eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PIASTÓW 3D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-10

Krosno Odrzańskie: PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PIASTÓW 3D
Numer ogłoszenia: 149886 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 3 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PIASTÓW 3D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Branża budowlana 1. Roboty wyburzeniowe i demontaż : - wyburzenie ścianek działowych murowanych o wysokości 3,00 m, wydzielających szafy skucie płytek ceramicznych na posadzce - rozbiórka drewnianych kabin wc dla dzieci, o wys. 1, 3m - skucie płytek ceramicznych na ścianach (h=1,50 m) - demontaż drzwi do pomieszczeń wc i ościeżnic stalowych - demontaż naświetli drewnianych o wym. 80 x 60 cm - skucie płytek i szlichty (gr. 4 cm) na posadzkach - demontaż szaf wnękowych - wykucie otworów pod osadzenie nowych drzwi wejściowych w trzech toaletach - w pom. nr 14, 109, 112. 2. Ścianki działowe - WC dla dzieci - kabiny sanitarne z płyty HPL gr. 12-13 mm na ściankach aluminiowych (powierzchnia ścianek o strukturze perłowej w kolorach pastelowych). Wysokość ścianek - 1,3 m, nad podłogą prześwit o wys. 15 cm. Zaprojektowano samozamykające się drzwi do kabin o szerokości w świetle przejścia 80 cm. Listwa stężająca otwór drzwiowy na wysokości 2,0 m. 3. Tynki i okładziny: Okładzina z płytek ceramicznych projektowana jest na wszystkich ścianach do wysokości ościeżnicy drzwi wejściowych tj. ok. 210 cm. Wszystkie narożniki zewnętrzne obłożone płytkami należy zabezpieczyć listwami narożnikowymi z pvc (o profilu okrągłym). Na wszystkich pionach i poziomach instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych wykonać obudowy z płyt GK wodoodpornych na systemowym stelażu wypełnionych wełną mineralną. Na ścianach powyżej okładziny z płytek i na sufitach - wyrównać i uzupełnić istniejące tynki cementowo- wapienne. 4. Wykończenie ścian wewnętrznych i sufitów : - przebudowywane pomieszczenia sanitarne nr 14, 17, 109, 112 - malowanie ścian powyżej okładziny z płytek ceramicznych oraz sufitu podwieszonego dwukrotnie farbami dyspersyjnymi akrylowymi, wodorozcieńczalnymi, półmatowymi, antyalergicznymi bez rozpuszczalników i amoniaku; - pozostałe pomieszczenia w budynku (po wymianie instalacji). PIWNICA Ściany i sufity dwukrotnie malowane farbami akrylowymi H pomieszczeń- 250 cm. PARTER We wszystkich pomieszczeniach sufity i ściany malowane farbami dyspersyjnymi akrylowymi, wodorozcieńczalnymi, półmatowymi, antyalergicznymi bez rozpuszczalników i amoniaku. Farby na ścianach w pomieszczeniach, w których przebywają dzieci oraz na korytarzach mają być szorowalne. Pomieszczenie nr 16 (wc personelu) - tylko sufit. Pomieszczenie nr 7, 8, 12 (zmywalnia naczyń, pralnia, wc personelu) - malowane ściany powyżej płytek (powyżej 200 cm), H pomieszczeń - 300 cm. PIĘTRO We wszystkich pomieszczeniach sufity i ściany malowane farbami dyspersyjnymi akrylowymi, wodorozcieńczalnymi, półmatowymi, antyalergicznymi bez rozpuszczalników i amoniaku. Pomieszczenie nr 111 (wc personelu) - tylko sufit. Pomieszczenie nr 103, 104, 105 (zmywalnia naczyń, kuchnia, obieralnia) - malowanie ścian powyżej płytek (powyżej 200 cm), H pomieszczeń - 300 cm. 5. Posadzki - po skuciu istniejących płytek i szlichty, oraz zerwaniu istniejącej izolacji poziomej z papy, należy wyrównać podłoże masą samopoziomującą, wykonać izolację z folii w płynie, wylać szlichtę cementową gr. ok. 3,5 cm (zachować istniejący poziom posadzki). Następnie uszczelnić powierzchnię pod posadzkę masą elastyczną (z uszczelnieniem styku ściany i posadzki za pomocą taśmy uszczelniającej), a następnie ułożyć płytki gresowe o wym. 30 x 30 cm antypoślizgowe, nienasiąkliwe (nasiąkliwość mniejsza/równa 3%) o ścieralności jak dla budynków użyteczności publicznej. Wzdłuż ścian wykonać cokoliki przyścienne do wys. ca 10 cm z materiału jak posadzka lub bezpośrednio układać płytki ścienne. Do płytek stosować klej wodoodporny. 6. Wentylacja : Zachować istniejącą wentylację grawitacyjną wywiewną. 7. Stolarka drzwiowa i okienna. Drzwi wejściowe do pomieszczeń sanitarnych - drzwi pełne, skrzydło typowe, okleina drewnopodobna, w dole skrzydła kratka nawiewna o przekroju min. 0,022 m2. Ościeżnice systemowe drewniane, narożne. Naświetle okienne - z PVC w kolorze białym, uchylne. 8. Roboty pozostałe : kabiny wyposażyć w uchwyty do papieru toaletowego; przy umywalkach zamontować pojemniki na mydło, nad umywalkami zamontować lustra ścienne. Branża sanitarna 1. Instalacja wodociągowa: Istniejący budynek zasilany jest z istniejącego przyłącza wodociągowego 32 mm. Istniejące przyłącze wodociągowe do budynku pozostaje. Za ścianą w pomieszczeniu kotłowni należy zamontować nowy zawór główny oraz pomiar wody. Od tego miejsca należy wykonać nową instalację wody zimnej. Przewidziano doprowadzenie zimnej i ciepłej wody do wszystkich wymienianych przyborów, zaworów wypływowych, wymagających zasilanie w wodę. Ciepła woda użytkowa dostarczana jest z istniejącej kotłowni gazowej. Dostarczenie ciepłej wody zapewnia się bez względu na porę roku. Instalację wodociągową wewnątrz budynku wykonać należy z rur polipropylenowych (PN 20). Wszelkie połączenia z armaturą wykonać należy za pomocą kształtek z wtopionym w nie gwintem wewnętrznym lub zewnętrznym. Poszczególne elementy instalacji wodociągowej z polipropylenu należy łączyć metodą zgrzewania. Na całej długości przewodów należy zamontować uchwyty z gumową wkładką ściśle według instrukcji producenta rur (podpory przesuwne i podpory stałe), które eliminują wydłużenie liniowe do minimum. Rozprowadzenie wody w piwnicy przewiduje się natynkowo, natomiast na poziomie parteru i I piętra wykonać prowadząc instalację w bruzdach i zaizolować np. tekturą falistą lub pianką. Podejścia w łazienkach pod przybory od dołu i podejścia rur przy podłodze obudować. Wszelkie przejścia przez ściany należy wykonać w rurach ochronnych z rur PVC o jedną średnicę większych od przewodu właściwego. Sposób ich osadzania i uszczelniania zgodnie z instrukcją montażową. Jako armaturę odcinającą zastosować należy zawory kulowe do wody zimnej i ciepłej. Rurociągi cw zaizolować otulinami o wsp = 0,038 W/mk grubości 2,5cm. Podejścia wody ciepłej należy zaizolować pianką poliuretanową gr. 9mm. Przewody wody zimnej prowadzić poniżej przewodów c.o. , c.w. i cyrkulacji. W łazienkach dla dzieci do umywalek i do natrysku wodę należy doprowadzić o temperaturze do 40oC. W tym celu przewiduje się zawory mieszające termostatyczne typu VTA. Na każdej kondygnacji przewiduje się montaż nowych hydrantów 25. Należy zamontować hydranty wnękowe 25HP-700-B.20. Instalację hydrantową należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych o połączeniach gwintowanych 2. Instalacja kanalizacji sanitarnej: Ścieki sanitarne odprowadzone będą od wszystkich urządzeń sanitarnych zainstalowanych w budynku do zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej. Starą instalację kanalizacyjną w piwnicy i w sanitariatach na parterze i I piętrze należy zdemontować i wykonać nową. Również przewiduje się wymianę pionów kanalizacyjnych do kuchni. W budynku nową instalację kanalizacyjną wykonać z rur PCV o połączeniach kielichowych za pomocą uszczelki gumowej. Zakres stosowanych średnic od 40 do 160mm. Pomieszczenia sanitarne należy wyposażyć w urządzenia: - umywalki z przeznaczeniem dla dzieci, - miski ustępowe dla dzieci - natryski (brodziki) w umywalniach na parterze. W miejscach przejść przewodów przez przegrody budowlane (ściany, ławy fundamentowe) należy stosować tuleje ochronne o średnicy większej co najmniej o dwie grubości ścianki przewodu. Przestrzeń pomiędzy rurami wypełnić masą plastyczną nie działającą korozyjnie na rurę. Piony kanalizacyjne należy prowadzić na ścianie lub w bruzdach. Piony prowadzone po ścianie będą obudowane płytami G-K wodoodpornymi na ruszcie systemowym. Na pionach zamontować rewizje kanalizacyjne. Odpowietrzenie instalacji odbywać się będzie poprzez rurę wywiewną wyprowadzoną ponad dach budynku. W związku z częstym zalewaniem piwnic ściekami z kanalizacji miejskiej przewiduje się na odpływie kanalizacyjnym w pomieszczeniu kotłowni zamontowanie zasuwy burzowej. Zasuwę należy zamontować w studzience. Branża elektryczna Istniejące instalacje elektryczne oświetlenia, gniazd wtykowych, tablicy rozdzielczej T1, wyłącznika głównego dźwigu kuchennego i jego instalacji należy zdemontować. Nie podlegają demontażowi instalacje elektryczne: - zasilania kotłowni wraz z oświetleniem i gniazdami wtykowymi - oświetlenia i gniazd wtykowych części kuchennej na parterze i części kuchennej na piętrze - instalacje monitoringu - instalacje przyzywowe - instalacja AZART i telefoniczna. Zasilanie ze złącza kablowego ZK-1 do licznika 3-fazowego energii elektrycznej należy pozostawić. Z zacisków odejściowych 3-fazowego licznika energii elektrycznej wyprowadzić przewodem YDY 5x10mm2 p.t. główną linię zasilającą projektowaną tablicę T1 na parterze. Z tablicy T1 wyprowadzić z bezpieczników R303 zasilanie obwodów w T1, oraz przewodem YDY 5x6mm2 zasilanie istniejącej tablicy rozdzielczej T2 na piętrze. Istniejące zasilanie i zabezpieczenie kotłowni należy wprowadzić do proj.ektowanej tablicy T1. Istniejący dźwig towarowy w kuchni należy pozostawić. Projektuje się wymianę istniejących przewodów zasilania dźwigu z rozdzielni T1, oraz wymianę oprzewodowania i aparatury sterowniczej dźwigu. Istniejący wyłącznik główny należy również wymienić na nowy wyłącznik pakietowy WP3x25A. Celem prawidłowego rozdziału energii projektuje się wymianę istniejącej wnękowej tablicy rozdzielczej T1 na nową tablicę wnękową typu RW 4x12. W tablicy T1 pozostawić zasilanie obwodów parteru, które nie są objęte opracowaniem i zabudować nowe zabezpieczenia i obwody projektowane. W tablicy T1 jako zabezpieczenia stosować wyłączniki nadmiarowo-prądowe typu S300. Dla obwodów gniazd wtykowych stosować wyłącznik różnicowo-prądowy np. P304/40A/30mA. Tablicę T2 na piętrze należy pozostawić z jednoczesną rozbudową o zabezpieczenia nadmiarowo-prądowe typu S300 i wyłącznik różnicowo-prądowy P304/30mA, z których zasilić projektowane obwody oświetlenia i gniazd wtykowych na piętrze. Wszystkie tablice rozdzielcze powinny posiadać zamknięcie na kluczyk. Tablicę obwodową T1 na parterze, instalować 1,4m nad podłogą. Na drzwiczkach tablic, od strony wewnętrznej umieścić opisy zgodnie z symboliką na dokumentacji projektowej. Obwody w tablicach opisać zgodnie z przyjętym i uzgodnionym z Dyrektorem Przedszkola Nr 3 sposobem i funkcją obwodu. Zaprojektowano oświetlenie oprawami jarzeniowymi i częściowo żarówkowymi. Część opraw instalacji oświetleniowej powinna zawierać moduł awaryjny zapewniający min. 2 godziny świecenia po wyłączeniu zasilania z sieci ZE. Oprawy instalować bezpośrednio na suficie, a w umywalniach stosować oprawy kompaktowe montowane na ścianie nad umywalkami. Na zewnętrznych ścianach budynku Przedszkola zainstalować po jednej oprawie żarówkowej zapalane i gaszone przekaźnikiem zmierzchowym. Nad drzwiami wejścia głównego i wejścia bocznego od strony zewnętrznej zainstalować oprawy awaryjne dwufunkcyjne. W komunikacjach, na klatkach schodowych oraz w szatni i w holu zainstalować oprawy awaryjne dwufunkcyjne. Gniazda wtykowe 230V instalować zgodnie z planem instalacji gniazd wtykowych i zasilić przewodem YDY 3x2,5mm2 p.t. Stosować wyłącznie gniazda ze stykiem ochronnym. Gniazda instalować na wysokościach 1,7m nad podłogą w pomieszczeniach przebywania dzieci, a w pozostałych pomieszczeniach 1,3m i 0,3m nad podłogą. W pomieszczeniach komunikacji, klatkach schodowych, szatni w hollu oraz nad wejściem głównym i bocznym od zewnątrz, wykonać oświetlenie ewakuacyjne zgodnie z przepisami przeciw pożarowymi. Nie projektuje się nowej głównej szyny wyrównawczej gdyż takowa jest zainstalowana w kotłowni. Należy jedynie połączyć przewodem LY 10mm2 zacisk PE w tablicy T1 i T2 z istniejącą główną szyną wyrównawczą w kotłowni. W sanitariatach wykonać miejscowe połączenia wyrównawcze przewodem. Miejscową szynę wyrównawcza połączyć z najbliższym zaciskiem PE. Jako ochronę podstawową stosować odpowiednie izolacje i odległości. Zastosować wyłącznie przewody z izolacją min. 750V dla obwodów 230V i min. 1000V dla obwodów 3x400V. Jako ochronę dodatkową projektuje się samoczynne szybkie wyłączenie w ukł. TN-S z zastosowaniem wyłączników różnicowo-prądowych P304/30mA dla wszystkich obwodów gniazd wtykowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca nie jest obowiązany do wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: a)stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek, a w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, b)nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, c)przedstawicieli stron, d)zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; e)zlecania prac podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wy­konania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a doce­lowo zechce dokonać zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; Wykonawca może wnosić o dokonanie zmiany umowy dotyczącej zlecania prac podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia jakości prac stanowiących przedmiot umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. f)Przedłużenia terminu realizacji umowy razie wystąpienia: Konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego; Zaistnienia siły wyższej; Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; Zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkrosno.unixstorm.org/zamowienia_publiczne/239/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.