eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirsk › Remont ratusza i otoczenia w Mirsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Mirsk: Remont ratusza i otoczenia w Mirsku
Numer ogłoszenia: 150070 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirsk , Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 647 04 40, faks 075 647 04 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ratusza i otoczenia w Mirsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont ratusza i otoczenia w Mirsku. Projekt jest współfinansowany z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach dwóch operacji: Remont ratusza i otoczenia - zachowanie dziedzictwa kulturowego Pogórza Izerskiego i Rewitalizacja ratusza i otoczenia - remont elewacji ratusza. Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy: - dokończenie prac związanych z odwodnieniem ratusza polegających na wykonaniu dwóch szczelnych przejść istniejącego rurociągu kanalizacyjnego w ścianie studni kanalizacyjnej SW poprzez rozebranie nawierzchni z bruku , wykopy, montaż przejść, poprawienie wprowadzenia kolektora sanitarnego do studni zgodnie Projektem Odwodnienia Budynku , zasypanie i odtworzenie nawierzchni),montaż stopni włazowych w studni, , wymiana 9 szt podejść odpływowych rur spustowych z PVC na żeliwne wraz z uszczelnieniem połączeń, zamontowanie przed wejściem do Straży Miejskiej wycieraczki 100*50 cm wraz z odprowadzeniem wody do kanalizacji deszczowej. - dokończenie prac związanych z remontem fontanny poprzez wykonanie próby szczelności istniejącej niecki fontanny oraz przyłączy wodno-kanalizacyjnych, demontaż istniejącego zbiornika fontanny, wykonanie nowego zbiornika, zgodnie z Projektem wykonawczym remontu fontanny, wraz z robotami żelbetowymi, izolacyjnymi , kamieniarskimi, renowacją istniejącej rzeźby lwa z montażem jej na postumencie, hydrofobizacją elementów z piaskowca oraz przebudową komory technicznej przy fontannie zgodnie z PT i montażem urządzeń technologii fontanny zgodnie ze schematem technologii fontanny. - dokończenie remontu elewacji ratusza budynek nr 39 i 40 poprzez zbicie i wykonanie tynków na części elewacji wschodniej przy wejściu głównym do budynku, uzupełnieniu brakujących fragmentów tynków w ościeżach oraz drobnych ubytków tynków elewacji w różnych miejscach, schowanie w rurkach ochronnych w bruzdach przewodów instalacyjnych widocznych na ścianach elewacji, ujednolicenie faktury wykonanych dotychczas tynków, dopracowanie połączeń starych tynków z nowymi, hydrofobizację i malowanie tynków elewacji całego obiektu zgodnie z PT, dokończenie prac konserwatorskich kamiennych i sztukatorskich detali architektonicznych elewacji zgodnie z opracowaną opinią konserwatorską naprawy uzupełnienia , wykonanie zewnętrznych schodów wejściowych z piaskowca: dwóch biegów wraz ze spocznikiem z nowych elementów z piaskowca po uprzedniej rozbiórce istniejących stopni jednego biegu wraz przygotowaniem podłoża i wykonaniem izolacji pod montaż nowych stopni , montaż brakujących obróbek blacharskich elewacji tj. parapetów, gzymsów, daszków pulpitowych wieży itp., uzupełnienie brakujących rur spustowych oraz uchwytów istniejących rur spustowych, malowanie krat okiennych, pochwytów oraz innych drobnych elementów stalowych oraz balustrady wieży i drewnianych elementów lukarn okiennych, wykonanie nowej bramy na dziedziniec wewnętrzny z naprawą słupów przybramowych, montaż brakujących uchwytów instalacji odgromowej, bądź wymianę uszkodzonych, doczyszczenie wszystkich obróbek blacharskich zabrudzonych przez poprzedniego wykonawcę , wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w przedsionku wejścia do Straży Miejskiej ( wraz z podłożem i izolacją. - dokończenie prac związanych z wymianą stolarki okiennej w budynku nr 39 (przybudówka-dziedziniec wewnętrzny) poprzez demontaż stolarki okiennej wraz z parapetami szt 3, montaż nowej stolarki drewnianej O5 wg projektu po poszerzeniu otworu poprzez rozbiórkę domurowanych węgarków, wykonanie obróbek tynkarskimi, malowanie ościeży, montaż nowych parapetów wewnętrznych drewnianych i zewnętrznych z blachy miedzianej, renowację istniejących drzwi dwuskrzydłowych wejścia głównego do budynku Urzędu Miasta i Gminy Mirsk , dokończenie wewnętrznych obróbek tynkarskich po osadzeniu stolarki przez poprzedniego wykonawcę wraz z malowaniem ościeży okiennych i drzwiowych w budynkach nr 39 i 40. - dokończenie robót renowacyjnych nawierzchni wokół budynków nr 39 i 40 poprzez uzupełnienie brakujących fragmentów nawierzchni z kostki granitowej, uzupełnienie progów z granitu we wnękach drzwi zewnętrznych, wykonanie herbu miasta Mirska w technologii prefabrykowanej mozaiki brukowej, przełożenie wadliwie wykonanych fragmentów nawierzchni brukowej oraz ścieku z kostki granitowej i krawężników granitowych, uzupełnienie spoinowania istniejących krawężników granitowych, wyczyszczenie zabrudzonej zaprawami nawierzchni z kostki brukowej wraz z wymianą spoinowania (ok. 150 m2), fugowanie murków z piaskowca i wykonanie na nich nowych nakryw z piaskowca wraz z hydrofobizacją całości (przewidzieć doczyszczenie murków z zabrudzeń zaprawą przez poprzedniego wykonawcę) , montaż prefabrykowanych elementów : ławek, koszy na śmieci, stojaka na rowery, słupków ulicznych , wykonanie fundamentów pod maszty, montaż 2 masztów oraz 2 tablic informacyjnych dostarczonych przez Zamawiającego, dokończenie prac nawierzchniowych na terenie wysepki wokół fontanny poprzez korektę przebiegu i wykonanie nowych krawężników, zakończenie prac brukarskich zgodnie z projektem zamiennym zagospodarowania terenu, uzupełnienie humusu, wykonanie trawników, sadzenie krzewów ozdobnych. - wymiana uszkodzonej WLZ- wewnętrznej linii zasilającej YKY u 5*25 mm2 o długości 35 na odcinku pomiędzy złączem kablowym a rozdzielną główną budynku o długości , z wykuciem bruzd , ułożeniem kabla w rurach ochronnych , zatynkowaniem i pomalowaniem. Szczegółowy zakres robót oraz technologię remontu ratusza i otoczenia w Mirsku określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne opracowane przez Pracownię Projektową ARCHICO, przedmiar robót opracowany przez firmę INWESTBUD Ryszard Stępniak , Program konserwatorski prac dla kamiennych elementów architektonicznych renesansowego ratusza w Mirsku opracowany przez ANTIQA Wit Podczerwiński Konserwacja Dzieł Sztuki oraz Szczegółowa opinia dotycząca wykonanych prac przy renowacji detalu architektonicznego kamiennego i sztukatorskiego na elewacjach renesansowego ratusza w Mirsku , sporządzona przez firmę ARS FORTIS sp. z o.o. z Krakowa. Dokumentacja projektowa obejmuje: projekt budowlany renowacji nawierzchni i elewacji budynków kwartału ratuszowego- część architektoniczna z 2009r., projekt wykonawczy nawierzchni z 2010 r., projekt budowlano -wykonawczy wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych z 2010r., projekt wykonawczy remontu elewacji ,schodów zewnętrznych i bramy wjazdowej z 2010 r., projekt wykonawczy remontu fontanny , projekt budowlano -wykonawczy wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych z 2010r.projekt budowlany odwodnienia budynku ratusza z 2010r. , projekt zamienny zagospodarowania terenu wokół fontanny z 2012r. W/w zakres prac Zamawiający podzielił w przedmiarze robót na dwa elementy : Element I - przedmiar robot nr 01/2013- roboty budowlane podstawowe niezbędne do zakończenia remontu ratusza Element II - przedmiar robót nr 02/2013 - roboty budowlane poprawkowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 20.000,00 zł (słownie złotych : dwadzieścia tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, gwarancjach z tym ,ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , b)gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta?wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, nr 42 poz. 275) e) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: PKO Gryfów Śl. nr konta 58 1020 2124 0000 8102 0011 1468. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w siedzibie zamawiającego muszą zostać złożone w/w formy wadium . O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wpłacone w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 1 (sekretariat) w odrębnej kopercie oznaczonej opisem Wadium przetargowe- Remont ratusza i otoczenia w Mirsku oraz pieczątką z nazwą Wykonawcy Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w siedzibie zamawiającego muszą zostać złożone w/w formy wadium . O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wpłacone w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 46 ust.4a i 5 Ustawy PZp zamawiający zatrzymuje vadium, jeżeli wykonawca ,którego oferta została wybrana : a) w odpowiedzi na wezwanie ,o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw,chyba że udowodni,ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, w tym: -oświadczenie z art.22 i 24 Pzp, -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okres ostatnich 5 lat. łącznie z referencjami . W wykazie należy umieścić minimum dwa zadania potwierdzające budowę lub remont obiektów budowlanych o wartości przekraczającej 1.000.000,00 zł brutto każde ( z czego jeden na obiekcie w wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków). Do wykazu robót wykonawcy powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. takie jak - referencje , protokoły odbioru itp. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym: -wykazu wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia wymagane jest dysponowanie przez wykonawcę sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, a określonym w kosztorysowych normach nakładów rzeczowych użytych do wyceny robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest dysponowanie przez wykonawcę osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest zatrudnienie na dzień złożenia oferty minimum 15 osób . Wykonawca przedstawia wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wymagane jest wykazanie jednej osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej i konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych oraz jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych. Dodatkowo wymagane jest wskazanie jednej osoby bezpośrednio prowadzącej prace konserwatorskie przy renesansowych elementach kamiennych i sztukatorskich elewacji ratusza oraz złożenie oświadczenie, że osoba ta posiada tytuł zawodowy magistra, uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki i stosownie do § 22 u. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011r. W sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań archeologicznych (Dz.U. z 2011r. Nr165, poz. 987) i może prowadzić prace konserwatorskie i restauratorskie w zakresie specjalności określonej w dyplomie ukończenia studiów. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do podwykonawcy, załączając do oferty pisemne zobowiązanie (podwykonawcy) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, w tym: -wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, -oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, -pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oświadczenia z art.22 i 24 Pzp. Ponadto wykonawca powinien przedstawić opłacona polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wartości nie mniejszej niż 800.000,00zł Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy dotyczących: 1. Zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia robót w przypadku zaistnienia okoliczności na które wykonawca nie miał wpływu spowodowanych: a)wniesieniem odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, b)siłą wyższą w przypadku robót zewnętrznych np. huragany, nawałnice lub długotrwałe deszcze, uniemożliwiające roboty z przyczyn technologicznych, c)aktami wandalizmu i chuligaństwa. 2. Zmiany terminów płatności w przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności po stronie Zamawiającego lub, Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mirsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Mirsk,Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk ,pok nr 15-Ewa Pachciarek -specjalista ds. remontów i inwestycji tel. 75 64 70 443.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk - Sekretariat (pok. nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach dwóch operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013: Remont ratusza i otoczenia - zachowanie dziedzictwa kulturowego Pogórza Izerskiego i Rewitalizacja ratusza i otoczenia - remont elewacji ratusza.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.