eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › Przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego Mój wybór - aktywność

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-16

Potęgowo: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego Mój wybór - aktywność
Numer ogłoszenia: 149998 - 2013; data zamieszczenia: 16.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie , ul. Szkolna 2, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115114, faks 059 8115114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopspotegowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu systemowego Mój wybór - aktywność.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu systemowego Mój wybór - aktywność, o następującej tematyce: 1) w części I - Kurs komputerowy,2) w części II - Kurs obsługi kasy fiskalnej,3) w części III - Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych,4) w części IV - Kurs spawacza metodą mag 135,5) w części V - Kurs prawa jazdy kat. B. 2. Zamawiający zapewnia zaplecze lokalowe (bez dostępu do Internetu, wyposażenia w pomoce dydaktyczne typu: rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny itp. i bez możliwości przechowywania wszelkiego sprzętu poza godzinami zajęć) oraz catering dla uczestników projektu, ponosząc koszty z tym związane - dla części I, II oraz dla zajęć teoretycznych w ramach części V. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną ofertę na dowolną liczbę części. 4. Część I - Kurs komputerowy skierowany jest do 14 uczestników projektu (w tym 3 osoby niepełnosprawne) - 1 grupa. Program kursu powinien obejmować podstawową tematykę dotyczącą umiejętności posługiwania się komputerem i Internetem tj. w szczególności: edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, obsługa Internetu oraz poczty elektronicznej. Wymiar kursu: 32 godziny zajęć tj. 8 dni roboczych - 8 spotkań po 4 godziny dziennie. Termin wykonania: w okresie od 13.05.2013r. do 16.05.2013r. oraz od 10.06.2013r. do 13.06.2013r., w godzinach od 15.30 do 19.30, realizacja kursu w siedzibie Zamawiającego. 5. Część II - Kurs obsługi kasy fiskalnej skierowany jest do 14 uczestników projektu (w tym 3 osoby niepełnosprawne) - 1 grupa. Program kursu powinien obejmować tematykę dotyczącą podstaw obsługi kasy fiskalnej, tj. w szczególności: podstawy prawne, rodzaje kas, sposoby sprzedaży, operacje kasowe, raportowanie, rozliczanie. Wymiar kursu: 8 godzin zajęć tj. 2 dni robocze - 2 spotkania po 4 godziny dziennie. Termin wykonania: w okresie od 17.06.2013r. do 18.06.2013r., w godzinach od 15.30 do 19.30, realizacja kursu w siedzibie Zamawiającego.6. Część III - Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych skierowany jest do 3 uczestników projektu. Program kursu powinien obejmować w szczególności: moduł: pracownik magazynowy - podstawy obsługi komputera - Word, Excel, program magazynowy Subiekt - podział dokumentów na handlowe i magazynowe, wydania magazynowe, faktury VAT i dokumenty powiązane, obsługa kasy fiskalnej, moduł: obsługa wózków jezdniowych: podział wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przed podjęciem pracy, w czasie i po pracy wózkami, zagadnienia z zakresu ładunkoznawstwa, zagadnienia z zakresu bezpiecznego użytkowania i wymiany butli gazowych, zagadnienia z zakresu bhp. Wymiar kursu: 184 godziny zajęć, w tym: moduł: pracownik magazynowy: 50 godz. zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych, moduł: obsługa wózków jezdniowych: 42 godz. zajęć teoretycznych i 22 godz. zajęć praktycznych. Termin wykonania: w okresie od 13.05.2013r. do 19.07.2013r. - realizacja poza siedzibą Zamawiającego. Kurs musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 16.00. Miejsce kursu: Słupsk lub Lębork. 7. Część IV - Kurs spawacza metodą MAG 135 skierowany jest do 1 uczestnika projektu. Program kursu powinien obejmować tematykę: procesy spawania i pokrewne spawaniu, rysunek techniczny w spawalnictwie, technologie spawania, techniki spawania, urządzenia i sprzęt do spawania, bezpieczeństwo i higiena pracy. Termin wykonania: w okresie od 13.05.2013r. do 19.07.2013r. - realizacja poza siedzibą Zamawiającego. Wymiar kursu: 146 godzin zajęć, w tym 26 godz. zajęć teoretycznych i 120 godz. zajęć praktycznych. Kurs musi odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w przedziale czasowym między godz. 8.00 a 16.00. Miejsce kursu: Słupsk lub Lębork. 8. Część V - Kurs prawa jazdy kat. B. skierowany jest do 18 uczestników, w tym 3 osoby niepełnosprawne. Program kursu: musi być zgodny z obowiązującymi przepisami i wymogami programowymi dla tego rodzaju kursu. Termin wykonania: zajęcia teoretyczne w okresie od 19.06.2013r. do 2.07.2013r., zajęcia praktyczne w okresie od 3.07.2013r. do 20.09.2013r. Wymiar kursu: 30 godz. zajęć teoretycznych dla grupy 18 kursantów - 10 dni roboczych, tj.10 spotkań po 3 godziny dziennie w godzinach od 15.30 do 18.30, realizacja kursu w siedzibie Zamawiającego oraz 30 godzin zajęć praktycznych (indywidualnych jazd) na terenie miasta Słupska - z każdym kursantem, zgodnie z terminarzem jazd ustalonym indywidualnie z kursantem. Kurs musi kończyć się egzaminem wewnętrznym zarówno teoretycznym jak i praktycznym. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań lekarskich w celu uzyskania orzeczeń lekarskich o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami i pokrycia kosztów za wykonanie tych badań. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia pierwszej opłaty za państwowe egzaminy teoretyczne i praktyczne oraz ustalić terminy tych egzaminów dla każdego kursanta w uprawnionym Ośrodku Ruchu Drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu transportu z ich miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia praktycznego kursu prawa jazdy kat. B i z powrotem, zgodnie z terminarzem jazd ustalonym indywidualnie z kursantem. 9. Szczegółowe wymagania dotyczące przeprowadzenia kursów:1)Godzina zajęć w ramach kursów liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwy liczące średnio 15 minut (1 przerwa 30 min.) - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem iż godzina zajęć praktycznych kursu prawa jazdy kat. B liczy 60 minut zajęć. 2)Zajęcia prowadzone muszą być przez osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników kursów. 3) Wszystkie zajęcia muszą odbywać się z trenerem/wykładowcą. Nie dopuszcza się przeprowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learning, itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest: 1)zapewnić dla potrzeb realizacji przedmiotowych zajęć odpowiednio wykwalifikowany personel oraz odpowiedni, adekwatny do przedmiotu kursów potencjał techniczny;2)prowadzić kursy zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogamiprogramowymi dla danego rodzaju kursu;3)zapewnić w trakcie trwania kursów odpowiednie warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy;4)zapewnić uczestnikom danego kursu odzież ochronną w przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP;5)ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków;6)skierować na niezbędne badania lekarskie i sfinansować ich koszt;7)wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi danego kursu co najmniej następujące materiały szkoleniowe zgodne z tematyką kursu: zeszyt 60-ciokartkowy formatu A5, długopis, ołówek z gumką, teczka na materiały szkoleniowe formatu A4 (z twardej laminowanej lub lakierowanej tektury albo plastiku z gumką lub rzepem do zamykania), aktualny podręcznik i/lub skrypt z zakresu danego kursu oraz inne materiały niezbędne do realizacji danego kursu. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane uczestnikom kursu z chwilą jego rozpoczęcia. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu danego kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia usługi;8)dostarczyć Zamawiającemu po 1 komplecie materiałów szkoleniowych z każdego kursu - po zakończeniu danego kursu;9)sprawdzać obecność uczestników na kursach na podstawie list przygotowanych przez Zamawiającego i dostarczać oryginały tych list Zamawiającemu - po zakończeniu każdego z kursów;10)przeprowadzić stosowne egzaminy w ramach danego kursu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa;11)przygotować i wydać uczestnikom kursów zaświadczenia potwierdzające udział w kursach oraz przedłożyć Zamawiającemu kopie tych dokumentów wraz z pokwitowaniem ich odbioru - po zakończeniu każdego z kursów;12)bieżąco informować Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na realizację kursów, zwłaszcza w zakresie obecności na kursie osób skierowanych przez Zamawiającego, niezgłoszeniu się tych osób na kurs lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania;13)zapewnić uczestnikom kursów określonych w części III i IV drugie danie obiadowe (ziemniaki/frytki, mięso/ryba, surówka, kompot/sok) - w każdym dniu kursu. Uczestnicy kwitują odbiór posiłków własnoręcznym podpisem. Oryginał pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu danego kursu;14)oznaczać materiały szkoleniowe i wszystkie dokumentów zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego poprzez umieszczanie logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informacji o środkach współfinansowania projektu;15)prowadzić dziennik zajęć dla kursów określonych w części I,II,III,IV i karty przeprowadzonych zajęć dla kursu prawa jazdy kat. B oraz przedłożyć te dokumenty Zamawiającemu po zakończeniu każdego kursu;16)przeprowadzić wśród uczestników kursów ankiety ewaluacyjne przed rozpoczęciem i po zakończeniu każdego z kursów, a następnie przekazać oryginały wypełnionych formularzy Zamawiającemu - po zakończeniu każdego z kursów;17)sporządzić harmonogramy działań w ramach każdego z kursów i przedłożyć je Zamawiającemu celem akceptacji najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem danego kursu;18)prowadzić kursy zgodnie z przyjętymi harmonogramami.11.Zamawiający przekaże Wykonawcy plakaty dotyczące realizacji szkolenia współfinansowanego przez Unię Europejską, które winny znaleźć się w miejscu odbywania kursów. 12.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na dany kurs w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że koniecznym stanie się przeprowadzenie kursu dla mniejszej liczby osób niż wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku zmiany liczby uczestników kursu Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie pomniejszone o nieponiesione koszty związane z uczestnictwem osoby (koszt ubezpieczenia, przygotowania materiałów szkoleniowych, obsługi administracyjnej kursu, jak również w przypadku zajęć indywidualnych koszty godzin zajęć, które się nie odbyły).13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych kursów w trakcie ich realizacji.14.Zaleca się, aby Wykonawca, na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej 2 kursy/szkolenia, których zakres jest zgodny z przedmiotem danej części zamówienia, dla grupy nie mniejszej niż 10 osób, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie; na potwierdzenie - wykaz wykonanych usług, spełniający warunek opisany w rozdz. III pkt 4 SIWZ, zgodnych z przedmiotem danej części zamówienia z podaniem ilości osób w każdym z kursów/szkoleń, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; ocena metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do przeprowadzenia kursu, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe; na potwierdzenie - wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek opisany w rozdz. III pkt 3 SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu danej części zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ); ocena metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postpowaniu określonych w art. 22 iust. 1 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w przypadku:1)zmiany liczby uczestników kursu będącej wynikiem powstania uzasadnionych potrzeb szkoleniowych zgłaszanych przez zainteresowane osoby, 2)zmiany osób prowadzących szkolenie, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że osoba posiada odpowiednie kwalifikacje,3)zmiany terminu realizacji kursu, 4)zmiany terminu zapłaty,5)uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,6)działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopspotegowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie, ul. Szkolna 2, 76-230 Potęgowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Potęgowie, ul. Szkolna 2, 76-230 Potęgowo (pok nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu systemowego Mój wybór - aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.