eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orla › Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Armii Czerwonej oznaczonej nr geodezyjnym 85 ( I etap) i ul. H. Sienkiewicza oznaczonej nr geodezyjnym 570 w Orli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Orla: Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Armii Czerwonej oznaczonej nr geodezyjnym 85 ( I etap) i ul. H. Sienkiewicza oznaczonej nr geodezyjnym 570 w Orli
Numer ogłoszenia: 150267 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Orla, ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, woj. podlaskie, tel. 085 7305781, fax 085 7305780.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Armii Czerwonej oznaczonej nr geodezyjnym 85 ( I etap) i ul. H. Sienkiewicza oznaczonej nr geodezyjnym 570 w Orli.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, zamieszczonych na stronie internetowej Urzędu Gminy Orla: http: //bip.orla.samorzady.pl SIWZ można odebrać na podstawie złożonego wniosku w siedzibie Zamawiającego po uiszczeniu kosztów druku w wysokości 20 zł. lub pobrać z w/w strony internetowej. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje wykonanie: 1) robót ziemnych, 2) transportu urobku na odległość do 1,0 km na teren byłego wysypiska śmieci, 3) kanału ulicznego grawitacyjnego z rur PCV Ø 200 o długości 1272m, 4) kanału grawitacyjnego do granicy działek z rur PCV Ø 160 o długości 357m bez studzienek rewizyjnych (zaślepione), 5) studni rewizyjnych w kanałach ulicznych PCV Ø 1000 mm i PCV Ø 425 mm, 5) odtworzenie nawierzchni pasa drogowego w miejscach, gdzie przebiegają kanały sanitarne, 6) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium: Wadium w wysokości 5000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN) Wykonawca może wnieść w formie i terminie określonym w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Orla nr 64 8071 0006 0016 5145 2000 0080 BS Hajnówka przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane; 6) udzielą co najmniej 24 miesięcznego okresu rękojmi, liczonego od dnia odbioru końcowego robót; 7) wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia; 8) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 5 robót o podobnym charakterze, przy czym za roboty podobne uważa się: roboty o wartościach nie niższych niż w zamówieniu i o podobnym zakresie ; 9) udzielą co najmniej 30- dniowego terminu płatności.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2- zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ ; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub o uzyskanym przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum 5 robót/, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, które winny zawierać nazwę wykonawcy, rodzaj zamówienia, wartość oraz okres realizacji; 7) oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odbioru przedmiotu wykonanego zamówienia przez Zamawiającego; 8) oświadczenie o udzieleniu co najmniej 24 miesięcznego okresu rękojmi; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 10) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz przedłoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tej osoby. 2. Ponadto Wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca jest lub nie jest podatnikiem podatku od towarów i usług VAT z podaniem numeru identyfikacyjnego; 2) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert; 3) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią SIWZ oraz wzorem umowy i akceptuje jej postanowienia; 4) zakres części zamówienia, powierzonych podwykonawcom. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi spełnić warunki zawarte w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz w art. 24 ust. 2 pkt 1-2 oraz przedłożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1,2,3,4,5. Pozostałe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawcy składając ofertę wspólną będą spełniać je łącznie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający wspólna ofertę są zobowiązani przedstawić umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizacje zamówienia oraz czas trwania rękojmi i gwarancji.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orla.samorzady.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orla pokój 3, ul. Mickiewicza 5 17-106 Orla, po uiszczeniu kosztów druku w wysokości 20 zł. lub pobrać z w/w strony internetowej..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Orla, ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, pokój nr 14 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki własne gminy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.