eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 712 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 308 000 PLN oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 404 000 PLN



Ogłoszenie z dnia 2017-01-26

Ogłoszenie nr 15009 - 2017 z dnia 2017-01-26 r.

Wiązownica: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 712 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 308 000 PLN oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 404 000 PLN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330089


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, krajowy numer identyfikacyjny 55167400000, ul. Wiązownica  208, 37522   Wiązownica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks , e-mail ugwiazownica@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wiazownica.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 712 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 308 000 PLN oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 404 000 PLN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZ.271.21.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 712 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 308 000 PLN oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 404 000 PLN. SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Kredyt długoterminowy w wysokości 2 712 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 1 308 000 PLN oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1 404 000 PLN. 2. Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji w 1 transzy w kwocie 2 712 000 PLN w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Okres kredytowania - 98 miesięcy. 4. Okres karencji w spłacie kapitału - 8 miesięcy 5. Spłata kredytu w latach 2017-2024 w 91 ratach miesięcznych w wysokości: - 90 pierwszych rat w kwocie po 29 800 PLN - ostatnia rata w kwocie 30 000 PLN przy czym I rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca czerwca 2017 r., a ostatnia rata płatna ostatniego dnia roboczego miesiąca grudnia 2024 r. Spłata odsetek w okresach miesięcznych na podstawie zawiadomienia przez Bank. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu i płatne ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca. 6. Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. 7. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty i płatne w dniu spłaty kredytu, 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub w części bez ponoszenia dodatkowych opłat. 9. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. 10. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania. - do oferty: według stawki WIBOR 1M na dzień 07.10.2016 r. (tj. 1,65%). Uwaga: do kalkulacji ceny należy przyjąć liczbę dni rocznie 360 i miesięcznie 30. - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy ( ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa). Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca. UWAGA: w celu wyliczenia ceny oferty jako dzień wypłaty kredytu należy przyjąć dzień 15 listopada 2016 r. Bank nie będzie naliczał żadnych prowizji ani opłat z tytułu udzielonego kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. Gmina Wiązownica wyraża zgodę na złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe. Umowa, weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji będą posiadać kontrasygnatę Skarbnika. Gmina Wiązownica nie posiada zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. 11. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej zamawiający (kredytobiorca) dołącza się następujące dokumenty: 1) Sprawozdania z wykonania budżetu za 2013, 2014 i 2015 r. 2) Opinia RIO z wykonania budżetu za 2013, 2014 i 2015 r. 3) Uchwały Rady Gminy Wiązownica w sprawie udzielenia absolutorium za lata 2013, 2014 i 2015 r. 4) Projekt budżetu na 2016 r. 5) Opinia RIO o projekcie budżetu Gminy Wiązownica na 2016 r. 6) Opinia RIO o prawidłowości kwoty długu Gminy Wiązownica na lata 2016-2024 7) Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu budżetu, przedstawionego w uchwale budżetowej na 2016 r. 8) Projekt WPF na lata 2016-2024 9) Opinia RIO w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Wiązownica na lata 2016-2024 10) Uchwała budżetowa na 2016 r. 11) Uchwała WPF na lata 2016-2024 12) Zmiany w wieloletniej prognozie finansowej Gminy z dnia 26.04.2016, 20.07.2016, 02.08.2016, 23.08.2016 i 07.10.2016r. 13) Uchwały w sprawie zmian budżetu na 2016 r. z dnia 19.02.2016, 26.04.2016, 18.05.2016, 10.06.2016, 29.06.2016, 20.07.2016, 02.08.2016, 23.08.2016, 31.08.2016, 06.10.2016 r. 14) Zarządzenia Wójta Gminy Wiązownica w sprawie zmian budżetu na 2016 r. 15) Sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS za okres 2013, 2014, 2015 i II kw. 2016 r. 16) Zobowiązania Gminy Wiązownica na dzień 30.09.2016 r. 17) Oświadczenie o braku zajęć egzekucyjnych na rachunku gminy. 18) Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT455400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Jarosławiu,  ,  ul. Słowackiego 7,  37-500,  Jarosław,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 395231.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 395231.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 433630.75
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.