eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Budowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budynków mieszkalnych przy ul. Chemików w Bieruniu- etap III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Bieruń: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budynków mieszkalnych przy ul. Chemików w Bieruniu- etap III.
Numer ogłoszenia: 150373 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161722 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie budynków mieszkalnych przy ul. Chemików w Bieruniu- etap III..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej kanalizacji deszczowej mającej na celu odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z połaci dachowych oraz terenów utwardzonych ( drogi, chodniki, parkingi ) zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie odwadnianych bloków przy ulicy Chemików w Bieruniu. Łączna długość kanalizacji wynosi 339 m, 14 studni rewizyjnych : 8 kpl. O1000 - żelbetowe, 3 kpl. O 600 PE, 3 kpl. O 425 oraz roboty związane z odtworzeniem nawierzchni drogowych, chodnikowych, parkingowych i trawnikowych A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, który obejmuje w szczególności : 1) Roboty rozbiórkowe. 2) Roboty drogowe - ziemne i nawierzchniowe: a) wykopy mechaniczne, ręczne; korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; b) podbudowa z kruszywa łamanego; c) krawężniki betonowe ułożone na ławie betonowej z oporem: c) obrzeża betonowe, chodnikowe - trawnikowe 3) Kanalizacja deszczowa: a) wykopy liniowe mechaniczne, ręczne, przekopy kontrolne; b) studnia rewizyjna O 1000 żelbet - 8szt c) studnia rewizyjna O 600 PE - 3 szt d) studnia rewizyjna O 425 PE - 3 szt.; e) kanały rurowe PVC-U kl. S , O 315 x 9,2 mm (SDR34 SN8) z wydłużonym kielichem- 152mb f) kanały rurowe PVC-U kl. S , O 250 x 7,3 mm (SDR34 SN8) z wydłużonym kielichem- 122mb g) kanały rurowe PVC-U kl. S, O 200 x 5,9 mm (SDR34 SN8) z wydłużonym kielichem- 65mb; B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń i innych obiektów sąsiadujących z terenem budowy, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu) i po zakończeniu prac. 2) Zagospodarowanie i ochronę placu budowy, wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę; 3) Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie; 4) Zamknięcia, wyłączenia instalacji elektrycznych; 5) Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót; 6) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania; 7) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład; 8) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych ( straż, pogotowie itp.); 9) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazd); 10) Wykonanie badań i sprawdzeń wynikających ze STWiORB, nie ujętych w przedmiarze robót; 11) Obsługę geodezyjną i wznowienie ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych; 12) Zlecanie nadzorów specjalistycznych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty; 13) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem na zakończenie prac oświadczenia władających daną posesją o przywróceniu stanu pierwotnego na posesji; 14) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej w 3 egz. Zamawiającemu nie później niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy; 15) Usuwanie awarii urządzeń powstałych w wyniku prowadzenia robót. 16) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej kanalizacji deszczowej, wniesienie pomiarów do Dokumentacji Powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu. 17) Wykonanie teleinspekcji zrealizowanej kanalizacji deszczowej. C. Informacje uzupełniające W celu dokonania prawidłowej wyceny zakresu prac, do obowiązków wykonawcy należy dokładna analiza wszystkich dokumentacji projektowych, rysunków, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót. Warunki i wymagania: Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje : udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Warunki wykonania umowy zawarto również we wzorze umowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne ;45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu; 45231000-5 Roboty budowlane budowy w zakresie rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa DOREM Dorota Przybysz, ul. Zuzanny 60, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215081,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140286,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140286,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236203,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.