eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ nr 1754 CHMIELOWICE - PRÓSZKÓW odcinek w m. DZIEKAŃSTWO, ul. OPOLSKA - III etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-03

Opole: BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ nr 1754 CHMIELOWICE - PRÓSZKÓW odcinek w m. DZIEKAŃSTWO, ul. OPOLSKA - III etap.
Numer ogłoszenia: 149766 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), fax 077 44-14-071.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ nr 1754 CHMIELOWICE - PRÓSZKÓW odcinek w m. DZIEKAŃSTWO, ul. OPOLSKA - III etap..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (tytuł): BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ nr 1754 CHMIELOWICE - PRÓSZKÓW odcinek w m. DZIEKAŃSTWO, ul. OPOLSKA - III etap Zamówienie obejmuje: Budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1754 Chmielowice - Prószków odcinek w m. Dziekaństwo , ul. Opolska - III etap w tym : - roboty związane z usunięciem warstwy humusu , - roboty ziemne , - wykonanie elementów kanalizacji deszczowej , - wykonanie koryta - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie , - wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltowej gr. 5 cm ( w-wa wiążąca ) - wykonanie nawierzchni z mieszanki asfaltowej gr. 5 cm ( w-wa ścieralna ), - ułożenie obrzeży i krawężników oraz wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej - ułożenie scieku z kostki betonowej - umocnienie skarp przez humusowanie wg zakresu i wymagań określonych w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót Okres gwarancji : 36 miesiące

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 1.700,00 zł.(słownie: jeden tysiąc siedemset złotych )...

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawieart. 22 ust. ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada lub ma zapewniony dostęp (dzierżawa, użyczenie, itp.) do w pełni sprawnych jednostek transportowych i sprzętowych wymaganych wg Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: - płyta do zagęszczania - 1 szt - koparka samojezdna - 1 szt - , piła do cięcia asfaltu - 1 szt , samochód samowyładowczy - 1 szt Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego i kanalizacji deszczowych, w tym: - kierownika robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającego odpowiednie uprawnienia branżowe ( drogowe ) i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa - Kierownik robót wodno-kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim stażem pracy i 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadajacy odpowiednie uprawnienia w branży oraz przynależnoośc do właściwej Izby Budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) zrealizował ( zakończył )w okresie ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie 3 zadania w zakresie dróg - chodników - kanalizacji deszczowych o łącznej wartości min. 300.000 zł , w ilości co najmniej - dla robót drogowych - 180.000 zł oraz dla robót kanalizacyjnych - 120.000 zł 5) Sytuacja finansowa Wykazać się średniorocznym przerobem w okresie ostatnich 3 pełnych lat obrotowych( 2005 - 2007 ) w wysokości co najmniej 300.000 zł oraz mieć dostęp lub dysponować środkami umożliwiającymi terminową realizację zamówienia Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców będzie dokonywana na zasadzie spełnia / nie spełnia .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): (1) - wypełniony formularz oferty (formularz - załącznik nr 1) (2) - kosztorys ofertowy (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (formularz - załącznik nr 3) (4)- informacja o pracownikach odpowiedzialnych za realizację robót (formularz - załącznik nr 3a) (5) - wykaz robót (formularz - załącznik nr 3b) (6)- dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót (np. referencje, protokoły odbioru robót) (7) - oświadczenie finansowe (formularz - załącznik nr 3c) (8) - wykaz sprzętu (formularz - załącznik nr 3d) (9) - dane dot. podwykonawców (formularz - zał.nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać -nie dotyczy i również załączyć do oferty (10)- wstępny harmonogram robót, potwierdzający wykonanie robót w terminie jak w pkt. VII (11)- dowód wpłacenia - wniesienia wadium (12) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (13) -pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (14)- uprawnienia i zaśw. o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa pracowników Wykonawcy lub ewentualnych podwykonawców

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego - pok nr 7 po uprzednim zapotrzebowaniu ...

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat....

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.