eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SERWISOWANIA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ ZESPOŁU RATOWNICTWA CHEMICZNEGO I PODODDZIAŁÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Grudziądz: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SERWISOWANIA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ ZESPOŁU RATOWNICTWA CHEMICZNEGO I PODODDZIAŁÓW
Numer ogłoszenia: 149900 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SERWISOWANIA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ ZESPOŁU RATOWNICTWA CHEMICZNEGO I PODODDZIAŁÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu zespołu ratownictwa chemicznego i pododdziałów w JW 3537 Brodnica, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: USŁUGI W ZAKRESIE SYGNALIZATORÓW BEZRUCHU FIREFLY II ORAZ DETEKTORÓW I WSKAŹNIKÓW RURKOWYCH TOXIMETRÓW II; ZADANIE NR 2: USŁUGI W ZAKRESIE POMP DO PRZETACZANIA SUBSTANCJI NIEBEZPIECZNYCH DEPA, PŁYWAJĄCYCH AQUA FAST, MEWA 5/3; ZADANIE NR 3: USŁUGI W ZAKRESIE SPRĘŻAREK IC-200 POSEJDON, CTP-250; ZADANIE NR 4: USŁUGI W ZAKRESIE ZESTAWÓW DO USZCZELNIANIA ZBIORNIKÓW HLS-2, KORKÓW USZCZELNIAJĄCYCH OLS, STEROWNIKÓW PNEUMATYCZNYCH SCV 3U, SCV 10U, REDUKTORÓW CIŚNIENIOWYCH PRV 823U; ZADANIE NR 5: USŁUGI W ZAKRESIE LATAREK VULCAN TYP EX; ZADANIE NR 6: USŁUGI W ZAKRESIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BARIEROWEJ OOB-1, KOMBINEZONÓW CHEMOODPORNYCH PRO-CHEM TYP F. 2.Zakres wykonania usługi należy wykonać co najmniej zgodnie z: Zakresem prac określonym odrębnie dla każdego z zadań wyszczególnionym w § 2 umowy; Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3. Wymagany minimalny zakres czynności: 1) ZADANIE NR 1: W zakresie sprzętu wykrywającego gazy serwisowi będą podlegały następujące typy sprzętu: Sygnalizator bezruchu FIREFLY II w ilości sprzętu: szt. 13 Detektor jednogazowy TOXI VISION EX w ilości sprzętu: szt. 1 Detektor jednogazowy TOXI PRO 02 w ilości sprzętu: szt. 1 Detektor jednogazowy TOXI PRO CO w ilości sprzętu: szt. 1 Detektor jednogazowy TOXI PRO H2S w ilości sprzętu: szt. 1 Detektor jednogazowy TOXI PRO NH3 w ilości sprzętu: szt. 1 Wskaźniki rurkowe Toximeter II (walizka) w ilości sprzętu: szt. 1 Detektor wielogazowy iTX w ilości sprzętu: szt. 1 Zakres usług serwisowych w urządzeniach wykrywających gazy: inspekcja wizualna; inspekcja funkcji; sprawdzenie i ewentualna wymiana sensora; sprawdzenie i ewentualna wymiana zasilaczy, żarówek żarnikowych, baterii w urządzeniach, w których występują; kalibracja gazami kalibracyjnymi; diagnostyka czujników; wymiana rurek wskaźnikowych w Toximeter II. wystawienie świadectw sprawdzenia dla detektorów gazu; wpisanie serwisu okresowego w książce obsługi technicznej sprzętu; wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym). 2) ZADANIE NR 2: W zakresie pomp serwisowi będą podlegały następujące typy sprzętu: Pompa MEWA 5/3 w ilości sprzętu: szt. 10 Pompa pływająca AQUAFAST w ilości sprzętu: szt. 1 Pompa do przetaczania cieczy niebezpiecznych DEPA ELRO GP 20/10Ex w ilości sprzętu: szt. 1 Zakres usług serwisowych pomp obejmuje: sprawdzenie szczelności; dezynfekcję; końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); wpisanie serwisu okresowego w książce obsługi technicznej sprzętu. 3) ZADANIE NR 3: W zakresie sprężarek serwisowi będą podlegały następujące typy sprzętu: Sprężarka IC-200 Posejdon w ilości sprzętu: szt. 1 Sprężarka CTP-250 w ilości sprzętu: szt. 3 Zakres usług serwisowych sprężarek obejmuje: sprawdzenie szczelności; dezynfekcję; końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); w sprężarkach powietrznych - wymiana filtrów powietrza, oleju, badanie air-check, wpisanie serwisu okresowego w książce obsługi technicznej sprzętu. 4) ZADANIE NR 4: W zakresie sprzętu specjalistycznego serwisowi będą podlegały następujące typy sprzętu: Zestaw do uszczelniania zbiorników HLS - 2 w ilości sprzętu: szt. 1 Zestaw korków uszczelniających OLS w ilości sprzętu: szt. 1 Sterownik pneumatyczny SCV3U w ilości sprzętu: szt. 1 Sterownik pneumatyczny SCV10U w ilości sprzętu: szt. 1 Reduktor ciśnieniowy PRV 823U w ilości sprzętu: szt. 2 Zakres usług serwisowych w powyższym sprzęcie obejmuje: sprawdzenie szczelności urządzeń pneumatycznych; dopuszczenie do użytku; wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym). 5) ZADANIE NR 5: W zakresie sprzętu specjalistycznego serwisowi będą podlegały następujące typy sprzętu: Latarki VULCAN typ Ex w ilości sprzętu: szt. 13 Zakres usług serwisowych w powyższym sprzęcie będzie obejmował: wystawienie świadectw sprawdzenia dla latarek elektrycznych, dopuszczającego do ich wykorzystania w strefie narażonej na wybuch oparów cieczy niebezpiecznych, w latarkach w zależności od stopnia zużycia wymiana baterii i żarówek, wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym). 6) ZADANIE NR 6: Zakresowi usług naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych będą podlegały: Odzież ochronna barierowa OOB-1 w ilości odzieży: kpl. 18 Kombinezon chemoodporny PRO-CHEM TYP F w ilości odzieży: kpl. 16 Zakres usług serwisowych odzieży ochronnej barierowej OOB-1 będzie obejmował następujące czynności: sprawdzenie szczelności; dezynfekcję; końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; sprawdzenie akumulatorów zasilających pompy tłoczące powietrze do odzieży; sprawdzanie filtrów powietrza i ich wymiana w przypadku utraty ważności do daty następnego badania; wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); czyszczenie, smarowanie i uszczelnianie zamka, szyby i przewodów powietrznych; wpisanie serwisu okresowego w książce obsługi technicznej. Zakres usług serwisowych kombinezonów chemoodpornych PRO-CHEM TYP F będzie obejmował następujące czynności: sprawdzenie szczelności; dezynfekcję; końcową kontrolę dopuszczającą do użytkowania; wystawienie certyfikatu dopuszczającego do pracy w środowisku skażonym (niebezpiecznym); 4. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale V SIWZ. 5. Realizacja usług odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy lub miejscu przez niego wskazanym. Sprzęt i odzież określona w zadaniach od nr 1 do 6 znajduje się w miejscowości Brodnica, ul. Czwartaków 1 - teren Jednostki Wojskowej 3537). 6. Transport sprzętu i odzieży z Jednostki Wojskowej 3537 celem wykonania usługi oraz dostawa sprzętu i odzieży do Jednostki Wojskowej 3537 po wykonanej usłudze organizuje na swój koszt Wykonawca. 7. Wykonawca udziela gwarancji na wymienione elementy, materiały dla zadania od nr 1 do 6 na okres 12 miesięcy. 8. Okres ważności serwisu w danym zadaniu będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu. 4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.31.00-4, 50.51.10.00-0, 50.53.13.00-9, 50.51.41.00-2, 50.80.00.00-3, 50.83.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca przedłoży dokumenty:Nr 1 - Formularz ofertowy; Nr 2 - Ogólne warunki umowy; Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Nr 5 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 6 - Informacja o Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) miejsca realizacji usługi o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy lub wymagają tego względy techniczne; (w przypadku realizacji usługi na innym terenie po zrealizowaniu usługi Wykonawca będzie winien we własnym zakresie i na swój koszt uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania); 3) terminu realizacji, w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego. 4) pomniejszenia zakresu usługi i proporcjonalnie wynagrodzenia w wyniku wystąpienia przyczyn i okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. nieprzewidziane awarie sprzętu). Zmiany jak powyżej pkt 1 - 4 (z wyjątkiem pkt. 2) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak powyżej, z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz-7zł, na wniosek- wysyłka 14,15 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2012 godzina 11:00, miejsce: kancelaria JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz(pom.7bud.1)-osobiście lub przesyłka, Wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dotarcie bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE SERWISOWANIA SPRZĘTU I ODZIEŻY OCHRONNEJ ZESPOŁU RATOWNICTWA CHEMICZNEGO I PODODDZIAŁÓW - sprawa nr 29/2012 nie otwierać do dnia 21.05.2012 r. do godziny 11.30 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Oferta w terminie, o którym mowa powyżej, z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w kancelarii Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje przyjmowania ofert na biurze przepustek. Wymóg ten dotyczy również przesyłek nadawanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej.Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGI W ZAKRESIE SYGNALIZATORÓW BEZRUCHU FIREFLY II ORAZ DETEKTORÓW I WSKAŹNIKÓW RURKOWYCH TOXIMETRÓW II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu zespołu ratownictwa chemicznego i pododdziałów w JW 3537 Brodnica, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, następująco: ZADANIE NR 1: USŁUGI W ZAKRESIE SYGNALIZATORÓW BEZRUCHU FIREFLY II ORAZ DETEKTORÓW I WSKAŹNIKÓW RURKOWYCH TOXIMETRÓW II - zgodnie z sekcją II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USŁUGI W ZAKRESIE POMP DO PRZETACZANIA SUBSTANCJI NIEBEZPIECZNYCH DEPA, PŁYWAJĄCYCH AQUA FAST, MEWA 5/3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu zespołu ratownictwa chemicznego i pododdziałów w JW 3537 Brodnica, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, następująco: ZADANIE NR 2: USŁUGI W ZAKRESIE POMP DO PRZETACZANIA SUBSTANCJI NIEBEZPIECZNYCH DEPA, PŁYWAJĄCYCH AQUA FAST, MEWA 5/3 - zgodnie z sekcją II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USŁUGI W ZAKRESIE SPRĘŻAREK IC-200 POSEJDON, CTP-250.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu zespołu ratownictwa chemicznego i pododdziałów w JW 3537 Brodnica, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, następująco USŁUGI W ZAKRESIE SPRĘŻAREK IC-200 POSEJDON, CTP-250 - zgodnie z sekcją II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: USŁUGI W ZAKRESIE ZESTAWÓW DO USZCZELNIANIA ZBIORNIKÓW HLS-2, KORKÓW USZCZELNIAJĄCYCH OLS, STEROWNIKÓW PNEUMATYCZNYCH SCV 3U, SCV 10U, REDUKTORÓW CIŚNIENIOWYCH PRV 823U.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu zespołu ratownictwa chemicznego i pododdziałów w JW 3537 Brodnica, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, następująco: USŁUGI W ZAKRESIE ZESTAWÓW DO USZCZELNIANIA ZBIORNIKÓW HLS-2, KORKÓW USZCZELNIAJĄCYCH OLS, STEROWNIKÓW PNEUMATYCZNYCH SCV 3U, SCV 10U, REDUKTORÓW CIŚNIENIOWYCH PRV 823U1. - zgodnie z sekcją II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.41.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: USŁUGI W ZAKRESIE LATAREK VULCAN TYP EX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania sprzętu zespołu ratownictwa chemicznego i pododdziałów w JW 3537 Brodnica, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, następująco: USŁUGI W ZAKRESIE LATAREK VULCAN TYP EX - zgodnie z sekcją II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: USŁUGI W ZAKRESIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BARIEROWEJ OOB-1, KOMBINEZONÓW CHEMOODPORNYCH PRO-CHEM TYP F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisowania odzieży ochronnej zespołu ratownictwa chemicznego i pododdziałów w JW 3537 Brodnica, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, następująco USŁUGI W ZAKRESIE ODZIEŻY OCHRONNEJ BARIEROWEJ OOB-1, KOMBINEZONÓW CHEMOODPORNYCH PRO-CHEM TYP F - zgodnie z sekcją II ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.83.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.