eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › Wykonanie robót budowlanych drogowych w przedsięwzięciu pod nazwą Poprawa dostępności obszaru turystycznego Dolina Zielawy oraz gmin partnerskich na pograniczu Polski, Białorusi i Ukrainy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Rossosz: Wykonanie robót budowlanych drogowych w przedsięwzięciu pod nazwą Poprawa dostępności obszaru turystycznego Dolina Zielawy oraz gmin partnerskich na pograniczu Polski, Białorusi i Ukrainy
Numer ogłoszenia: 150241 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95039 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz, ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych drogowych w przedsięwzięciu pod nazwą Poprawa dostępności obszaru turystycznego Dolina Zielawy oraz gmin partnerskich na pograniczu Polski, Białorusi i Ukrainy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca robót budowlanych drogowych zobowiązany będzie wykonać budowę 6 dróg o łącznej długości 5.121,34 m, na terenie 5 gmin partnerskich w Polsce, opisanych szczegółowo w dokumentacji projektowo-technicznej poszczególnych dróg o poniższy zakresie robót budowlanych: 1. Wybudować następujące drogi w poszczególnych gminach: 1.1. W Gminie Rossosz wybudować drogę gminna nr 101285L o łącznej długości 846,40 m, z czego 301,10 m położone w biegu ul. Topolowa w m. Rossosz i 545,30 m przebiega w ul. Nadwisznickiej w Rossoszu. 1.1.1. Na odcinku w ul. Topolowej należy rozebrać istniejącą nawierzchnie z bloczków betonowych wraz z krawężnikami betonowymi oraz rozebranie nawierzchnię z masy mineralno-bitumicznej, wykonać profilowania i zgęszczenia podłoża, wykonać warstwę odsączającą, ustawić nowe krawężniki drogowe i wykonać dwie warstwy podbudowy z kamienia łamanego, wykonać nawierzchnie z kostki betonowej brukowej oraz wykonać ściek i wymagane oznakowanie wybudowanego odcinka drogi. 1.1.2. Na odcinku w ul. Nadwisznickiej Wykonawca wykona roboty ziemne wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, a także wykona warstwę odsączającą, ustawi krawężniki drogowe i oporniki betonowe wtopione oraz wykona dwie warstwy podbudowy z kamienia łamanego i nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej zbudowaną z warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej. Wybuduje także przepust pod drogą oraz pobocze z tłucznia kamiennego i wybuduje chodnik z kostki betonowej brukowe, oraz wykona oznakowanie wybudowanej drogi. 1.2. W Gminie Sosnówka wybudować drogę gminna nr 101201L o łącznej długości 855,83 m, położone w m. Lipinki gmina Sosnówka łącznie ze zjazdami z drogi o zakresie robót drogowych; Wykonawca wykona profilowanie i zagęszczenie podłoża, a także wykona warstwę odcinająca, warstwę wzmacniającą podłoże i warstwę podbudowy z kamienia łamanego oraz nawierzchnię z mieszanki mineralno-bitumicznej. Wykonawca zlikwiduje kolizję istniejącej linii energetycznej NN z projektowaną drogą gminną oraz zlikwiduje kolizję z siecią telefoniczną. 1.3. W Gminie Wisznice wybudować drogę gminną nr 101250L o łącznej długości 794,19 m i zjazdami z drogi gminnej w m. Horodyszcze gmina Wisznice, o następującym zakresie robót budowlanych drogowych; Wykonawca rozbierze istniejąca nawierzchnię drogi i jej podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem, wykona niezbędne roboty ziemne oraz wyprofiluje i zagęści podłoże, a także wykona warstwę odcinającą i wzmocni podłoże oraz wykona podbudowę z kamienia łamanego i wykona nawierzchnię z betonu asfaltowego z warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej wraz z odwodnieniem i oznakowaniem drogi. Wykonawca zlikwiduje kolizję istniejącej linii energetycznej NN z projektowaną drogą gminną oraz zlikwiduje kolizję z siecią telefoniczną. 1.4. W Gminie Podedwórze należy wykonać przebudowę dróg w centrum miejscowości Podedwórze, która obejmie drogi powiatowe o nr 1095L i nr 1615L, drogę gminną nr 103821L oraz drogę wewnętrznej o łącznej długości 461,92 m wraz ze zjazdami na posesje. Ponadto wykonać poszerzenie drogi łącznie z chodnikami i poboczem oraz wybudować drogę o następującym zakresie robót budowlanych drogowych; rozebrać istniejącą zbędną nawierzchnię drogi i jej podbudowę z gruntu stabilizowanego cementem, wykonać niezbędne roboty ziemne oraz wyprofilować i zagęścić podłoże, a także wykonać warstwę odcinającą i wzmocnić podłoże oraz wykonać podbudowę z kamienia łamanego i wykonać nawierzchnię z betonu asfaltowego zbudowanego z warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej, wykonać na podbudowie chodnik z kostki brukowej betonowej wraz z odwodnieniem i oznakować drogi. Wykonawca zlikwiduje kolizję kanalizacji telefonicznej z projektowaną drogą gminną oraz zdemontuje istniejący odcinek napowietrznej linii energetycznej NN i wykona przebudowę słupa przelotowego na krańcowy oraz zamontuje zestaw oświetleniowy. 1.5. W Gminie Jabłoń - ul. T. Kościuszki i J. Tokarskiej wybudować drogę gminną nr 103770L relacji Jabłoń - Kolano o łącznej długości 2163,0 m ze zjazdami z drogi gminnej. Roboty na dwóch odcinkach jak niżej: 1.5.1. W m. Jabłoń należy wykonać budowę drogę o długości 813,50 m o następującym zakresie robót budowlanych drogowych;- frezowanie nawierzchni istniejącej jezdni, wykonanie warstw wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego, wykonanie umocnień poboczy kruszywem stabilizowanym, wykonanie ścianek czołowych istniejących przepustów drogowych, umocnienie skarp płytami ażurowymi, ustawienie bariery ochronnej energochłonnej, ustawienie poręczy zabezpieczającej ruch pieszy, wykonanie oznakowania poziomego, wykonanie ścieków podchodnikowych. 1.5.2. W m. Wantopol gmina Jabłoń należy wykonać budowę drogi o długości 1350,00 m, o następującym zakresie robót budowlanych drogowych; wykonanie konstrukcji jezdni, poboczy utwardzonych kruszywem, obustronne przedłużenie przepustu, zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu, wykonanie oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach poszczególnych dróg. Występujące w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych oraz w innych dokumentach nazwy, typy albo wskazane pochodzenie produktu są jedynie wyznacznikiem parametrów technicznych wymaganych w stosunku do przeznaczonych do wbudowania materiałów budowlanych i urządzeń technicznych. 2. Wykonawca w ramach zamówienia na własny koszt zorganizuje i utrzyma zaplecze techniczne budów, 3. Wykonawca robót budowlanych w ramach zamówienia wykona pełną obsługę geodezyjną zarówno przed, w trakcie realizacji robót jak i po wykonaniu robót budowlanych, której efektem będzie wykonana GEODEZYJNA INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA, na którą uzyska skwitowanie z właściwych Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych. 4. Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdej z dróg do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 5. Wykonawca na własny koszt przeprowadzi w niezależnym laboratorium drogowym niezbędne analizy próbek wykonanych nawierzchni drogowych dla każdej z wybudowanych dróg, które obowiązkowo przedstawi wraz z dokumentacją odbioru poszczególnych dróg. 6. Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z dokumentacjami projektowo-technicznymi i pozwoleniami na budowę lub zgłoszeniami robót budowlanych oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do; 6.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu jak MENAGER PROJEKTU i INSPEKTORZY NADZORU INWESTORSKIEGO. 6.2. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu, MENAGEROWI PROJEKTU i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 6.3. Udzielania niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków okresowych i końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 6.4. Udzielania niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 6.5. Opracowanie Harmonogramu cyklu realizacji całej inwestycji wraz z przebiegiem cyklu realizacji inwestycji w poszczególnych gminach łącznie z ich uzgodnieniem z INSPEKTORORAMI NADZORU INWESTORSKIEGO i MENAGEREN PROJEKTU oraz inwestorem /LIDEREM/, a następnie systematyczne monitorowanie zgodności postępu prac budowlanych z opracowanymi Harmonogramami. 6.6. Systematyczne wykonywanie odpowiednich oznakowań o prowadzonych robotach budowlanych na odcinkach dróg, na których będą lub są prowadzone przedmiotowe prace budowlane. 6.7. Wykonawcy zobowiązany będzie do powodowania przestrzegania przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia podejmie natychmiastowe działania zmierzające do likwidacji powstałego zagrożenia i przyczyny jego powstania. 6.8. Systematyczne dokonywanie wpisów w Dziennikach budów przez ustanowionych przez Wykonawcę, Kierowników budów i robót i inne uprawnione osoby oraz zgłaszanie INSPEKTOROM NADZORU INWESTORSKIEGO wszelkich problemów związanych z realizacją robót budowlanych na poszczególnych budowach, łącznie z przedstawieniem propozycji rozwiązania każdego zaistniałego zdarzenia. 6.9. Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO i przedstawianie MENAGEROWI PROJEKTU lub zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego ich wykonaniem. 6.10. Przygotowaniem poszczególnych budów i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie ze sprawdzeniem wykonanych stałych wymaganych oznakowań dróg oraz monitorowanie i uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 6.11. Organizowanie odbiorów końcowych zakończonej budowy poszczególnych dróg i przekazanie uprawnionym przedstawicielom danej gminy zakończonej całej inwestycji w ich gminie wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 6.12. Sporządzenie Kosztorysów powykonawczych, a także przedstawianie ich INSPEKTOROM NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem tych robót w poszczególnych gminach oraz przed zakończeniem całej inwestycji, a także sporządzenie Kosztorysu powykonawczego dla całego zadania. 6.13. Udzielenie niezbędnej pomocy MENAGEROWI PROJEKTU i INSPEKTOROM NADZORU INWESTORSKIEGO w sporządzeniu dokumentacji rozliczeniowej końcowej wraz z uzgodnieniem jej z władzami zainteresowanej gminy oraz jej zaopiniowanie i uzgodnienie z Zamawiającym - LIDEREM. 6.14. Usunięcia wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbiorów końcowych poszczególnych dróg i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 6.15. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w corocznych przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych dróg, oraz wykonać w ramach gwarancji napraw stwierdzonych wad i usterek. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy. 8. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Tre-DROM Spółka z o.o. Biała Podlaska, Al. Solidarności 16D, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5202770,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4122796,49

  • Oferta z najniższą ceną: 4122796,49 / Oferta z najwyższą ceną: 4649517,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.