eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa i montaż 6-cio kolumnowego podnośnika przestawnego oraz wyposazenia dodatkowego do napraw i konserwacji taboru tramwajowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-27

Szczecin: Dostawa i montaż 6-cio kolumnowego podnośnika przestawnego oraz wyposazenia dodatkowego do napraw i konserwacji taboru tramwajowego
Numer ogłoszenia: 150379 - 2007; data zamieszczenia: 27.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 4394974, fax (091) 4392638, 4394287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mzk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 6-cio kolumnowego podnośnika przestawnego oraz wyposazenia dodatkowego do napraw i konserwacji taboru tramwajowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 6-cio kolumnowego podnośnika przestawnego oraz wyposażenia dodatkowego do napraw i konserwacji taboru tramwajowego. CPV - 29221300-7 - podnośnik kolumnowy CPV - 29436100-5 - zestaw hydrauliczny do zaciskania końcówek kablowych CPV - 29242472-6 - wysokociśnieniowe urządzenie czyszczące 2. Wymagania techniczne (opis przedmiotu zamówienia) 2.1 Podnośnik kolumnowy 1)przystosowanie do podnoszenia następujących typów wagonów tramwajowych: a) N i pochodne b) 105N i pochodne c) GT-6 d) KT4Dt Tatra 2)napęd: elektro-mechaniczny (śrubowy) lub elektro-hydrauliczny 3)nośność 7,5÷8,5t kolumna (6 x 7,5÷8,5t) 4)zasilanie kolumn: bezprzewodowe (bateryjne) 5)zintegrowane wózki jezdne poszczególnych kolumn z mechanicznym lub hydraulicznym paletowym mechanizmem podnoszenia, umożliwiające przemieszczanie kolumn w każdym kierunku w ramach stanowiska 6)system spowolnionego opuszczania pojazdu (¼÷½ standardowej szybkości opuszczania) 7)max. wysokość podnoszenia pudła wagonu 1500÷2000mm od poziomu główki szyny 8)system monitoringu równobiegu i samoczynnego wyrównywania różnicy wysokości kolumn 9)system samodiagnozy błędów współpracujący z numerycznym wyświetlaczem usterek na centralnym pulpicie sterowniczym lub w kasetach sterowniczych kolumn 10)mechaniczny system zabezpieczenia przed niezamierzonym opuszczeniem pojazdu 11)możliwość awaryjnego opuszczania pojazdu w przypadku awarii urządzenia lub zasilania 12) możliwość pracy podnośnika w następującej konfiguracji kolumn: a)równoczesna praca 1-nej, 2-óch i 3-ech par kolumn b)równoczesna praca nieparzystej liczby kolumn c)praca pojedynczej kolumny 13) możliwość zwiększenia udźwigu poprzez rozbudowę zestawu o dodatkowe 2-kolumny, 14) dostęp do części zamiennych i serwisu pogwarancyjnego co najmniej 10 lat po zaprzestaniu produkcji typu urządzenia 2.2 Zestaw do zaciskania końcówek kablowych 1)pompa hydrauliczna dwuobwodowa z napędem nożnym, max. ciśnienie robocze 60÷70MPa, szybkozłącza PT/PM 2) głowica zaciskowa typ GO 300 lub równoważna, współpracująca z w/w pompą 3) komplet szczęk zaciskowych OE o zakresie roboczym 10÷120mm² 2.3 Wysokociśnieniowe urządzenie czyszczące 1) zasilanie 3~/400V/50Hz 2) max. wydajność tłoczenia 600÷800l/h 3) zakres ciśnienia roboczego co najmniej 1÷15MPa 4) max. temp wody co najmniej 50°C 4) max. ciężar do 50kg 5) długość węża 10÷15m 6) dysza natryskowa rotacyjna 7) wbudowany bęben na wąż 8) zapas środka czyszczącego do mycia pojazdów i podwozi 10 l 3)Warunki techniczne 1)Konstrukcja i sposób działania podnośników muszą zapewniać bezkolizyjne i bezpieczne przemieszczanie wagonów na stanowiskach obsługowo - naprawczych. Podczas wjazdu wagonu na stanowisko obsługowe żaden element podnośnika nie może naruszać przestrzeni wynikającej ze skrajni eksploatowanych wagonów. 2)Zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia i ich wyposażenie powinny spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oraz być dopuszczone do obrotu i eksploatacji (posiadać atesty, certyfikaty lub świadectwa techniczne) na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ciągu dwóch tygodni od daty podpisania umowy dokumentacji techniczno-wykonawczej niezbędnej do przygotowania fundamentu (posadzki) w miejscu lokalizacji podnośnika. 4)Oferowany podnośnik musi odpowiadać obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków i przepisów BHP, w szczególności powinien posiadać dodatkową ochronę przeciwporażeniową przed dotykiem pośrednim w układzie sieci prądu przemiennego 400V oraz prądu stałego 600V. 5)Parametry, technologia oraz jakość wykonania urządzeń muszą być zgodne z obowiązującymi PN i normami UE. 6)Do dostarczonych urządzeń i ich wyposażenia na dzień odbioru końcowego Wykonawca dostarczy w języku polskim komplet dokumentacji techniczno ruchowej, obsługowo remontowej, instrukcje obsługi i konserwacji, kartę gwarancji, atesty, certyfikaty lub świadectwa techniczne w zakresie zgodności i jakości wykonania z PN i UE stosownie do danego typu urządzenia. 7)Dostarczony podnośnik zostanie zainstalowany na wskazanym stanowisku naprawczym w hali remontowo - obsługowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Szczecinie - Zajezdnia Tramwajowa Golęcin, podłączony do zasilania, wypoziomowany i uruchomiony przez Wykonawcę. 8)Wykonawca na własny koszt przeszkoli 10 osób wytypowanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji podnośnika oraz wyposaży je w klucze lub kody dostępu, o ile konstrukcja urządzenia przewiduje takie rozwiązanie. 4. Warunki odbioru usługi 1)Odbiór usługi zostanie zrealizowany po uprzednim dopuszczeniu podnośnika do eksploatacji przez Urząd Dozór Technicznego właściwy dla siedziby Zamawiającego. 2)Potwierdzeniem wykonanej usługi (jej zakres i prawidłowość wykonania) będzie protokół podpisany przez obie strony. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy 1)Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie zgodne z ofertą cenową. 2)Nie przewiduje się wypłaty zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3)Podstawą dokonania płatności będzie faktura wystawiona na przedmiot zamówienia (z wyszczególnieniem wszystkich zamawianych urządzeń i ich ceną) po dokonanym odbiorze przedmiotu umowy oraz sporządzeniu protokołu 4)Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Pozostałe warunki umowy 1)Istnieje możliwość dokonania oględzin i pomiarów planowanej lokalizacji podnośnika oraz wagonów tramwajowych eksploatowanych przez MZK Szczecin- po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. 2)Termin realizacji do 20.12.2007r. 3)Warunki płatności - przelewem na rachunek bankowy wykonawcy w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru, 4)Dostawa loco siedziba Zamawiającego -Miejski Zakład Komunikacyjny w Szczecinie - Zajezdnia Tramwajowa /Golęcin/, ul. Wiszesława 18 -na koszt Wykonawcy, 5)Rejestracja i odbiór podnośnika przez UDT- na koszt Wykonawcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.13.00 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.30.00 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych Oryginalny kod CPV: 29.43.61.00 - Prasy hydrauliczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.63.61.00 - Prasy hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 29.24.24.72 - Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń Kod CPV wg słownika 2008: 42.92.47.20 - Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz wraz z załącznikiem do oferty cenowej potwierdzającym warunki techniczne oferowanych urządzeń; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b)o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz wraz z załącznikiem do oferty cenowej potwierdzającym warunki techniczne oferowanych urządzeń; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Osobiście w siedzibie zamawiającego przy ul. Klonowica 5 w Szczecinie pok.111.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny w Szczecinie -kancelaria zakładu ul. Klonowica 5, pok. Nr 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.