eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku PN-36/15/5

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Białystok: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku PN-36/15/5
Numer ogłoszenia: 150179 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://udsk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku PN-36/15/5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.19.40.00-6, 33.14.16.41-5, 33.14.11.23-8, 33.19.80.00-4, 33.14.19.00-9, 33.14.16.00-6, 33.14.16.94-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.16.13-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wadium w kwocie 5 373,08 zł, w tym: pakiet 1 - 2 551,79 zł; pakiet 2 - 86,45 zł; pakiet 3 - 1 231,27 zł; pakiet 4 - 17,54 zł; pakiet 5 - 83,83 zł; pakiet 6 - 106,26 zł; pakiet 7 - 444,44 zł; pakiet 8 - 62,74 zł; pakiet 9 - 6,58 zł; pakiet 10 - 134,93 zł; pakiet 11 - 28,55 zł; pakiet 12 - 54,82 zł; pakiet 13 - 241,46 zł; pakiet 14 - 13,08 zł; pakiet 15 - 98,19 zł; pakiet 16 - 12,75 zł; pakiet 17 - 196,83 zł; pakiet 18 - 1,57 zł. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.10.2015r. do godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.), zawierające zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - jeżeli dotyczy).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) - punktor 2, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców, wymienione we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny jednostkowe, ustalone w ofercie zawierają wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i nie ulegną zmianie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po upływie tego okresu dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym - zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmian określonych w ust. 1 Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 3. Zmiany cen mogą nastąpić w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://udsk.pl/zp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Sekcja zamówień publicznych, pok. 60007.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria, pok. 6124.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych wykonany z miękkiego, przezroczystego PCV, z kontrolą siły ssania, dł. 50-60 cm: a) rozmiar 6 Fr - 5 000 szt. b) rozmiar 8 Fr - 25 500 szt. c) rozmiar 10 Fr - 28 000 szt. d) rozmiar 12 Fr - 9 000 szt. e) rozmiar 14 Fr - 2 600 szt. f) rozmiar 16 Fr - 1 500 szt. 2. Cewnik do karmienia wykonany z miękkiego przezroczystego PCV z zamknięciem, dwie długości w każdym rozmiarze: ok. 40 cm i ok. 100 cm: a) rozmiar 5 Fr - 50 szt. b) rozmiar 6 Fr - 450 szt. c) rozmiar 8 Fr - 20 szt. d) rozmiar 10 Fr - 60 szt. 3. Kranik do infuzji trójdrożny z miękkim drenem, dł. 7-10 cm, z obrotową końcówką luer lock - 8 500 szt. 4. Łącznik do cewnika typu Foley - 4 800 szt. 5. Przedłużacz do pomp infuzyjnych, przezroczysty, j. u., końcówki Luer-Lock obustronnie zabezpieczone korkami, wew. śred. drenu 1,5 mm, dł. 150 cm - 43 000 szt. 6. Przedłużacz do pomp infuzyjnych do leków wrażliwych na światło (bursztynowy -przezierny), j. u., końcówki Luer-Lock nieprzezierne, obustronnie zabezpieczone korkami, wew. śred. drenu 1,5 mm, dł. 150 cm - 7 500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa wykonana z miękkiego PCV: a) rozmiar 6 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 260 szt. b) rozmiar 8 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 420 szt. c) rozmiar 10 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 300 szt. d) rozmiar 12 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 300 szt. e) rozmiar 14 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 180 szt. f) rozmiar 16 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 250 szt. g) rozmiar 18 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 30 szt. h) rozmiar 20 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 130 szt. i) rozmiar 22 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 20 szt. j) rozmiar 24 Fr, dł. 50 - 75 cm i 100 cm - 70 szt. k) rozmiar 26 Fr, dł. 100 cm i 150 cm - 30 szt. l) rozmiar 32 Fr, dł. 100 cm i 150 cm - 200 szt. 2. Zgłębnik dwunastniczy z obciążnikiem, końcówka Luer, dł. ok. 1250 mm: a) rozmiar 10 Ch - 50 szt. b) rozmiar 12 Ch - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik jednorazowy na igły, o pojemności: 1. 0,7 l - kolor czerwony - 18 000 szt. 2. 1 l - kolor czerwony - 5 000 szt. 3. 1 l - kolor żółty - 1 000 szt. 4. 2 l - kolor czerwony - 9 000 szt. 5. 2 l - kolor żółty - 1 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nerka jednorazowego użytku wykonana z pulpy papierowej, poj. ok. 700 ml - 1 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr bakteryjny do spirometru Koko - 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik papierowy z zastawką Devipol - 4 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacze jednorazowego użytku, sterylne, wyposażone w automatyczny mechanizm włączający (przycisk) umieszczony w górnej części nakłuwacza, którego naciśnięcie powoduje wysunięcie igły; 1,5 mm - głębokość nakłucia opuszka palca - 51 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.19.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakłuwacze jednorazowego użytku, sterylne, wyposażone w automatyczny mechanizm włączający (przycisk) umieszczony w górnej części nakłuwacza, którego naciśnięcie powoduje wysunięcie igły; grubość igły 21 G, 1,8 mm - głębokość nakłucia opuszka palca - 7 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.19.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustnik do alkomatu Alkotest 7410 - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr Koko 877000 (nie dopuszcza się zamienników) - 400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr jałowy strzykawkowy 0,2 SARTORIUS - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe worki na wymiociny o pojemności ok. 1 500 ml z podziałką co 100 ml, szczelnie zamykane przy pomocy pierścienia, wykonane z przeziernej folii - 650 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe osłonki OCU-FILM+ do tonometru TONO-PEN AVIA, opakowanie 600 szt. - 16 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik histopatologiczny z nakrętką zapewniającą całkowitą szczelność, pojemności: a) 120 ml -160 szt. b) 155 ml - 80 szt. c) 190 ml - 80 szt. d) 520 ml - 60 szt. e) 1 200 ml - 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawka trzyczęściowa 10 ml typu Omnifix Luer Lock Solo, opakowanie 100 szt. - 14 op. 2. Adapter Combifix, op. 100 szt. - 2 op. 3. Motylek anestezjologiczny do żył obwodowych do krótkotrwałych iniekcji, infuzji i transfuzji, 25G 0,5x15mm - 1 200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik Foleya 2- drożny, silikonowy ze zintegrowanym balonem Uni Bal pediatryczny, z napinaczem, rozmiary 8 Ch-10Ch, balon 3 ml - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpatułki drewniane bakteriologicznie czyste, pakowane pojedynczo, opakowanie zbiorcze 100 szt. - 449 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawko - probówka z heparyną litową 5,5 ml - 6,0 ml, średnica do 16 mm, opatrzona etykietą z polem do opisu - 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.