To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Koszalin: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, znak sprawy 8/SZP/szkol./11
Numer ogłoszenia: 149968 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108180 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, znak sprawy 8/SZP/szkol./11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa nowych artykułów administracyjno - biurowych o parametrach i według opisu określonego szczegółowo w załączniku nr 5 - opis przedmiotu zamówienia, do SIWZ. 2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności oraz wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Dostarczone artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 4) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia aktualny katalog (wyciąg z katalogu) lub wydruk z katalogu z zaznaczeniem artykułów, jakie Wykonawca oferuje lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 3. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów administracyjno - biurowych, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. W niektórych pozycjach Zamawiający dodatkowo określił typ produktu odpowiadający minimalnym wymaganiom. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w załączniku nr 5 - opis przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca w ofercie może zaoferować konkretne produkty lub inne, równoważne, czyli nie gorsze od zaproponowanych przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku nie spełnienia przez oferowane artykuły podstawowych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych przedmiotu zamówienia oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 4) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub c) dostarczone produkty równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności, wydajności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.26.00 - Bloki kreślarskie 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.99.76 - 30.19.99.76 30.19.97.91 - Terminarze ścienne 30.19.54.00 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 22.85.10.00 - Skoroszyty 22.85.30.00 - Pojemniki na akta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- PapCom Spólka Cywilna, Zbigniew Dobrodziej Łukasz Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24676,20
Oferta z najniższą ceną: 24676,20 / Oferta z najwyższą ceną: 27665,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Budowa sygnalizacji świetlnej w ciągu DW 120 m. Kobylanka
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.