Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-05
Toruń: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni fizycznej i biologicznej dla Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
Numer ogłoszenia: 149988 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy , ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumnowo.kei.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni fizycznej i biologicznej dla Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, montażem i ustawieniem w salach laboratoryjnych budynku Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy przy ul. Władysława Łokietka 5 w Toruniu wyposażenia meblowego i sprzętowego oraz pomocy naukowych do dwóch pracowni dydaktycznych: fizycznej i biologicznej. Wskazane pracownie mają umożliwiać realizację ćwiczeń laboratoryjnych zgodnych z podstawą programową kształcenia ogólnego z przedmiotów biologia i fizyka na poziomie gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej. Dodatkowo pracownie mają za zadanie umożliwiać realizację prostych ćwiczeń laboratoryjnych oraz lekcji warsztatowych dla uczniów szkół podstawowych, a także oferty warsztatowej przeznaczonej dla odbiorców indywidualnych. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego, przy ulicy Władysława Łokietka 5 w Toruniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 38.34.13.00-0, 38.40.00.00-9, 38.41.00.00-2, 38.43.60.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.50.00.00-0, 38.31.10.00-8, 38.51.00.00-3, 38.51.82.00-1, 38.60.00.00-1, 38.65.21.00-1, 38.65.21.10-4, 38.65.34.00-1, 38.72.00.00-8, 38.71.00.00-5, 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: dla części nr 1 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla części nr 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) dla części nr 5 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). UWAGA ! Dla pozostałych części Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
UWAGA !! DOTYCZY CZĘŚCI NR 4, 6 i 7: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ. UWAGA !! DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: co najmniej trzy dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie zestawów doświadczalnych i pomocy dydaktycznych w celu wyposażenia pracowni fizycznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi Wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA !! DOTYCZY CZĘŚCI NR 2 W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie aparatury laboratoryjnej o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi Wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA !! DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie sprzętu optycznego a w szczególności mikroskopów a w tym mikroskopów stereoskopowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi Wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA !! DOTYCZY CZĘŚCI NR 5 W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: dwie dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda. W odniesieniu do każdej wskazanej w wykazie usługi Wykonawca winien podać ich wartości, przedmioty, daty wykonania i odbiorców oraz przedstawić dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ. UWAGA !! DOTYCZY CZĘŚCI NR 5: W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz aktualną polisę lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ oraz na podstawie złożonych dokumentów, potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty następująco: 1) zmiana wynagrodzenia w wyniku odstąpienia od realizacji części umowy na wniosek Zamawiającego; 2) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 3) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy; 4) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; Zmiany dokonywane będą w formie pisemnej aneksem pod rygorem nieważności. W przedstawionych w ust. 2 pkt 2) przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.centrumnowo.kei.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Instytucja Kultury Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, V piętro, Sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Samorządowa Instytucja Kultury Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń, V piętro, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy doświadczalne przeznaczone na pracownię fizyczną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy doświadczalne przeznaczone na pracownię fizyczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.34.13.00-0, 38.31.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparatura laboratoryjna przeznaczona na pracownię biologiczną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura laboratoryjna przeznaczona na pracownię biologiczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.60.00-0, 38.43.61.00-1, 38.43.63.10-6, 38.43.64.00-4, 42.93.11.00-2, 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 38.43.71.20-4, 38.31.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt optyczny przeznaczony na pracownię biologiczną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt optyczny przeznaczony na pracownię biologiczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.60.00.00-1, 38.00.00.00-5, 38.51.82.00-1, 38.51.93.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy i multimedialny przeznaczony na pracownie fizyczną i biologiczną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy i multimedialny przeznaczony na pracownie fizyczną i biologiczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.00.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1, 72.26.80.00-1, 30.23.72.40-3, 38.65.00.00-6, 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble przeznaczone na pracownie fizyczną i biologiczną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble przeznaczone na pracownie fizyczną i biologiczną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.18.10.00-4, 39.16.21.10-9, 39.14.11.00-3, 39.14.13.00-5, 39.11.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały zużywalne (szkło laboratoryjne, jednorazowe przyrządy laboratoryjne, fartuchy, okulary itp.) przeznaczone na 1 rok działalności pracowni biologicznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały zużywalne (szkło laboratoryjne, jednorazowe przyrządy laboratoryjne, fartuchy, okulary itp.) przeznaczone na 1 rok działalności pracowni biologicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.00.00-4, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 18.14.30.00-3, 18.14.20.00-6, 18.42.43.00-0, 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odczynniki przeznaczone na 1 rok działalności pracowni biologicznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki przeznaczone na 1 rok działalności pracowni biologicznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostaw całodziennego żywienia dla pacjentów Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Remont utwardzenia terenu przy Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII Liceum Ogólnokształcącym w Toruniu
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa leku Eltrombopagum
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
- Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów, podłoży mikrobiologicznych, surowic i materiałów pomocniczych.
- Dostawa licencji dostępowych wraz z rocznym wsparciem dla 10 użytkowników do systemu ERP TETA EDU (do pracy zdalnej).
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa odczynników do diagnostyki chorób o podłożu infekcyjnym i autoimmunologicznym wraz z dzierżawą analizator
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.