To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-19
Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE GRAFICZNE, REDAKCYJNE, SKŁAD, ŁAMANIE, KOREKTĘ, WYDRUK ORAZ DOSTAWĘ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO BROSZURY W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. INWENCJA II - TRANSFER WIEDZY, TECHNOLOGII I INNOWACJI WSPARCIEM DLA KLUCZOWYCH SPECJALIZACJI ŚWIĘTOKRZYSKIEJ GOSPODARKI I KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW
Numer ogłoszenia: 149902 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129422 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o., al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3432910, faks 41 3432912.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA OPRACOWANIE GRAFICZNE, REDAKCYJNE, SKŁAD, ŁAMANIE, KOREKTĘ, WYDRUK ORAZ DOSTAWĘ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO BROSZURY W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. INWENCJA II - TRANSFER WIEDZY, TECHNOLOGII I INNOWACJI WSPARCIEM DLA KLUCZOWYCH SPECJALIZACJI ŚWIĘTOKRZYSKIEJ GOSPODARKI I KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, redakcyjne, skład, łamanie, korekta, wydruk 1 500 sztuk i dostawa do siedziby Zamawiającego broszury z opisem rezultatów projektu pn. INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw. Wymagania techniczne dotyczące broszury: Nakład: 1 500 sztuk; Liczba stron: minimum 120 stron (wewnętrznych) + okładki (4 str. okładka); Liczba stron: maksymalnie 150 stron (wewnętrznych) + okładki (4 str. okładka); Format B5, układ pionowy; Oprawa twarda klejona i zszywana; Okładka: karton, gramatura 230 g/m2, kolor 4 + 0 + folia matowa, lakier UV punktowo; Środek: offset, papier kolorowy połysk, gramatura 135 g/ m2, kolor 4 + 4; Czcionka tekstu podstawowego - Times New Roman, rozmiar 12; Odstępy między wierszami: 1,5; Druk dwustronny; Broszura będzie zawierała: tekst, grafikę, wykresy, zdjęcia dostarczone przez Zamawiającego oraz zdjęcia tematyczne dostarczone przez Wykonawcę - do wyboru dla Zamawiającego minimum 25 zdjęć tematycznych; Wybranych 30 zdjęć (zarówno udostępnionych przez Zamawiającego, jak i dostarczone przez Wykonawcę) będzie zawierało elementy lakieru UV; Wkład tekstowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego; Wykonawca przygotuje co najmniej 10 propozycji projektów graficznych broszury (okładki, środek). Projekt graficzny zostanie przyjęty do realizacji po pisemnej akceptacji Zamawiającego; Oznaczenie publikacji informacją na tyle okładki: Publikacja bezpłatna; Publikacja nie będzie oznaczona numerem ISBN; Broszura zostanie oznaczona zgodnie z wytycznymi promocji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; Wykonawca będzie zobowiązany do spakowania broszury w paczki po 20 sztuk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego; Autorskie prawa majątkowe wraz z prawami zależnymi od wszystkich elementów graficznych (zdjęć, rysunków, grafik) przechodzą nieodpłatnie na Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w ramach projektu: INWENCJA II - Transfer wiedzy, technologii i innowacji wsparciem dla kluczowych specjalizacji świętokrzyskiej gospodarki i konkurencyjności przedsiębiorstw.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Małgorzata Majchrzak, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: TLENOWO Majchrzak Małgorzata, ul. Jagiellońska 27a, 25-608 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22025,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32595,00
Oferta z najniższą ceną: 26752,50 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa pomp insulinowych dla III Oddziału Chorób Dziecięcych, Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych do zabiegów aterektomi rotacyjnej kompatybilnych z posiadaną konsolą do rotablacji, oraz osłony sterylne na mikroskop neurochirurgiczny dla WSZZ
- Dostawa i montaż urządzeń oraz skonfigurowanie i uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy dla Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Ślazy w Kielcach
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- Dostawa urządzeń audiowizualnych na potrzeby Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk blankietów dyplomów wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Usługa polegająca na opracowaniu, przygotowaniu, druku pamiątkowego albumu w wersji dwujęzycznej (j. polski i j. angielski) prezentującego wybrane projekty dofinansowane z funduszy europejskich
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.