eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa pojazdu silnikowego do transportu towarów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Bełchatów: Dostawa pojazdu silnikowego do transportu towarów
Numer ogłoszenia: 150167 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6327914, fax 044 6327914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu silnikowego do transportu towarów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa 1 szt. nowego pojazdu silnikowego do transportu towarów Kod CPV 34130000-7 Parametry techniczne pojazdu: silnik wysokoprężny, emisja spalin EURO 4, wtrysk paliwa, moc minimalna 240 KM, podgrzewany filtr paliwa, suchy filtr powietrza, zawieszenie przednie: 1) przednia oś 2) zawieszenie paraboliczne 7,1 t, 3)stabilizator osi przedniej, zawieszenie tylne: 1) tylne zawieszenie paraboliczne, 2) blokada mechanizmu różnicowego, 3)stabilizator tylnej osi, układ kierowniczy: 1) wspomagany hydraulicznie, 2)koło kierownicy z regulacją wysokości i pochyłu, 3) blokada koła kierownicy, układ hamulcowy: 1) układ ABS, 2) hamulce tarczowe osi przedniej, 3)hamulce tarczowe osi tylnej, 4) przyłącze hamulcowe 2 - przewodowe na końcu ramy, 5) okładziny hamulcowe bezazbestowe, 6) osuszacz powietrza, 7) przyłącze sprężonego powietrza z przodu, kabina- wyposażenie zewnętrzne: szyba przednia przyciemniana ze szkła zespolonego, szyby drzwi przyciemniane, lusterko krawężnikowe prawe, lusterko szerokątne prawe,lusterko szerokątne lewe, lusterka wsteczne regulowane, kabina -wyposażenie wewnętrzne: fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera,schowek nad szybą przednią tachograf cyfrowy,kanapa dla dwóch pasażerów, instalacja radiowa, klimatyzacja, wariant ładowności, dopuszczalna masa całkowita (DMC) do 18000 kg, wskaźniki i oświetlenie, tachograf cyfrowy, regulacja zasięgu świateł, światła główne halogenowe, boczne światła obrysowe,oświetlenie pojazdu służb zimowych,2 żółte halogenowe światła ostrzegawcze na dachu kabiny z lewej i prawej strony, gniazdo do zasilenia oświetlenia przyczepy, wyposażenie elektryczne: gniazdo ABS przyczepy na końcu ramy, gniazdo przyczepy 24V, mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów, akumulatory 12V 140 Ah, zbiornik paliwa,pojemność minimum 140 l, korek wlewu paliwa zamykany, zabudowa: wywrotka trójstronna długość minimum 5000mm, wysokość burt minimum 600mm, czołownica do pługa odśnieżnego typ pługa PD-03, zainstalowanie uchwytów na skrzyni ładunkowej do zamontowania piaskarki, inne: fartuchy przeciwbłotne przednie, trójkąt ostrzegawczy, apteczka ,lampa ostrzegawcza - luzem podnośnik hydrauliczny 10t, wyprowadzenie dodatkowego obwodu elektrycznego do zainstalowania piaskarki, klin pod koła,gaśnica. Warunki gwarancji: gwarancja jakości na układ napędowy min. 24 miesiące, gwarancja jakości na pozostałe części pojazdu min. 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 3 140,00 zł (słownie: trzy tysiące sto czterdzieści złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać poniżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełnić warunek: wykonał lub wykonywa w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełnić warunek: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ( deliktowej i kontraktowej ) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia conajmniej 314 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma ubezpieczenia powinna wynosić conajmniej 314 000,00 zł (słownie: trzysta czternaście tysięcy złotych 00/100), 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 1 pkt.1 , pkt . 2 lit. b i c, niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) w ust. 1 pkt. 2 lit.a składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 p.z.p. 3. Dokumenty , o których mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. a i b oraz pkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenia i dokumenty: a) Formularz Oferta sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, wraz z wypełnionym załącznikiem do oferty, b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, c)Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ d) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot przetargu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, e) Stosowne Pełnomocnictowo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, f) dowód wniesienia wadium, g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i)Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego, o których mowa w rozdziale X ust. 1 pkt. 2 lit. a i b; j)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat-belchatowski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bełchatowie, ul. Lipowa 67, 97-400 Bełchatów, pok. nr 2, sekretariat PZD.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.