eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa wraz z rozładunkiem artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do budynku, będącego siedzibą Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie, przy ul. Słowiańskiej 5



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Koszalin: Dostawa wraz z rozładunkiem artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do budynku, będącego siedzibą Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie, przy ul. Słowiańskiej 5
Numer ogłoszenia: 149796 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie, ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427731 w. 102, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z rozładunkiem artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do budynku, będącego siedzibą Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie, przy ul. Słowiańskiej 5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do budynku, będącego siedzibą Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie, przy ul. Słowiańskiej 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Artykuły biurowe, papier kserograficzny oraz materiały eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych lub poprzez wskazanie artykułu wzorcowego - z podaniem nazwy i producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. 2. Przedmiot zamówienia określony przez Zamawiającego jako materiały eksploatacyjne powinien posiadać cechy materiału wzorcowego lub równoważne. 3. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne rozumieć należy wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Produkty oryginalne powinny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta, np. hologramy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne, określone w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oznaczone od pozycji numer 59 do pozycji numer 112. Za równoważne uznaje się produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie posiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu czy też elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 5. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych powinny być takie same lub lepsze, jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować nie gorszą jakość wydruku, pojemność, wydajność. W przypadku gdy produkt oryginalny posiada układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/toneru, produkt równoważny winien posiadać ten element. Wszystkie materiały równoważne Wykonawca zobowiązany będzie oznaczyć poprzez podanie ich nazwy, symbolu, pojemności, wydajności i producenta. 6. W przypadku składania ofert na produkty równoważne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzenia równoważności oferowanego produktu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia. 7. Wartość wskazanych w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia materiałów eksploatacyjnych, oznaczonych od pozycji numer 59 do pozycji numer 112 może ulec zmniejszeniu o około 30% w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wskazanych w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oznaczonych od pozycji numer 59 do pozycji numer 112. 9. Zamawiający nie dopuszcza nie wypełnienia jakiejkolwiek pozycji z formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wypełnienia oferta będzie uznana za niepełną i zostanie odrzucona. 10. Ceny jednostkowe artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych zaoferowane przez Wykonawcę i wskazane w ofercie nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy. 11. Dostawa zrealizowana zostanie w dwóch etapach: 1) w zakresie artykułów biurowych i papieru kserograficznego - Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu określonego w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oznaczonego od pozycji numer 1 do pozycji numer 58 w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni roboczych, licząc od daty podpisania umowy; 2) w zakresie materiałów eksploatacyjnych - Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania asortymentu określonego w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oznaczonego od pozycji numer 59 do pozycji numer 112 na podstawie zapotrzebowań zgłaszanych na bieżąco przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatną dostawę: 1) artykułów biurowych i papieru kserograficznego w nieprzekraczalnym terminie, o którym mowa w ust. 11 pkt 1; 2) materiałów eksploatacyjnych, niezależnie od wartości zamawianego materiału w terminie do 3 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia zapotrzebowania, a w sprawach pilnych - do 24 godz., licząc od daty zgłoszenia zapotrzebowania, do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej 5. 13. Zgłoszenia zapotrzebowania, o którym mowa w ust. 12 pkt 2 Zamawiający dokonywać będzie w formie pisemnej przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. 14. Wykonawca po otrzymaniu zgłoszenia zapotrzebowania zobowiązany będzie do niezwłocznego jego potwierdzenia. 15. Wszelkie reklamacje wadliwego towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany towaru na wolny od wad w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni roboczych, licząc od daty dokonania zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.23.42.00 - Dyski optyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner IKA-90 Spółka Jawna Iwona Stempień, Krzysztof Stempień Hurtownia Artykułów Biurowych ul. Przemysłowa 3A, 75-216 Koszalin, ul. Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34207,99

  • Oferta z najniższą ceną: 34207,99 / Oferta z najwyższą ceną: 40857,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Realizacji postępowania dokonano w trybie zapytania o cenę - art. 69 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), w którym Zamawiający kieruje pytania o cenę do wybranych przez siebie Wykonawców oraz zaprasza ich do złożenia ofert. Ponieważ przedmiot zamówienia, zgodnie z przepisem art. 70 oraz z przepisem art. 71 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, obejmuje dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych - dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych, a wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125.000,00 EURO, skierowanie zapytania o cenę do wymaganej ustawą - Prawo zamówień publicznych liczby Wykonawców, zapewniło konkurencyjny przebieg postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.