac obejmuje m.in.: 1)Roboty przygotowawcze - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharki z powierzchni mijanek, składnic i zjazdów - grubość warstwy 15 cm - 7 786,53 m2 2) Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni -oskardowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego wraz z zagęszczeniem- 5 320 m2 -warstwa mrozoodporna (piasek, pospółka) grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm- 1 330 m3 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm - zagęszczona mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 27 cm 1 436,40 m3 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm, zamknięta miałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 5 320 m2 3)Konstrukcja nawierzchni na powierzchniach jezdni i mijankach -wykonanie koryta gł. 0,20 m pod projektowane mijanki -166,3 m3 -profilowanie i zagęszczenie podłoża pod mijanki- 831,53 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2, warstwa po zagęszczeniu 10 cm x 2 krotne - 831,53 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowana wapnem 20 kg/m2 warstwa po zagęszczeniu 15 cm - 831,53 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm zagęszczona mechanicznie - warstwa po zagęszczeniu 20 cm - 831,53 m2 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem - grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 831,53 m2 4) Konstrukcja nawierzchni na składach zrębowych -roboty ziemne - wykonanie koryta gł. 0,13 m pod konstrukcje składu zrębowego-585,65 m3 -wykopy oraz przekopy na place składowe - 420 m3 -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod składy - 6.095 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm x 2 = 20 cm - 6 095 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 20 kg/m2 grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 6 095 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm- 6 095 m2 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 6 095 m2 5) Pobocza -ścinanie pobocza, grubość do 10 cm - 2 280 m2 -profilowanie i zagęszczanie podłoża na szerokości 0,50 m - 2 280 m2 -umocnienie poboczy mieszanką kruszywa na szerokości 0,50 m grubość po zagęszczeniu 15 cm - 1520 m2 -wykonanie nasypów - 331,96 m3 -formowanie nasypów- 124,04 m3 6)Odwodnienie -oczyszczenie z namułu przepustów O 0,60 m -11 m, O 0,80 m - 9 m, O 1,00 m - 10 m 7) Montaż wodospustów-96 mb 8) Czyszczenie rowów z namułu - 2710 m 9) Przepusty rurowe pod zjazdami -montaż przepustów z rur O 50 wraz z umocnieniem wlotu i wylotu - 14 m -montaż przepustów z rur O 80 wraz z umocnieniem wlotu i wylotu - 9 m 10)Konstrukcja nawierzchni zjazdów na drogi oddziałowe na granicy pasa drogowego -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 350 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 350 m2 -warstwa odcinająca (piasek, pospółka) grubość po zagęszczeniu 20 cm- 350 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm- 350 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 350 m2 11) Konstrukcja nawierzchni zjazdów na drogi oddziałowe poza granicą pasa drogowego -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod zjazdy - 510 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 - 510 m2 -warstwa odcinająca (piasek, pospółka) grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm- 510 m2 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm zamknięta miałem kamiennym grubość warstwy po uwałowaniu 20 cm - 510 m2 2. Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu budowlanego:Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Bircz, numer działek ewidencyjnych - 322, 324, 331, 2/2, 2/4, 2/5, 2/7 Planowana do przebudowy droga jest istniejącą od wielu lat drogą utwardzoną. Istniejąca trasa drogi prowadzona jest po terenie górzystym zalesionym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi Iskań - Dylągowa długości 2 268 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres nadzorowanych prac obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze - zdjęcie warstwy humusu na powierzchni jezdni, składach zrębowych, mijanek, składnic i zjazdów - grubość warstwy do 15 cm - 8311,76 m2 2) Konstrukcja nawierzchni - wzmocnienie - oskardowanie istniejącej nawierzchni kruszywa kamiennego wraz z zagęszczeniem - 7938 m2 - stabilizowanie nawierzchni piaskiem z zagęszczeniem - grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 1984,50 m3 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm - grubość warstwy po zagęszczeniu 27 cm - 2143,26 m3 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm, zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem kamiennym 0,075/4 mm - grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 7 938 m2 3) Konstrukcja nawierzchni na powierzchniach jezdni i mijankach - roboty ziemne wykonane koparkami pod konstrukcję mijanki 532,95 m3 z transportem na odległość do 1 km - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod mijanki - 2 664,76 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2, warstwa dolna po zagęszczeniu 10cm x 2 krotne - 2 664,76 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 20 kg/m2 warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm - 2 664,76 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 2 664,76 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem kamiennym warstwa górna 10 cm - 2 664,76 m2 4) Konstrukcja nawierzchni na składach zrębowych - roboty ziemne wykonane koparkami gąsienicowymi z transportem urobku na odległość do 1 km - 562,51 m3 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne składu - 4 327 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego spoiwem (wapnem) 15 kg/m2 warstwa dolna po zagęszczeniu 10 cm x 2 krotne - 4 327 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego spoiwem (wapnem) 20 kg/m2 warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm - 4 327 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm zagęszczona mechanicznie warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm - 4 327 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem kamiennym warstwa górna po uwałowaniu 10 cm - 4 327 m2 5) Pobocza - ścinanie poboczy grubości do 10 cm- 3 402 m2 - profilowanie i zagęszczanie podłoża na szerokości 0,50 m - 3 402 m2 - umocnienie poboczy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm zastabilizowanie - grubość po zagęszczeniu 15 cm - 2 268 m2 - wykonanie nasypów koparkami - 453,6 m3 6) Odwodnienie - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych O 40 - 24 m, O 50 - 16 m, O 60 - 9 m, O 120 - 25 m - montaż wodospustów -144 mb - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp- 5300 m - umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi 35x35x5 cm na podsypce cementowo- piaskowej 517 m2 - montaż przepustów pod zjazdami O 40-7m ,O 50 - 24 m,O 60 - 8 m,O 80 - 8 m 7) Zjazdy na drogi oddziałowe do granicy pasa drogowego - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu - 600 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 - warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 600 m2 - warstwa odcinająca (piasek, pospółka) - grubość po zagęszczeniu 20 cm - 600 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm - warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm -600 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 mm - warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm - 600 m2 8) Zjazdy na drogi oddziałowe poza granice pasa drogowego - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu 720 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 - warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 720 m2 - warstwa odcinająca (piasek, pospółka) grubość po zagęszczeniu 20 cm -720 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem, warstwa po uwałowaniu 20 cm - 720 m 2.Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu budowlanego:Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Dubiecko, numer działek ewidencyjnych - 193/3,193/4,193/5,193/6,193/7,193/8,193/9 Planowana do przebudowy droga jest istniejącą od wielu lat drogą utwardzoną. Istniejąca trasa drogi prowadzona jest po terenie górzystym zalesionym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.