eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa zbierania i wywozu odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie (opakowania ze szkła gospodarczego, z tworzyw sztucznych, makulatury, odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu RTV i AGD) na terenie gminy Słupsk, do miejsc recyklingu odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-10

Słupsk: Usługa zbierania i wywozu odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie (opakowania ze szkła gospodarczego, z tworzyw sztucznych, makulatury, odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu RTV i AGD) na terenie gminy Słupsk, do miejsc recyklingu odpadów
Numer ogłoszenia: 150139 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Słupsk , ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zbierania i wywozu odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie (opakowania ze szkła gospodarczego, z tworzyw sztucznych, makulatury, odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu RTV i AGD) na terenie gminy Słupsk, do miejsc recyklingu odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu jest usługa zbierania i wywozu odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie (opakowania ze szkła gospodarczego, z tworzyw sztucznych, makulatury, odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu RTV i AGD) na terenie gminy Słupsk, do miejsc recyklingu odpadów, obejmująca swym zakresem: 1) wywóz wyselekcjonowanych odpadów (opakowania ze szkła gospodarczego, z tworzyw sztucznych, makulatury i odpadów wielkogabarytowych oraz sprzętu RTV i AGD) z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Słupsk, 2) wywóz odpadów, opróżnianie, zależnie od potrzeb w terminie 2 dni od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego z pojemników rozmieszczonych na terenie Gminy Słupsk: a) 23 pojemników na szkło (stanowiących własność gminy), b) 36 pojemników na tworzywa sztuczne ( stanowiących własność gminy), c) 95 pojemników na szkło (dostarczonych przez Wykonawcę), d) 96 pojemników na tworzywa sztuczne(dostarczonych przez Wykonawcę w tym 41 szt. o pojemności 3 m3 i 55 szt. o poj. 2,5 m3, e) 8 pojemników na makulaturę (dostarczonych przez Wykonawcę), f) 15 pojemników na tworzywa sztuczne (uzupełnionych w latach 2011-2013 dostarczonych przez Wykonawcę), g) 15 pojemników na szkło (uzupełnionych w latach 2011-2013 dostarczonych przez Wykonawcę). 3) utrzymanie pojemników we właściwym stanie technicznym i higienicznym, 4) odpady selektywnie zgromadzone powstające w trakcie realizacji przedmiotowej usługi należy wywozić do miejsc recyklingu odpadów, 5) odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych z dwóch pojemników SM 110 L (dostarczonych przez Wykonawcę) znajdujących się: w Wieszynie przy placu zabaw i we Włynkowie przy remizie strażackiej zależnie od potrzeb w terminie 2 dni od zgłoszenia przedstawiciela Zamawiającego. 2. Miejsce postawienia pojemników na selektywną zbiórkę odpadów stanowi zał. Nr 8 do SIWZ. 3. Przewidywany roczny wywóz odpadów: 1) odpady selektywne - 13.200 km, 2) pojemniki na odpady wielkogabarytowe - 120 szt., 3) RTV i AGD - 500 km, 4) pojemniki 110 L - 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ustawy stanowiące nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.10.00 - 90.12.10.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 3 000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj.: wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu do składania ofert w niniejszym przetargu co najmniej trzy długoterminowe (co najmniej 1 rok) usługi odbioru odpadów, w tym każda o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dysponują własnym lub wypożyczonym (konieczny dokument potwierdzający) sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.: 1) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do transportu pojemników na tworzywa sztuczne, szkło, makulaturę i SM 110 L (w celu przewozu do dezynfekcji), 2) dysponowanie przez Wykonawcę, co najmniej trzema pojazdmi przystosowanymi do obsługi pojemników na tworzywa sztuczne, szkło, makulaturę i SM 110 L (opróżnianie pojemników), 3) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 2 pojemnikami SM 110 L przeznaczonych do wywozu odpadów stałych, 4) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 96 pojemnikami na tworzywa sztuczne (w tym 41 szt. o pojemności 3 m3 i 55 szt. o poj. 2,5 m3), 5) dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 95 pojemnikami na szkło oraz 8 pojemnikami na makulaturę, 6) dysponowanie sprzętem niezbędnym do mycia i dezynfekcji pojemników na tworzywa sztuczne, szkło, makulaturę i SM 110 L (karcher itp.) oraz miejscem przystosowanym do mycia i dezynfekcji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jest ubezpieczony w zakresie wykonywanej działalności - dokument potwierdzający.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający posiadanie dostępu do wysypiska, gdzie będą składowane odpady zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron w zakresie zmiany terminu wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej oraz zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slupsk.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2010 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.