eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-07-22

Katowice: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów
Numer ogłoszenia: 149805 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz przygotowanie i przeprowadzenie wykładów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 - kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminach: 22 i 29 września 2016 r. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 22 i 29 września 2016 r. szkoleń obronnych dla pracowników przedsiębiorstwa Messer Polska Sp.z o.o w Chorzowie, którym nadano przydziały organizacyjno-mobilizacyjne do specjalnie tworzonej jednostki zmilitaryzowanej. Termin wykonania zamówienia: 22 i 29 września 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max.15 osób, min.11 osób w ramach każdej grupy, w każdym dniu szkolenia. Miejsce: sala wykładowa i strzelnica sportowa usytuowana w ramach jednego obiektu usługowego, położonego na terenie miast: Chorzów lub Katowice lub Siemianowice Śląskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1, został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2 - kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa). Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 25 - 28 października 2016 r. szkoleń obronnych pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. Termin wykonania zamówienia: 25-28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max 100 osób, min. 60 osób w ramach jednej grupy, w terminach: 25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa. Miejsce: hotel/ośrodek/obiekt o standardzie minimum trzygwiazdkowym potwierdzonym stosowną decyzją Marszałka Województwa Śląskiego, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 2, został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 3 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt. Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni oraz Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 1- Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni, Temat nr 2 - Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne. Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 2). Termin wykonania zamówienia: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 3, został określony w załączniku nr 1.3 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 4 - przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt. Kodeks postępowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016 oraz Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 3 - Kodeks postępowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016, Temat nr 4 - Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji. Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 2). Termin wykonania zamówienia: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 4, został określony w załączniku nr 1.4 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 80.62.00.00-6, 80.55.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w zakresie zadania częściowego nr 3: Trenerem/trenerami, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania: -wyższe wykształcenie, kierunek - informatyka i pokrewne, -minimum 3 letnie doświadczenie dydaktyczne, obejmujące prowadzenie wykładów na uczelniach wyższych, -minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń poprzez wykazanie, iż w tym okresie przeprowadził co najmniej 3 szkolenia, które obejmowały swym zakresem zagadnienia z zakresu spraw obronnych dla grupy min. 15 osób każde. Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku składając wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 5.1 do SIWZ. - w zakresie zadania częściowego nr 4: Trenerem/trenerami, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania: -wyższe wykształcenie, kierunek - prawo administracyjne i pokrewne, -minimum 3 letnie doświadczenie dydaktyczne, obejmujące prowadzenie wykładów na uczelniach wyższych, -minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń poprzez wykazanie, iż w tym okresie przeprowadził co najmniej 3 szkolenia, które obejmowały swym zakresem zagadnienia z zakresu spraw obronnych dla grupy min. 15 osób każde. Wykonawca wykaże spełnienie powyższego warunku składając wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 5.2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W zakresie zadana częściowego nr 1: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1 do SIWZ; b)przynajmniej 3 zdjęcia w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiających hotel/ośrodek/obiekt w tym: 2 zdjęcia strzelnicy sportowej, 1 zdjęcie sali wykładowej/konferencyjnej; UWAGA: Wykonawca ma obowiązek opisać zdjęcia załączone do oferty, czy to w wersji elektronicznej czy papierowej, tak, by Zamawiający nie miał żadnych wątpliwości, co przedstawia dane zdjęcie. c) propozycja menu dla planowanej przerwy kawowej (dwie propozycje, z których Zamawiający dokona wyboru jednej). W zakresie zadana częściowego nr 2: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.2 do SIWZ; b)przynajmniej 6 zdjęć w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiających hotel/ośrodek/obiekt w tym: 1 zdjęcie pokoju jednoosobowego, 1 zdjęcie pokoju dwuosobowego, 1 zdjęcie łazienki, 1 zdjęcie sali konferencyjnej, 1 zdjęcie restauracji i 1 zdjęcie hotelu/ośrodka/obiektu; UWAGA: Wykonawca ma obowiązek opisać zdjęcia załączone do oferty, czy to w wersji elektronicznej czy papierowej, tak, by Zamawiający nie miał żadnych wątpliwości, co przedstawia dane zdjęcie. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na prawidłowy opis zdjęcia przedstawiającego pokój dwuosobowy przeznaczony do pojedynczego wykorzystania. c) propozycja menu dla wszystkich planowanych posiłków oraz przerw kawowych (dwie propozycje, z których Zamawiający dokona wyboru jednej). W zakresie zadana częściowego nr 3: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.3 do SIWZ. W zakresie zadana częściowego nr 4: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.4 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia w sytuacji wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie go we wskazanym w ofercie miejscu. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna, zaproponowane nowe miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia musi spełniać wszystkie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.1 i/lub i/lub 1.2 - dotyczy zadań częściowych nr 1 i 2), c) dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia za zgodą Zamawiającego, przy czym Wykonawca musi zapewnić hotel/ośrodek/obiekt, spełniający wszystkie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.1 i/lub i/lub 1.2 (dotyczy zadań częściowych nr 1 i 2). Koszty wynikające z powyższej zmiany ponosi Wykonawca, wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy nie ulega zwiększeniu, d) zmiany osoby wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub innych uzasadnionych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że osoba zaproponowana przez Wykonawcę będzie spełniała wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.3 i/lub 1.4 (dotyczy zadań częściowych nr 3 i 4). e) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, f) w sytuacji, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.uw.gov.pl/news/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, pokój 627.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, Sekretariat Biura Administracyjnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, pokój 230.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminach: 22 i 29 września 2016 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 22 i 29 września 2016 r. szkoleń obronnych dla pracowników przedsiębiorstwa Messer Polska Sp.z o.o w Chorzowie, którym nadano przydziały organizacyjno-mobilizacyjne do specjalnie tworzonej jednostki zmilitaryzowanej. Termin wykonania zamówienia: 22 i 29 września 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max.15 osób, min.11 osób w ramach każdej grupy, w każdym dniu szkolenia. Miejsce: sala wykładowa i strzelnica sportowa usytuowana w ramach jednego obiektu usługowego, położonego na terenie miast: Chorzów lub Katowice lub Siemianowice Śląskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1, został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 80.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych w terminie: 25-28 października 2016 r. (25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług związanych z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych w dniach 25 - 28 października 2016 r. szkoleń obronnych pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. Termin wykonania zamówienia: 25-28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach, max 100 osób, min. 60 osób w ramach jednej grupy, w terminach: 25-26.10.2016 r. - 1-sza grupa; 27-28.10.2016 r. - 2-ga grupa. Miejsce: hotel/ośrodek/obiekt o standardzie minimum trzygwiazdkowym potwierdzonym stosowną decyzją Marszałka Województwa Śląskiego, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 2, został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.55.00.00-4, 55.12.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. nt. Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni oraz Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 1- Analiza aktualnych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego płynących z cyberprzestrzeni, Temat nr 2 - Metody i narzędzia ochrony przed atakami mającymi na celu zakłócenie lub sparaliżowanie pracy systemów teleinformatycznych jednostek organizacyjnych administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne. Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 2). Termin wykonania zamówienia: 25 października 2016 r. oraz 27 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 3, został określony w załączniku nr 1.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.55.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 25.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykładowcy/Trenera - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwugodzinnego wykładu w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. nt. Kodeks postepowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016 oraz Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postepowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi związanej z zapewnieniem wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) w terminach: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Zamówienie będzie realizowane w dwóch grupach (max liczba uczestników w ramach jednej grupy - 100 osób, min. 60 osób). Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wykładowcy/wykładowców do przygotowania i przeprowadzenia dwugodzinnego wykładu (jeden temat 60 min) dla grup nie przekraczających 100 osób w następujących tematach: Temat nr 3 - Kodeks postępowania administracyjnego - omówienie najważniejszych nowelizacji ustawy z lat 2015-2016, Temat nr 4 - Prawne aspekty nakładania świadczeń na rzecz obrony w drodze decyzji administracyjnej. Zasady wszczynania i prowadzenia postępowania administracyjnego oraz wydania decyzji administracyjnej przez uprawniony organ I instancji. Miejsce realizacji zamówienia: Hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (niniejsze postępowanie, zadanie częściowe nr 2). Termin wykonania zamówienia: 26 października 2016 r. oraz 28 października 2016 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 4, został określony w załączniku nr 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.55.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykładowcy/Trenera - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.