eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisek › Zagospodarowanie placu rekreacyjnego przy świetlicy wiejskiej w Roszowickim Lesie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Cisek: Zagospodarowanie placu rekreacyjnego przy świetlicy wiejskiej w Roszowickim Lesie.
Numer ogłoszenia: 150016 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66712 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cisek, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek, woj. opolskie, tel. 077 4871172, faks 077 4871140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie placu rekreacyjnego przy świetlicy wiejskiej w Roszowickim Lesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest zagospodarowanie placu rekreacyjnego przy świetlicy wiejskiej w Roszowickim Lesie. 1.Zakres rzeczowy: a)Ułożenie kostki brukowej wraz z wykonaniem podbudowy i krawężników (parkingi, chodniki, plac manewrowy, zjazd z drogi) 877 m2, b)Wykonanie trawników i nasadzeń (drzewa i krzewy ozdobne), c)Wykonanie ogrodzenia (panelowe), d)Wykonanie małej architektury (altany), e)Wykonanie oświetlenia terenu: -ustawienie słupów oświetleniowych (2szt.), -montaż oprawy oświetleniowej (2szt.). Niniejsze postępowanie nie obejmuje wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: -rozbudowy budynku remizy OSP, -instalacji wewnętrznych budynku (CO, wentylacji, elektrycznej, wod-kan), -zmiany przyłącza napowietrznego z przestawieniem słupa, -instalacji piorunochronnej budynku. 2.Szczegółowy zakres robót określony jest przez: a)Dokumentację projektową - projekt budowlany, (stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ), b)przedmiary robót (stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ), c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ). Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy. Z dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót należy wyłączyć wykonanie: rozbudowy budynku remizy OSP, instalacji wewnętrznych budynku (CO, wentylacji, elektrycznej, wod-kan), zmiany przyłącza napowietrznego z przestawieniem słupa, instalacji piorunochronnej budynku jako nie podlegające przedmiotowi zamówienia. 3.Wszędzie tam gdzie w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a)-c) występuje konkretny producent materiału lub urządzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a) - c). W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a) - c) wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wypełnić dodatkowo cześć II Oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ lub wg jej wzoru. Brak załączenia do oferty części II lub dokumentu wg wzoru będzie oznaczało, że oferowane przez wykonawcę są materiały i urządzenia, o których mowa w dokumentacji określonej w pkt.2 lit.a) - c). 4.Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z dokumentacją określoną w pkt.2 lit.a) - c) SIWZ z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. 5.Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie oględzin (wizji lokalnej) miejsca budowy, którego dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego i warunków lokalnych wykonywania prac potrzebnych do poprawnej wyceny i przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie oględzin przez wykonawcę nie spowoduje odrzucenia jego oferty. Na pisemny wniosek wykonawcy strony uzgodnią termin przeprowadzenia oględzin. 6.Wykonanie zadania, w cenie oferty obejmuje dodatkowo: a)kompleksową obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, b)wykonanie dokumentacji powykonawczej, c)organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e)organizację i oznakowanie budowy, f)próby i odbiory z udziałem inspektora nadzoru i zamawiającego, g)wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wskazane przez zamawiającego, h)po zakończeniu robót, doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w Zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Drogowych Tomasz Gatner, ul. Ogrodowa 4, 48-140 Branice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225219,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151411,67

  • Oferta z najniższą ceną: 147011,73 / Oferta z najwyższą ceną: 281474,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.