eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zaplecze magazynowo-sprzętowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Łódź: Zaplecze magazynowo-sprzętowe
Numer ogłoszenia: 150138 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Botaniczny w Łodzi, ul. Krzemieniecka 36/38, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6884491, 6884420 w. 31, fax 042 6884414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ogr-botaniczny.strefa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.ogr-botaniczny.strefa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplecze magazynowo-sprzętowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części następujących prac budowlanych: przygotowanie terenu pod inwestycję (w tym: przeniesienie części istniejącego ogrodzenia na docelowe miejsce wywóz gruzu), wybudowanie części murowanej zaplecza magazynowo-sprzętowego na terenie Ogrodu Botanicznego obejmującej: zaplecze socjalne, warsztat stolarki, mieszalnię chemicznych środków ochrony roślin, magazyny: etykiet i drobnego sprzętu ogrodniczego, warsztat naprawy sprzętu ogrodniczego i mechanicznego oraz wykonanie przyłączy: energetycznego, CO i wod-kan, części wewnętrznej instalacji: CO, wod-kan i instalacji elektrycznej oraz wyposażenia (monitoring), geodezyjną dokumentację powykonawczą.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Oferent jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9.XI 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. nr 109, poz. 1158 z p.zm/..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), którzy spełnią niżej podane warunki. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać wspólnie postawione wymagania. 1.Złożą pisemne oświadczenia: a.że spełniają warunki artykułu 22 ust.1 pkt 1,2,3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór oświadczenia - załącznik nr 1, b.że spełnią warunki udziału w niniejszym postępowaniu określone w : specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawartej umowie - formularz ofertowy . 2.Pozostaną związani złożoną ofertą 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert . 3.Dostarczą wymagane i wymienione w punkcie IV Specyfikacji dokumenty. 4.Posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania siłami własnymi, obiektów budowlanych o wartości 500 000 z każdy potwierdzone: a)wykazem minimum 5 prac zrealizowanych w tym zakresie własnymi siłami Wykonawcy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, b)listami referencyjnym potwierdzającymi wykonanie:zakresu,terminu ich realziacji i ich wartość. 5. Dokonają wpłaty wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.wypełniony formularz ofertowy z załącznikami: 1,2,3,4,5,6 2.odpis z aktualnego i właściwego odpisu rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający status prawny Wykonawcy, miejsce rejestracji oraz zakres jego działalności, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.zaświadczenie z ZUS-u o opłaceniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz minimum 5 prac zrealizowanych własnymi siłami Wykonawcy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, w zakresie wykonania obiektów budowlanych o wartości 500 000 zł każdy, wg załącznika nr 2. 6.listy referencyjne zgodnie z wykazem wg. załącznika nr 3; 7.zaakceptowany, - tj wypełniony i zaparafowany przez Wykonawcę- projekt umowy wg. załącznika nr 4; 8.dowód wniesienia wadium 9.kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie przedmiaru robót metodą szczegółową - załącznik nr 6,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogr-botaniczny@strefa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Botaniczny 94-004 Łódź ul. Retkińska 39/65 pok. 228.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Ogród Botaniczny Łódź ul. Retkińska 39/54 pok.228.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, z uwzględnieniem niżej podanych warunków: a)termin wykonania: w dwóch etapach rocznych, najpóźniej do 15.12.2009 roku, b)forma płatności: przelew, c)termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania rachunków, po zakończeniu danego zakresu prac, d)podstawą wystawiania faktur będą protokoły częściowe odbioru danego zakresu prac i końcowy po zakończeniu wszystkich prac , e)zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy w okresie trwania umowy, f)w przypadku niedotrzymania terminu wykonania usługi Zamawiający potrąci karę umowną w wysokości 1% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy brutto za każdy dzień zwłoki, 2.Wykonawca winien zawrzeć do dnia podpisania umowy polisę ubezpieczeniową o odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez niego działalności (deliktowo-kontraktowa) o wartości minimum 500 000 zł oraz OC pracodawcy. Kserokopię w/w polis Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu. 3.Zamawiający wyklucza możliwość dokonywania przedpłaty na poczet przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca będzie mógł wykonać przedmiot zamówienia jedynie tylko podwykonawcami wykazanymi w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każda zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego. 5.Z wybranym Wykonawcą, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy w oparciu o złożone kosztorysy ofertowe zostanie ustalony harmonogram realizacji zamówienia oraz tabela elementów scalonych. 6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresów rzeczowych w/w etapów i uzależnienia zakres ich realizacji od decyzji finansowych Gminy Łódź bądź innych podmiotów. 7. Na realizację przedmiotowego zamówienia w 2008 roku Zamawiający wstępnie zakłada możliwość przeznaczenia kwoty ok.300 000 zł. 8.W związku z tym, że Zamawiający przewiduje możliwość uzyskania dodatkowych środków finansowych i udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, Wykonawcy w niektórych pozycjach przedmiarów winni podać koszty dla jednostkowych obmiarów. 9.Najpóźniej przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości i formie określonej w pkt. XI specyfikacji 10.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. 11.Wymagany okres gwarancji jakościowej wynosi: 36 miesiące - na prace budowlane i instalacyjne i 24 miesiące - na zamontowane materiały i urządzenia. Bieg gwarancji liczony będzie od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.