eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Inżynier dla Zadania nr 25 pn. Zakład Chlorowania - modernizacja instalacji magazynowania i dystrybucji chloru oraz instalacji wody technologicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-24

Warszawa: Inżynier dla Zadania nr 25 pn. Zakład Chlorowania - modernizacja instalacji magazynowania i dystrybucji chloru oraz instalacji wody technologicznej
Numer ogłoszenia: 149959 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174450 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4455317, 18, 19, faks 22 4455315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier dla Zadania nr 25 pn. Zakład Chlorowania - modernizacja instalacji magazynowania i dystrybucji chloru oraz instalacji wody technologicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlano - montażowych w zakresie modernizacji instalacji technologicznych mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa pracy instalacji chlorowej, wprowadzenie pełnego monitoringu pracy poszczególnych urządzeń technologicznych, zmniejszenie zużycia wody technologicznej i energii elektrycznej, zwiększenie niezawodności i funkcjonalności pracy instalacji poprzez wymianę istniejących, w znacznym stopniu wyeksploatowanych urządzeń wchodzących w skład instalacji chlorowej na nowe urządzenia. Prace obejmuje modernizację układu magazynowani, poboru, odparowania, dystrybucji i dozowania chloru oraz wymianę rurociągów instalacji dozowania dwutlenku chloru i instalację wody technologicznej wraz z układem automatyki i sterowania powiązanym z istniejącym/modernizowanym systemem. Ponadto następujące, istniejące w budynku instalacje będą wykorzystane dla potrzeb modernizowanych ciągów technologicznych instalacja wodna dla potrzeb technologicznych, instalacja wentylacji - grawitacyjna i mechaniczna awaryjna, instalacje c.o. - zasilana z kotłowni własnej instalacja zabezpieczająca - czujniki wycieku chloru, blokady drzwiowe, itp. instalacja elektryczna - w tym rozdzielnie. Wymianie podlegać będą również rurociągi i armatura. Funkcja technologiczna instalacji pozostaje bez zmian. Zakres usługi obejmuje również nadzór nad: odtworzeniem terenu budowy po robotach do stanu pierwotnego, prób i usunięciu jakichkolwiek wad w Robotach oraz wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazania ich Zamawiającemu. Kontrakt na roboty będzie realizowany zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego FIDIC - pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, 4. wydanie angielsko-polskie 2008 (SIDIR)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 - Projekt nr POIS.01.01.00-00-204/09 pn. Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie - Faza IV.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAFEGE Oddział w Polsce, ul. Solec 22, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 329886,00

  • Oferta z najniższą ceną: 329886,00 / Oferta z najwyższą ceną: 798270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.