eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › ZAKUP I WDROŻENIE RADIOWEGO SYSTEMU ODCZYTÓW WODOMIERZY WRAZ Z WODOMIERZAMI SPECJALISTYCZNYMI WYPOSAŻONYMI W NAKŁADKI RADIOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-05

Głubczyce: ZAKUP I WDROŻENIE RADIOWEGO SYSTEMU ODCZYTÓW WODOMIERZY WRAZ Z WODOMIERZAMI SPECJALISTYCZNYMI WYPOSAŻONYMI W NAKŁADKI RADIOWE
Numer ogłoszenia: 149946 - 2014; data zamieszczenia: 05.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Powstańców 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852721, faks 077 4852721 wew. 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi-glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I WDROŻENIE RADIOWEGO SYSTEMU ODCZYTÓW WODOMIERZY WRAZ Z WODOMIERZAMI SPECJALISTYCZNYMI WYPOSAŻONYMI W NAKŁADKI RADIOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Główny zakres przedmiotu umowy obejmuje: - dostawę wodomierzy specjalistycznych wyposażonych w nakładki radiowe; - dostawę oprogramowania niezbędnego do wykonania zintegrowania i wdrożenia Radiowych odczytów wodomierzy - tj. instalacja oprogramowania systemowego i narzędziowego oraz instalacja Radiowego systemu odczytów wodomierzy; - integrację z systemem aktualnie użytkowanym w Spółce tj. Tp-Media firmy Logic Synergy Sp. z o.o. z Krakowa; - dostawę nakładki dostosowującej urządzenie PSION lub urządzenia PSION do odczytów radiowych; - udzielenie licencji na oprogramowanie do odczytów radiowych; - prace wdrożeniowe systemu odczytów radiowych; - dostawę nowych uaktualnień, support-u i nowych wersji oprogramowania, uwzględniających m.in. zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa oraz nowe konfiguracje; - przeszkolenie obsługi administracyjnej i montażowej. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a. dostawę fabrycznie nowych wodomierzy specjalistycznych przystosowanych do montażu nakładki radiowej w ilościach i parametrach jak niżej: a. wodomierzy do zimnej wody Klasa C lub MID R160, DN 15, długość zabudowy 110 mm, posiadający gwint króćców wodomierza ? - w ilości 703 sztuk. b. wodomierzy do zimnej wody Klasa C lub MID R160, DN 20, długość zabudowy 130 mm, posiadający gwint króćców wodomierza 1 - w ilości 56 sztuk. c. wodomierzy do zimnej wody Klasa C lub MID R160, DN 25, długość zabudowy 260 mm, posiadający gwint króćców wodomierza 1,1/4 - w ilości 43 sztuk. d. wodomierzy do zimnej wody Klasa C lub MID R160, DN 32, długość zabudowy 260 mm, posiadający gwint króćców wodomierza 1,1/2 - w ilości 5 sztuk. e. wodomierzy do zimnej wody Klasa C lub MID R160, DN 40, długość zabudowy 300 mm, posiadający gwint króćców wodomierza 2 - w ilości 5 sztuk. f. wodomierzy do zimnej wody Klasa C lub MID R160, DN 50, długość zabudowy 270 mm, posiadający gwint króćców wodomierza 2 - w ilości 2 sztuk. g. wodomierzy do zimnej wody Klasa C lub MID R160, DN 80, długość zabudowy 300 mm, posiadający gwint króćców wodomierza 2 - w ilości 6 sztuk. Parametry: I. wszystkie wodomierze specjalistyczne muszą być przystosowane do współpracy z nakładką radiową zabudowaną na wodomierzu specjalistycznym jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu oraz muszą zapewniać: a. deklarację zgodności CE z wymaganiami dyrektyw MID, b. wykonanie korpusu z mosiądzu, c. umieszczenie numeru fabrycznego trwale na tarczy liczydła lub obudowie, d. liczydło mechaniczne 8 cyfrowe, hermetycznie zamknięte liczydło, odporne na zaparowania, e. posiadanie cechy legalizacyjnej nadanej w roku dostawy do Zamawiającego oraz muszą być urządzeniami fabrycznie nowymi, f. wymagane ciśnienie robocze 1,6 MPa, g. wodomierze przystosowane do pracy w każdej pozycji montażu z zachowaniem swojej klasy pomiarowej, h. możliwość zamontowania i zdemontowania urządzenia zabudowanego jako moduł do zdalnego odczytu bez konieczności naruszenia cech legalizacyjnych, i. niezmienną pracę w warunkach 100% wilgotności otoczenia, j. maksymalne ciśnienie robocze 16bar, k. posiadać min. 60 miesięcy gwarancji, l. zespół liczydła musi posiadać możliwość obrotu o minimum 355 stopni, m. materiały mające kontakt z wodą, muszą być odporne na korozję wewnętrzną i zewnętrzną lub zabezpieczone przed korozją poprzez odpowiednią obróbkę powierzchniową, n. korpus wodomierza nie może być wykonany z tworzywa sztucznego, o. być przystosowane do montażu (w miejscu zainstalowania wodomierza bez użycia kabli i naruszenia cech legalizacyjnych) zamiennie każdego z następujących modułów komunikacyjnych: i. nadajnika impulsów, ii. moduł radiowy pracujący w systemie jednokierunkowym lub dwukierunkowym, iii. być fabrycznie nowy i posiadać aktualną cechę legalizacji, którą nadano nie wcześniej niż w roku dostawy wodomierza. p. zabezpieczenie przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego, q. zabezpieczenie przed ściskaniem wodomierza, r. oferowane wodomierze winny posiadać ważny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla materiałów mających kontakt z wodą pitną, który należy dołączyć do oferty, s. oferowane wodomierze muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 23 października 2007r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać wodomierze oraz szczegółowego zakresu sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. Nr 209/2007 poz. 1513), t. zgodność z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 w sprawie prawnej kontroli merytorycznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. nr 5 poz. 29), u. do oferty należy dołączyć karty katalogowe proponowanych wyrobów, v. wodomierze muszą posiadać aktualne zatwierdzenie typu EWG lub certyfikat badania typu WE według MID obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszcza się zatwierdzenie krajowe ważne wyłącznie w Polsce. Wymagane jest załączenie jednego z wymienionych wyżej dokumentów do oferty wraz z tłumaczeniem, przez tłumacza przysięgłego na język polski, jeśli dokument jest w języku obcym. Ponadto każdy wodomierz winien posiadać: kartę gwarancyjną, dokument DTR. Dokument DTR może być dostarczony do pierwszej dostawy wodomierza danego typu. b. dostawę fabrycznie nowych nakładek radiowych przystosowanych do wodomierzy specjalistycznych w ilościach i parametrach jak niżej: a. urządzeń zabudowanych jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu [nakładki radiowe] - w ilości 820 sztuk. Parametry techniczne: I. wszystkie urządzenia zabudowane jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu muszą być fabrycznie nowe oraz zapewniać: a. bezpośredni montaż i demontaż na wodomierzu bez naruszenia cech legalizacyjnych, b. możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w sytuacji ciężkich warunków odczytu (głębokie zalane wodą studnie), c. szczelność obudowy w klasie IP68, możliwość pracy w warunkach 100% wilgotności otoczenia, d. jednokierunkowy lub dwukierunkowy radiowy system komunikacji pomiędzy urządzeniem zabudowanym jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu a urządzeniem odczytującym posiadanym przez Zamawiającego, e. moduł radiowy zasilany bateryjnie, f. możliwość określenia na podstawie parametrów funkcji czasu wycieku oraz minimalnej wielkości przepływu wstecznego, g. zdalne przekazywanie informacji o aktualnym stanie wodomierza oraz co najmniej jednym stanie wodomierza ustalonym na dany dzień (np. ostatni dzień miesiąca), h. nieprzerwaną pracę baterii zasilającej co najmniej 10 lat z zabezpieczeniem przed możliwością jej nieuprawnionego demontażu. W razie wyczerpania się baterii przed upływem tego czasu, Wykonawca w ramach gwarancji dostarczy nowy moduł radiowy z nową baterią, i. min. 60 miesięcy gwarancji, j. system radiowy pracujący w paśmie nie wymagającym pozwolenia, k. zabezpieczenie baterii zasilającej moduł radiowy przed możliwością jej nieuprawnionego demontażu, l. możliwość pracy modułu radiowego w całkowitym zanurzeniu 100% wilgotności otoczenia, m. możliwość przeprogramowania urządzenia w przypadku zmiany wodomierza, n. możliwość pracy w temperaturach od min. (-) 15oC do (+) 50o, o. odległość przekazywania impulsu z nakładki do modułu urządzenia odczytującego do 500 m, p. rejestracja i przekazywanie radiowo informacji o: a. wskaźnik poboru wody, b. stan wodomierza w chwili odczytu, c. stan wodomierza na zaprogramowaną datę odczytu, d. datę i godzinę odczytu z minutami, e. czas działania baterii, f. alarm zatrzymania się wodomierza, g. alarm naruszenia mechanicznego, h. alarm naruszenia magnetycznego, i. wykrywanie wycieków, j. wykrywanie przepływu wstecznego, nad przepływie i pod przepływie. Ponadto urządzenie zabudowane jako moduł do zdalnego (radiowego) odczytu winien posiadać: Certyfikat CE/WE, kartę gwarancyjną. c. dostawę nakładki dostosowującej urządzenie PSION lub urządzenia PSION do odczytów radiowych w ilości - 1 szt. i parametrach jak niżej: a. umożliwiającej zintegrowanie nakładki z posiadanym przez spółkę PSION-em: system Windows Mobile 6.0 Professional CE OS 5.2.1621. Parametry techniczne posiadanego urządzenia PSION: Procesor ARM920T PXA270 520 mhz, Pamięć 128 MB, Flash 1021 MB, PSION TEKLOGIX, WORKABOUT PRO). b. bluetooth, c. akumulator. d. dostawę oprogramowania do odczytów radiowych w ilościach i parametrach jak niżej: a. umożliwiającego zintegrowanie z oprogramowaniem będącym w posiadaniu przez wnioskodawcę tj. systemem bilingowym Tp-Media firmy Logic Synergy Sp. z o.o. a także z urządzeniami do odczytywania wodomierzy PSION, b. oprogramowanie do terminala PSION oraz komputera stacjonarnego umożliwiającego tworzenie baz odczytowych i analizę zebranych danych w tym w postaci wykresów winno być w języku polskim - 1 szt. e. szkolenie kadry administracyjnej i montażowej w ilościach i parametrach jak niżej: a. obsługi administracyjnej w zakresie obsługi oprogramowania do odczytów radiowych, programowania nakładek radiowych, obsługi nakładki dostosowującej PSION - 1 szt. b. kadry montażowej w zakresie montażu i uruchomienia wodomierzy oraz w zakresie programowania i zakładania nakładek radiowych - 1 szt. f. integrację z systemem aktualnie użytkowanym w Spółce tj. TpMedia Logic Synergy Sp. z o.o Parametry i opis integracji: Zamawiający dopuszcza integrację minimalną (uproszczoną) oraz integrację pełną o parametrach jak niżej: a. Integracja minimalna (uproszczona): wymiana poprzez plik pośredni. Odczyt radiowy winien być dokonywany na zestawie inkasenckim PSION. Przesyłanie danych pomiędzy systemem z PSION-a a bazą systemu stacjonarnego Tp-Media firmy Logic Synergy Sp. z o.o. odbywać się winno poprzez pliki wymiany danych. Do systemu Tp-Media zaczytywane winny być dane zarejestrowane na podstawie odczytu radiowego zawierające min. wskazanie licznika, informacje o alarmach i wyciekach. Informacje o zużyciu wody, alarmach i wyciekach winny być widoczne w systemie Tp-Media. Operator winien dokonywać nagrania/zgrania danych nie przełączając się pomiędzy programami. Wszystkie dane przechowywane winny być w głównej bazie Zamawiającego. b. Integracja pełna: Radiowy odczyt stanu licznika droga radiową odbywać się winien poprzez system Inkasent CE (autorstwa LogicSynergy). System winien zaczytywać następujące informacje: wskazanie licznika, alarmy, wycieki - wszystkie winny być widoczne zarówno w Inkasent CE na PSION-ie jak i w bazie danych Tp-Media. Generowanie transy inkasenckiej winno następować w Tp-Media, następnie winna następować wysyłka trasy do oprogramowania Inkasent CE na PSION, odczyt licznika, zaczytywanie informacji o wskazaniu licznika, alarmach, wyciekach do Inkasenta CE oraz przesyłanie wskazania licznika oraz innych informacji z Inkasent CE do bazy Tp-Media. g. dostawę nowych uaktualnień, support-u i nowych wersji oprogramowania, uwzględniających m.in. zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa oraz nowe konfiguracje przez okres min. 24 miesięcy. Po tym okresie winna istnieć możliwość podpisania umowy na dostawę nowych uaktualnień, support-u i nowych wersji oprogramowania, uwzględniających m.in. zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa oraz nowe konfiguracje z dostawcą oprogramowania. Informacje dodatkowe: 1. Przystępując do udziału w postępowaniu oprócz oferty należy złożyć wzory asortymentu, tj. po 1 szt. każdego wodomierza oraz 1 szt. nakładki radiowej. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany podanych ilości w granicach do (+/-) 20%, przy zachowaniu podanych przez oferenta cen jednostkowych. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 3. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego winien wziąć pod uwagę parametry jakościowe wody panujące u Zamawiającego. Parametry jakościowe dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego www.wodociagi-glubczyce.pl oraz w SIWZ. 4. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego bierze pełną odpowiedzialność za prawidłowe działanie wodomierzy i nakładek radiowych w warunkach panujących na sieci wodociągowej u Zamawiającego. 5. W wyniku realizacji przedmiotu umowy Zamawiający otrzyma kompletny działający system umożliwiający zdalny odczyt wodomierzy specjalistycznych wymienionych w §1 umowy i zintegrowany z systemem użytkowanym w Spółce tj. z systemem Tp-Media Logic Synergy Sp. z o.o. z Krakowa. 6. Zastosowana technologia winna umożliwić w każdym momencie na wdrożenie sytemu odczytów stacjonarnych bez konieczności zakupu nakładek radiowych. 7. Zamawiający nie określa robót kluczowych. Wykonawcy przystępujący do przetargu powinni uwzględnić: 1. uzyskanie na własny koszt certyfikatów, badań, zatwierdzeń, licencji i pozwoleń w zakresie praw autorskich służb, instytucji i podmiotów trzecich w zakresie niezbędnym do przystąpienia i wykonania realizacji przedmiotu zamówienia, 2. warunki i ustalenia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 6 000,00zł. 2. Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Nr 65 8868 0004 1000 0000 0084 0001 4. Kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Głubczyckich Wodociągów i Kanalizacja Sp. z o.o., a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 6. Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczasowe zrealizowane zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 1 200 000,00 zł. brutto w tym co najmniej jedną na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł. brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym zapewniającym wykonanie zamówienia w postaci osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.), stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na minimum 1 000 000,00 zł przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia przed końcem zawartej umowy, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z poźn. zm.) oraz obowiązujących przepisach wykonawczych 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zgodnie z pkt. 5.3 SIWZ, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, tj. np.: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, wskazujące zakres/rodzaj czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winni oni przedłożyć dokument pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. 5) Wykonawca przekłada oświadczenie, że wobec prowadzonej przez niego firmy nie otwarto likwidacji ani też nie ogłoszono w stosunku do niej upadłości lub ogłoszono upadłość, jednakże po ogłoszeniu upadłości został zawarty układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację firmy, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4. 7) Wykonawca powinien dostarczyć aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. . 5. W przypadku konsorcjum każdy uczestnik musi wykazać spełnienie warunku o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyć dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. 6.2. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 7. W przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia przed końcem zawartej umowy, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Parafowany projekt umowy należy dołączyć do oferty. 2. Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy (np. ustawowa zmiana stawki VAT); c) zaprzestania produkcji ofertowanego przedmiotu umowy; d) postępu technicznego; e) wystąpienia siły wyższej, f) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, przerw w produkcji wodomierzy, trudności drogowych spowodowanych warunkami pogodowymi lub blokadami dróg. 3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi-glubczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Powstańców 2 48-100 Głubczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Głubczyckie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Powstańców 2 48-100 Głubczyce, sekretariat (pok. 19, I-piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.