eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa sprzętu komputerowego podzespołów i przeączników sieciowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Sandomierz: Dostawa sprzętu komputerowego podzespołów i przeączników sieciowych
Numer ogłoszenia: 15020 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, faks 015 8323575.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego podzespołów i przeączników sieciowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego podzespołów i przełączników sieciowych : 1. Monitory Pakiet I 2. Drukarki Pakiet II 3. Podzespoły Pakiet III 4. Przełączniki sieciowe i moduły gigabitowe Pakiet IV.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.23.31.52 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.71.40 - Płyty główne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium dla całego zamówienia wynosi 1.254,00 zł słownie jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt cztery złotych. Wysokość wadium dla poszczególnych pakietów określona jest w załącznikach nr 1 do SIWZ. Wykonawca powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12.02.2009 r. do godziny 10:00 , w pieniądzu, porę-czeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego w PKO BP S.A. Sandomierz 68 1020 4926 0000 1802 0029 1112 . Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formach przewidzianych przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych należy dołączyć do złożonej oferty. Nie załączenie w/w dokumentu do oferty skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania 4. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium stosownie do zapisów art. 46 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Zamawiający zatrzyma wadium stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki konieczne do spełnienia przez Wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu w przypadku nie załączenia lub nie uzupełnienia wymaganych dokumentów i oświadczeń skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 2. Wymagania wobec Wykonawców 1. Wyszczególniony sprzęt komputerowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania winien spełniać wymogi ustawy O ogólnym bezpieczeństwie produktów z dn. 12.12.2003 r. (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z poź. zm. ) 2. Zamawiający dla dostarczonego sprzętu wymaga zapewnienia serwisu gwarancyjnego: a) dla monitorów minimum 36 miesięcy, door to door na koszt Wykonawcy od daty dostarczenia monitorów, b) dla drukarek minimum 12 miesięcy, door to door na koszt Wykonawcy od daty dostarczenia drukarek, c) dla podzespołów minimum 36 miesięcy, door to door na koszt Wykonawcy od daty dostarczenia podzespołów z wyłączeniem nagrywarek DVD-RAM dla któ-rych Zamawiający wymaga gwarancji minimum 24 miesięcy door to door na koszt Wykonawcy od daty dostarczenia nagrywarek, d) dla przełączników sieciowych i modułów gigabitowych minimum 24 miesięcy, door to door na koszt Wykonawcy od daty dostarczenia przełączników i modułów. 3. Wykonawca rozpatrzy reklamację od chwili zgłoszenia do daty usunięcia wady lub wymiany towaru na wolny od wad w terminie nie dłuższym niż 14 dni. 4. Wykonawca zapewni wymianę uszkodzonych podzespołów dostarczonego sprzętu na wolne od wad w okresie objętym gwarancją w przypadku 3 nieskutecznych napraw, bądź braku możliwości wykonania naprawy w określonym terminie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględ-niający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto i brutto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę oferowanego asortymentu i numer katalogowy, 3) opis oferowanego sprzętu sporządzony na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 5) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stano-wiącym zał. nr 4 do SIWZ, 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubez-pieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9) parafowany projekt umowy, 10) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo, 11) Certyfikat CE lub oświadczenie o posiadaniu Certyfikatu CE na oferowany sprzęt, Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień publicznych SPZ ZOZ ul. Schinzla 13 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w KANCELARII SPZ ZOZ w Sandomierzu, lub przesłać pocztą na adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drukarka z skanerem i faksem, sieciowa z możliwością druku w trybie duplex (z modułem druku dwustronnego) - HP LaserJet M2727nf MFP lub równoważna- 6 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka z skanerem i faksem, sieciowa z możliwością druku w trybie duplex (z modułem druku dwustronnego) - HP LaserJet M2727nf MFP lub równoważna- 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podzespoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze komputerowe Dyski Pamięci DRRAM Nagrywarki Płyty głowne Dyski przenośne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.42.00-0, 30.23.45.00-3, 30.23.31.52-1, 30.23.72.80-5, 30.23.71.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przełączniki sieciowe + moduły gigabitowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełączniki sieciowe + moduły gigabitowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.